Alleen ik zat al aan de 1,50 meter, en ik stond al onder aan de lijst...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:36 schreef Kiid het volgende:
In het land van FOK! heb je met een 30cm pener gewoon een kleintje
*Aidstopicquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik geef het toe: een deel van het verhaal is verzonnen maar ik vond het leuk om het te posten.
quote:
Ja het deel van je 30cm pen0r.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik geef het toe: een deel van het verhaal is verzonnen maar ik vond het leuk om het te posten.
Ja, want dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En dan vind je het vreemd dat ik je een vieze gluurder/stalker noem.
Ik kan de mensen adviseren om even een sherlock te doen naar "Kassameisje", "C1000" of "Facebook".quote:
quote:
Want iemand op FB toevoegen is raar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan de mensen adviseren om even een sherlock te doen naar "Kassameisje", "C1000" of "Facebook".
Wel als je haar eerst 4 weken heb zitten begluren tussen de pindakaaspotten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Want iemand op FB toevoegen is raar.
Ze zit achter de kassa.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel als je haar eerst 4 weken heb zitten begluren tussen de pindakaaspotten.
Chanant*quote:
Zullen wij het dan maar weer vertellenquote:
Je hebt mijn interesse gewektquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zullen wij het dan maar weer vertellen?
Foto's van TS zijn aanwezig voor geïnteresseerde.
En gespreksgeschiedenis van Skype.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zullen wij het dan maar weer vertellen
Foto's van TS zijn aanwezig voor geïnteresseerde
Noem hem niet, anders komt hij erachter door die sherlock-tool.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gelukkig moet Litmanen werken, anders had hij je gelijk de mond gesnoerd.
Dan is het topic allang dicht johquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Noem hem niet, anders komt hij erachter door die sherlock-tool.
Zie je.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb inderdaad wel naar die chick gekeken maar het laatste gedeelte is verzonnen inclusief dat degene waarmee ik afstudeer me ging uitlachen.
Antiklacht: lekker weer.
Troll want PI. Dus niks is verzonnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb inderdaad wel naar die chick gekeken maar het laatste gedeelte is verzonnen inclusief dat degene waarmee ik afstudeer me ging uitlachen.
Antiklacht: lekker weer.
Ik ben voor Duitsland, want Klose.quote:
Mannen, precies.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja want het is zo raar dat mannen naar vrouwen kijken.
quote:
wie denk jij dat er gaat winnenquote:
Dat boeit me helemaal niks, als Klose dat record maar pakt.quote:
Wat is daar mooi aanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat boeit me helemaal niks, als Klose dat record maar pakt.
Frankrijk heeft volgens mij nu het betere team, maar Duitsland is altijd een toernooiploeg die zich er weer doorheen knokt.
ah jij denkt duitsland he, mooi eerste deel van de bet binnen wand bukharov staat onderaan hi ha hoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Frankrijk heeft volgens mij nu het betere team, maar Duitsland is altijd een toernooiploeg die zich er weer doorheen knokt.
Waarom wil je zo graag dat Klose het record pakt? Ronaldo mag van mij wel in de boeken blijven staan. Want Ronaldoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het juist zijn charme hebben dat een "beperkte" voetballer wel als een fantastische toernooispits in de recordboeken kan komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat is daar mooi aanzo'n kleurloze spits als Klose hoef ik over 20 jaar niet terug te zien als topscorer van het WK. Geef mij il Fenomeno Ronaldo maar.
je weet wel dat je niet in het FUT topic zit hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het juist zijn charme hebben dat een "beperkte" voetballer wel als een fantastische toernooispits in de recordboeken kan komen.
Ik zag het net ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je weet wel dat je niet in het FUT topic zit he
Dat geeft hoop voor beperkte mensen als ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het juist zijn charme hebben dat een "beperkte" voetballer wel als een fantastische toernooispits in de recordboeken kan komen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat geeft hoop voor beperkte mensen als ik.
id de rest?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:16 schreef Aiciu het volgende:
wtf ik ken alleen kiid van de mensen die reageren waar id de rest?
Dit ja, wie de fuck zijn deze users.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:16 schreef Aiciu het volgende:
Ik weet niet wie je allemaal kent, dus kan geen antwoord op je vraag geven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:16 schreef Aiciu het volgende:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wel bijzonder dat je nog steeds de hormoontjes hebt van een net puberende tiener.
Hier gaat het mis. Een haan33, wickedmen of Roadtrip bijv. had tot de dood volgehouden dat het allemaal echt is gebeurd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
wie?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die roeptoeteren dat ze niemand hier kennen.
Het boeit me verder niet hoor, maar viel me gewoon op dat ik echt zo goed als niemand in dit topic ken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die roeptoeteren dat ze niemand hier kennen.
Als ik buiten het FUT topic ook nog eens in andere topics ga posten , dan moet ik gaan bezuinigen op mijn slaap. Kan de bedoeling niet zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat is niet zo raar, de meeste mensen die in dit topic hebben gereageerd posten hier bijna nooit.
Kiidquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:16 schreef Aiciu het volgende:
laat me raden aleen van je pener is waar rest verzonenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je nooit vrouwen ziet in het echt is dat best bijzonder.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:28 schreef niels0 het volgende:
Een stijve krijgen van een zichtbaar topje...
Nee, dat ging me iets te ver.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
Heb je niet stiekem een paar foto's gemaakt?
Maar hier plaatsen dat je een boner krijgt van een bikinitopje niet. Jammer, DSje.quote:
Ik zag het niet eens goed.. ik ben dan wel zo dat ik niet constant ernaar ga kijken want dat is een beetje raar.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar hier plaatsen dat je een boner krijgt van een bikinitopje niet. Jammer, DSje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |