Op needrom.com staat zowel de officiële flash versie met how to en de cwm versie met how to.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die even een uitgebreide How-to wil maken?
Dank alvast!
bekend geval bij de G4..quote:Op zondag 6 juli 2014 22:06 schreef mschol het volgende:
de usb poort van de jiayu G4 is wel van erg slechte kwaliteit..
nu al (dat is ~10 maanden na aankoop) doet hij nog maar nauwelijks, kabeltjes (meerdere geprobeerd) zitten erg los en laden doet hij alleen als de stekker op een bepaalde manier wordt aangeduwd...
en ik ben totaal niet iemand die ruw omgaat met telefoons... mijn HD2 was 4-5 jaar oud toen ik hem verving en eigenlijk was alleen de screenprotector beschadigd
dan zal ik een handig mannetje moeten vinden voor dit te fixen, kan ik vast niet zelfquote:Op zondag 6 juli 2014 22:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
bekend geval bij de G4..
Shiznuts had het ook, hij heeft zijne vrij gemakkelijk(en goedkoop) kunnen vervangen..
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zal ik een handig mannetje moeten vinden voor dit te fixen, kan ik vast niet zelf
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:55 schreef funky_fart het volgende:
[..]
http://www.gizchina.com/2(...)-4-update-jiayu-g4s/
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ik dacht dat lukt me wel (boardje losschroeven, die van AliExpress vastschroeven). Maar toen ging de antenneconnector kapot. Dus ik een nieuwe antenne bestellen. Eindelijk alles vervangen en volledig, de boel weer dicht, zitten er vage groene/blauwe pixels op het scherm.
'k Heb niet eens aan die kant gezeten (dacht dat het interference v/d vervangen antenne was). Gaar. 't Valt niet echt op ofzo. G4T gaat nu naar m'n moeder.
ik denk puur geluk..quote:Op maandag 7 juli 2014 10:28 schreef Dasjonny het volgende:
Zo, voor de derde maal geen belasting via DHL bezorging bij de levering van een Xiaomi toestel. Is dit nou puur geluk of is iBuyGou slim genoeg om de belasting te ontwijken? Mooi verpakt in cadeaupapier in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-_- Welke webshop denken jullie heeft hem als eerste in stock? Ik denk dat ik mijn order daar cancel.
EDIT: Bij mij staat op knalgoed dat ze hem nog in stock hebben? Ook bij pandawill trouwens
[ Bericht 19% gewijzigd door l0lownkill op 07-07-2014 13:33:51 ]You can't be late if you don't show up.
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:05 schreef l0lownkill het volgende:
EDIT: Bij mij staat op knalgoed dat ze hem nog in stock hebben? Ook bij pandawill trouwensVanochtend met beide gechat, geen voorraad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:05 schreef l0lownkill het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-_- Welke webshop denken jullie heeft hem als eerste in stock? Ik denk dat ik mijn order daar cancel.
EDIT: Bij mij staat op knalgoed dat ze hem nog in stock hebben? Ook bij pandawill trouwensmet alt + printscreen met je een screenshot van je actieve vensterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Oeps,quote:Op maandag 7 juli 2014 13:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
met alt + printscreen met je een screenshot van je actieve venster
En gebruik imgur. Zoveel rustiger voor de ogen.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
met alt + printscreen met je een screenshot van je actieve venster
Ik zou er absoluut begrip voor hebben als ze, kort na het plaatsen van mijn bestelling, even gemaild hadden dat er een foutje met het invoeren van de prijs gemaakt was. Dat gebeurt vaker en in zo'n geval is een refund natuurlijk terecht. Maar dit vind ik eigenlijk onacceptabel, zeker aangezien het product bij meerdere shops direct leverbaar is en ook Doogee via social media laat weten dat het product gewoon beschikbaar is. Daarnaast is dit al de tweede keer in zeer korte tijd is dat BIC zich van haar slechtste kant laat zien. Eerder bleek hun 'laagste prijs garantie' namelijk al pure onzin te zijn. Ik had interesse in een smartwatch die elders ruim 25 dollar voordeliger was en maakte hier via de website melding van. Volgens hun eigen voorwaarden verlagen ze dan de prijs (indien aan alle voorwaarden wordt voldaan. Echter werd er nooit op mijn aanvraag gereageerd, tot ik een mailtje stuurde. Na veel heen- en weer gemail weigerden ze de prijs te matchen en werd mij een 5% kortingscode aangeboden. Dat kwam neer op zo'n 6,5 dollar korting..quote:This is an email from Buyincoins.com
I am so sorry to tell you that there is no stock for 5.5" DOOGEE DG550 Octa Core Android 4.4 Smartphone 1GB 16GB 13MP Rear GPS IP. Although we tried our best to maintain the stock,but we did not expect it sells so well and our supplier cannot provide stock to us in a short time. In order not to waste your time,we can only refund you now,please check it within 48 hours.
For the deep apology for it, we will give you a 5% coupon code.
Mij hebben ze niet eens gemaild. Overigens is die 5% lachwekkend als je hiervoor gebruik kon maken van 8%.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:48 schreef UntoldStories het volgende:
Vandaag, nadat de orderstatus van m'n bestelde DG550 bij BIC vijf dagen op 'packaging' stond, heb ik toch automatisch een refund gekregen inclusief het volgende bericht;
[..]
Ik zou er absoluut begrip voor hebben als ze, kort na het plaatsen van mijn bestelling, even gemaild hadden dat er een foutje met het invoeren van de prijs gemaakt was. Dat gebeurt vaker en in zo'n geval is een refund natuurlijk terecht. Maar dit vind ik eigenlijk onacceptabel, zeker aangezien het product bij meerdere shops direct leverbaar is en ook Doogee via social media laat weten dat het product gewoon beschikbaar is. Daarnaast is dit al de tweede keer in zeer korte tijd is dat BIC zich van haar slechtste kant laat zien. Eerder bleek hun 'laagste prijs garantie' namelijk al pure onzin te zijn. Ik had interesse in een smartwatch die elders ruim 25 dollar voordeliger was en maakte hier via de website melding van. Volgens hun eigen voorwaarden verlagen ze dan de prijs (indien aan alle voorwaarden wordt voldaan. Echter werd er nooit op mijn aanvraag gereageerd, tot ik een mailtje stuurde. Na veel heen- en weer gemail weigerden ze de prijs te matchen en werd mij een 5% kortingscode aangeboden. Dat kwam neer op zo'n 6,5 dollar korting..(daarnaast had ik al een 10% coupon die ik graag wilde gebruiken)
Uiteraard komt dit allemaal omdat ik de gierige Hollander aan het uithangen ben en een product zo voordelig mogelijk probeer aan te schaffen. Maargoed, beloftes hoor je wel gewoon na te komen vind ik. Erg jammer dit.
De Doogee Dagger DG550 (maar ook de Valencia GSMs) zijn wellicht pas weer donderdag of vrijdag leverbaar!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:48 schreef UntoldStories het volgende:
Vandaag, nadat de orderstatus van m'n bestelde DG550 bij BIC vijf dagen op 'packaging' stond, heb ik toch automatisch een refund gekregen inclusief het volgende bericht;
[..]
..zeker aangezien het product bij meerdere shops direct leverbaar is en ook Doogee via social media laat weten dat het product gewoon beschikbaar is. ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |