Vandaar ook mijn stelling, maar aangezien het bij dat ene nieuwsbericht bleef zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik hoorde dat Duitsland een griepje heeft. Zeven spelers geveld.
wat zijn datquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:41 schreef Fylax het volgende:
Iedereen hier op de bbq heeft van die loombandjes om.
Duitsers hèquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn stelling, maar aangezien het bij dat ene nieuwsbericht bleef zal het wel meevallen.
zal wel duitse tactiek zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn stelling, maar aangezien het bij dat ene nieuwsbericht bleef zal het wel meevallen.
wowquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was vandaag getuigen van een auto ongeluk en ik werd er bijna zelf het slachtoffer van.
RIP boomquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het geluk van mij was het ongeluk van de bestuurder.
Want zijn auto ging tegen een boom.
Waar was dit?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het geluk van mij was het ongeluk van de bestuurder.
Want zijn auto ging tegen een boom.
Gaat lekker vandaag allemaalquote:
Zonder Inso kunnen we GRTD wel opdoekenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Achja, beter de bestuurder dan jij toch.
Je was toch vrij?quote:
hoe hard ongeveerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
maar hopelijk heeft die man het overleefd maar hij ging wel hard
En waar is dat ongeveer? Ik probeer te zoeken of er iemand verongelukt is maar dat is nogal lastig zo.quote:
Inso woont niet in NLquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
En waar is dat ongeveer? Ik probeer te zoeken of er iemand verongelukt is maar dat is nogal lastig zo.
weet niet precies zal niet extreem zijn geweest want was bij parkeerplatas maar was wel idioot harde knalquote:
Engelandquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
En waar is dat ongeveer? Ik probeer te zoeken of er iemand verongelukt is maar dat is nogal lastig zo.
Southamptonquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
40-45 kmh ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet precies zal niet extreem zijn geweest want was bij parkeerplatas maar was wel idioot harde knal
Raar hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 1337
LEET POWAH
Sorry maar dit wordt wel ziek hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 1337
LEET POWAH
Southampton. Probeerde het ook al te zoeken. Maar no luck so far.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stroomstoring of wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al het treinverkeer van en naar Leiden plat.
Voor als je altijd al een keer met de bus naar Den Haag wilde.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al het treinverkeer van en naar Leiden plat.
Ja.quote:
Vrachtwagen tocH?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
En vanmorgen al een auto op het spoor waardoor al het verkeer richting Schiphol vast zat.
hoezo na abo minder?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, abo is maandag afgelopen, dan wordt het weer 100 per dag max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |