jaaa we kunnen weer omhoogquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:35 schreef peterselieplukkker het volgende:
Officiële panic seller. Overal mn verliezen maar genomen.
Ik ga opnieuw beginnen bij trex. ben weer terug bij mijn inleg. Morgen ga ik beginnen, vandaag klaar met de zooi.quote:
Heb ik zelf ook vaak zat gedaan. Even orde op zaken stellen, alle zooi wegdonderen en met een frisse start beginnen. Pakt meestal wel goed uit dan blijven sudderen in die neerwaartse spiraal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:38 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik ga opnieuw beginnen bij trex. ben weer terug bij mijn inleg. Morgen ga ik beginnen, vandaag klaar met de zooi.
Dankjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook vaak zat gedaan. Even orde op zaken stellen, alle zooi wegdonderen en met een frisse start beginnen. Pakt meestal wel goed uit dan blijven sudderen in die neerwaartse spiraal.
Ik had bij WKC ook zo'n order staan op 60 satoshi ofzo. Weekje geleden zoiets. Was 0.15 btc nodig om tot daar te zakken, was totaal geen buysupport.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef DaMart het volgende:
Nou, waar blijft de dump van RZR naar de 100 satoshi?![]()
.
Ik zit erinquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef DaMart het volgende:
Nou, waar blijft de dump van RZR naar de 100 satoshi?![]()
.
Ik zit er gemiddeld in vanaf 1700. Wacht tot minimaal 3500 met verkopenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:42 schreef roislecxe het volgende:
Voot wat doe je.
Gekocht op 2601 en 2385. Ga nu maar weer moon
Ben nu al een keer of 8 in en uit Voot gestapt. Begon rond de 7000 stuks, nu zit ik er met 11300 in te wachten tot ie naar mintpal gaatquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit er gemiddeld in vanaf 1700. Wacht tot minimaal 3500 met verkopen.
Ik vind MIN trouwens wel leuk geweest. Ga nu een gok wagen met ROX. Wordt behoorlijk veel positief over getweet en er wordt ook veel van verwacht.
Jij zit er ook in?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
Ga ik een keertje vandaag geluk hebben met Roxy???!
Ja! Maar mijn - vandaag gaat alles mis- gevoel zit nog in me, ik mocht van mezelf niet handelen vandaag meerquote:
Ik probeerde gisteren rond de 8k al in ROX te komen, maar dat lukte toen nog niet. Nu rond de 12k er alsnog in. Ik zie die coin wel een leuke stijging maken binnenkortquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:56 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ja! Maar mijn - vandaag gaat alles mis- gevoel zit nog in me, ik mocht van mezelf niet handelen vandaag meer
Help me... ! To sell now of niet, gekocht rond 12.8kquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde gisteren rond de 8k al in ROX te komen, maar dat lukte toen nog niet. Nu rond de 12k er alsnog in. Ik zie die coin wel een leuke stijging maken binnenkort.
Met alle berichten die ik over ROX lees, zou ik lekker even afwachten. Doe ik ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:58 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Help me... ! To sell now of niet, gekocht rond 12.8k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |