Ja maar zodra jij instapt heb je toch al verlies? En dan raak je meteen in paniek en moet die coin zsm weer omhoog omdat je bang bent voor het BC-syndroomquote:
MIN deed het niet slechtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar zodra jij instapt heb je toch al verlies? En dan raak je meteen in paniek en moet die coin zsm weer omhoog omdat je bang bent voor het BC-syndroom.
Ik kocht niet zo hoog en verkocht met 18% winst, niks geen BC-syndroom.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Halvering binnen 24 uur vind ik vrij slecht hoor.
Ik heb >100% gepakt met MIN. Was >200% geweest als ik niet had bijgekocht op 7100quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kocht niet zo hoog en verkocht met 18% winst, niks geen BC-syndroom.
Verkocht mijn roxy op 13k2, nu nieuwe buy op 10k gezet. Toch wat van mijn verlies weer gereduceerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:17 schreef DaMart het volgende:
Nu voetbal kijken. Zie later wel wat mijn coins hebben gedaan.
Dat was ik!! Maar jij hebt de illusie dat je op t laagste punt kunt instappen en dat ie dan als een speer omhoog gaat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Wie zei ook al weer dat RZR omhoog ging?
Hij lijkt weinig zin te hebben...
Het ging ook top met BC, tot ik te hebberig werdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:06 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat was ik!! Maar jij hebt de illusie dat je op t laagste punt kunt instappen en dat ie dan als een speer omhoog gaat.
Maar je had ook adequaat kunnen handelen: ik ben deels op 89 uitgestapt en VOOT weer teruggekocht op 248
Lijkt zich goed te ontwikkelen
Misschien kun jij ook beter je eigen koers varen dan die van een ander.......
Met BC ging dat immers ook top
Dat vind ik dan weer echt gaaftwitter:MegaCoinTrader twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 01:41:27Punta Cana Vacation!!! Paid for by VERICOIN!!! Thanks! #vericoin #vrc http://t.co/cE6KpZ8X1q
reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |