SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Stoker.quote:
Ben jij een beetje Etsu-geobsedeerd?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:34 schreef Fylax het volgende:
Na dinsdag heeft Etsu geen goed gehoor meer, nadat iedereen in z'n oor spuit.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:34 schreef Fylax het volgende:
Na dinsdag heeft Etsu geen goed gehoor meer, nadat iedereen in z'n oor spuit.
Het understatement van vorige eeuw: "Misschien is het gevaarlijk om Adolf van de kunstacademie te trappen"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Een beetje" - understatement van de eeuw.
Dat geldt ook voor jou.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Een beetje" - understatement van de eeuw.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het understatement van vorige eeuw: "Misschien is het gevaarlijk om Adolf van de kunstacademie te trappen"
Niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lees je eigen posts eens terug, 8 van de 10 posts bevatten 'Etsu'.
Je hebt zelf een lul.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Probeer je er maar niet onderuit te lullen.
En 18e, 17e, 16e, etcquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Misschien kunnen we iets met aardolie"
Ga eens wegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Probeer je er maar niet onderuit te lullen.
Geluk, pech...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie hebben geluk dat ik hier nog kan posten.
Wat dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Duitsland, Brazilie. Enkel een verrassing mogelijk als de Duitse spelers als schijtend en uitgedroogd de kleedkamer uitkomen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:39 schreef Toto69 het volgende:
Duitsland of Frankrijk inso
Colombia of Brazilië
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:39 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsland, Brazilie. Enkel een verrassing mogelijk als de Duitse spelers als schijtend en uitgedroogd de kleedkamer uitkomen.
- Inso zijn woordvoerder.
Ik was vandaag getuigen van een auto ongeluk en ik werd er bijna zelf het slachtoffer van.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was vandaag getuigen van een auto ongeluk en ik werd er bijna zelf het slachtoffer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |