Ja. Maar je hebt met relatief heel kort oefenen al enorme vooruitgang geboekt, je bent helemaal gezond en hartstikke jong. Dan kun je echt nog héél veel winnen als je gewoon door blijft trainen hoorquote:
Wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:59 schreef Yreal het volgende:
lekker 20 minuten lang op 15 km/u. Dat is wel hard
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Maar je hebt met relatief heel kort oefenen al enorme vooruitgang geboekt, je bent helemaal gezond en hartstikke jong. Dan kun je echt nog héél veel winnen als je gewoon door blijft trainen hoor
Hangt samen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef Yreal het volgende:
Snelheid vind ik eigenlijk niet zo spannend. Ik wil liever verder lopen dan harder.
ohquote:
Oh, leuk dat je dat weet van jezelf alquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef Yreal het volgende:
Snelheid vind ik eigenlijk niet zo spannend. Ik wil liever verder lopen dan harder.
sneller op kortere afstanden jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hangt samen natuurlijk.Als je verder kunt kun je ook sneller.
Vind die 8 km/u wel goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hangt samen natuurlijk.Als je verder kunt kun je ook sneller.
Nee, als je steeds verder gaat lopen dan ga je niet sneller lopenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lange afstanden blijven altijd langzamer dan korte, maar alles wordt relatief sneller.
Ze zijn echt flink wat natuur aan het aanplanten hierachter. Prachtig mooi om te lopen. Heerlijk ontspannend, dus waarom er dan zo snel mogelijk doorheen lopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
Oh, leuk dat je dat weet van jezelf al
Nee, als je elke keer langer loopt dan de keer er voor niet nee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel, je kunt dan sneller op kortere afstanden maar je zult niet sneller gaan als je iedere keer langer blijft lopen
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze zijn echt flink wat natuur aan het aanplanten hierachter. Prachtig mooi om te lopen. Heerlijk ontspannend, dus waarom er dan zo snel mogelijk doorheen lopen.
Shin splints is zoo kutquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
Maar misschien heb jij er geen last van Yreal.. Maar denk er alsjeblieft over na. Of zoek op het internet, het staat vól van mensen die dachten snel te kunnen omdat ze nergens last van hadden en dan boem plats shin splints.
En ik weet er ook alles van. Ik zeg al, ik ben verslaafd aan hardlopen en toen ik het écht te pakken had rende ik 4x in de week te lang en te hard. Heb daar ook blessure aan overgehouden en tot 3x opnieuw begonnen met opbouwen en kwam steeds terug.... Ook naar de fysio geweest en shit. En ik had ook geen last van spierpijn of verzuring en alles.. Toen voelde ik me echt kut want wilde hardlopen en sneller kunnen en toen moest ik juist langzamer en alles opnieuw opbouwen
. Dus let op, want dat wil je gewoon echt niet
Echt super veel voetballers hebben dat. Zo'n kutblessure.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Shin splints is zoo kutHad ik de laatste twee jaar dat ik voetbalde aan het begin van het seizoen
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, als je elke keer langer loopt dan de keer er voor niet nee.
Ja, dat is écht kutquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Shin splints is zoo kutHad ik de laatste twee jaar dat ik voetbalde aan het begin van het seizoen
Als ik dat niet had was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen. Ik loop zo de stad uit hier, en kan dan kiezen om rechtdoor te gaan naar twee plassen of rechtsaf het bos in. En dat komt ook allemaal weer samen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Zo kun je het ook bekijken
.
En super chillie als je fijne plek hebt om te lopen.
Hier heb ik dat niet. Moet ook echt zoeken naar plekken zonder stoplichten en alles.. vaak neem ik 'n straat dubbel
. Of na 22.00 lopen als het super rustig is
Dat zeg jij super vaak. Het is hartstikke leuk man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:16 schreef Toto69 het volgende:
wedstrijd is ook echt niet om aan te gluren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |