quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
Crack is echt professioneel vergeleken met jullie runkeeper.
Nouwja, het is niet zo dat ik nooit beweeg ofzo. Ik ben postbodequote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een blessure zie je niet aankomen doordat je zou verzuren hoor..
Dat is nog heel anders dan hardlopen.. Je moet iedere keer de klap vna je lichaam opvangen en je benen zijn dat gewoon niet gewend. Om dan ineens 5 km te lopen op een redelijk tempo is gewoon niet zo verstandigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, het is niet zo dat ik nooit beweeg ofzo. Ik ben postbode
Ah. Caledos ken ik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Caledos hier. Runkeeper bestaat niet voor windows phone
Oh, met het motorrijden hebben mijn beentjes genoeg klappen gevangen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is nog heel anders dan hardlopen.. Je moet iedere keer de klap vna je lichaam opvangen en je benen zijn dat gewoon niet gewend. Om dan ineens 5 km te lopen op een redelijk tempo is gewoon niet zo verstandig.
Haha, nou ik weet zelf hoe vervelend het is om een blessure te hebben als je juist hééél graag wil lopen en ik hoop echt dat jij dat niet krijgt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh, met het motorrijden hebben mijn beentjes genoeg klappen gevangen.
Ik waardeer je bezorgdheid wel hoor, echt
Ik had er altijd een handje van om staan op mijn motor rond te rijden, is ook lekker voor je benen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nou ik weet zelf hoe vervelend het is om een blessure te hebben als je juist hééél graag wil lopen en ik hoop echt dat jij dat niet krijgt.
Hoop dat je bij de gelukkige hoort die het niet krijgen![]()
Nouja, het gaat om de combinatie van die vijf km en 33 min. Want vijf km lopen in 33 min is niet bijzonder.. als man zul je snel onder de 25 min komen met 5 kmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik had er altijd een handje van om staan op mijn motor rond te rijden, is ook lekker voor je benen.
Moet er wel bij zeggen dat ik vrij lang ben, dus dat kan een vertekend beeld geven van de snelheid
Poe, daar moet ik echt niet aan denken. Ik ben nu vooral nog even bezig met oefenen 1 stabiele snelheid te kunnen lopen waarop ik geen last krijg van iets.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, het gaat om de combinatie van die vijf km en 33 min. Want vijf km lopen in 33 min is niet bijzonder.. als man zul je snel onder de 25 min komen met 5 km.
Haha. Je moet daar ook niet aan denken maar dat gaat automatisch johquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Poe, daar moet ik echt niet aan denken. Ik ben nu vooral nog even bezig met oefenen 1 stabiele snelheid te kunnen lopen waarop ik geen last krijg van iets.
Geloof dat je de afstand per week met 10% mag opbouwen ofzo? 1x lang lopen en dan nog 2x een wat korter rondje in de week.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:55 schreef Tchock het volgende:
Jullie hebben me enthousiast gemaakt, ik ga zo ook een rondje doen.
Ik wil weer een recordje zettenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:55 schreef Tchock het volgende:
Jullie hebben me enthousiast gemaakt, ik ga zo ook een rondje doen.
Ik let echt wel goed opquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Je moet daar ook niet aan denken maar dat gaat automatisch joh! Je bent net begonnen
. Toen ik 10 weken had hardgelopen liep ik 5 km in 24:41. Al deed ik het wel met schema's enzo.. want dat vond ik fijner maar dat is persoonlijk
.
Ja, dat weet ik dus niet zo goed. Ik loop met schema's. Maar in die schema's doen ze vaak één keer duurloop en twee keer interval. En interval gaat vaak iets harder als je aan het hardlopen bent maar dat isl ogisch want daarna loop je weer 'n minuutje en dan kom je weer op adem
Yes. Maar niet overhaasten want anders... U weet 't wel. Gewoon rustiger opbouwen en dan duik je straks rond de 20 johquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil weer een recordje zetten. Nu zit ik steeds over die 24:41 maar dat is ook het enige wat ik heb waar ik écht trots op ben
![]()
. Over 10 weken weer?
![]()
![]()
Haha, ja kut is dat hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik let echt wel goed optis ook steeds verleidelijk om te denken," t kan verder, ECHT !"
En dan weet ik, moet ik niet doen, loop je je lijf stuk.
20quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Maar niet overhaasten want anders... U weet 't wel. Gewoon rustiger opbouwen en dan duik je straks rond de 20 joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |