Alleen ik zat al aan de 1,50 meter, en ik stond al onder aan de lijst...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:36 schreef Kiid het volgende:
In het land van FOK! heb je met een 30cm pener gewoon een kleintje
*Aidstopicquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik geef het toe: een deel van het verhaal is verzonnen maar ik vond het leuk om het te posten.
quote:
Ja het deel van je 30cm pen0r.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik geef het toe: een deel van het verhaal is verzonnen maar ik vond het leuk om het te posten.
Ja, want dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En dan vind je het vreemd dat ik je een vieze gluurder/stalker noem.
Ik kan de mensen adviseren om even een sherlock te doen naar "Kassameisje", "C1000" of "Facebook".quote:
quote:
Want iemand op FB toevoegen is raar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan de mensen adviseren om even een sherlock te doen naar "Kassameisje", "C1000" of "Facebook".
Wel als je haar eerst 4 weken heb zitten begluren tussen de pindakaaspotten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Want iemand op FB toevoegen is raar.
Ze zit achter de kassa.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel als je haar eerst 4 weken heb zitten begluren tussen de pindakaaspotten.
Chanant*quote:
Zullen wij het dan maar weer vertellenquote:
Je hebt mijn interesse gewektquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zullen wij het dan maar weer vertellen?
Foto's van TS zijn aanwezig voor geïnteresseerde.
En gespreksgeschiedenis van Skype.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zullen wij het dan maar weer vertellen
Foto's van TS zijn aanwezig voor geïnteresseerde
Noem hem niet, anders komt hij erachter door die sherlock-tool.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gelukkig moet Litmanen werken, anders had hij je gelijk de mond gesnoerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |