SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
wa is het nu, wel of niequote:
NEUKENquote:
quote:
Tofquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef kree het volgende:
Ok A gebeld.
Wat ik al een beetje dacht klopt gelukkig wel A wil me wel hebben.
Of ik volgende week kan meedraaien (weekje hotel eindhoven) en dan maakt ie ondertussen het contract in orde.
Daar hoor ik maandag meer over.
B kan nu dus helemaal een dikke vinger krijgen en A was het er helemaal mee eens dat het wel een rare gang van zaken was.
Jeeuh blij
Hij wil haar vergeten maar niet door met een ander te neuken , allee zo heb ik het begrepenquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef kree het volgende:
Ok A gebeld.
Of ik volgende week kan meedraaien (weekje hotel eindhoven) en dan maakt ie ondertussen het contract in orde.
B kan nu dus helemaal een dikke vinger krijgen en A was het er helemaal mee eens dat het wel een rare gang van zaken was.
Jeeuh blij
Als ik heel eerlijk ben heb ik daar echt totaal geen behoefte aan.quote:
PROFICIATquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef kree het volgende:
Ok A gebeld.
Jeeuh blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
hij wil het poepen vergeten door met een andere te gaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij wil haar vergeten maar niet door met een ander te neuken , allee zo heb ik het begrepen
Geen behoefte in neuken? Maar dat meisje waarop je verliefd bent, wil je toch wel eens neuken?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben heb ik daar echt totaal geen behoefte aan.
Waaraan wel zeg ik niet want dan voel ik me zo'n doetje...
Nee, hij wil het poepen met iemand vergeten door te gaan poepen met een ander.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij wil het poepen vergeten door met een andere te gaan?
AEQUE WAT WIL JE EIGENLIJK NEUKEN OM IEMAND TE VERGETEN OF AANDACHT? We snappen je niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij wil het poepen vergeten door met een andere te gaan?
nu snap ik het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, hij wil het poepen met iemand vergeten door te gaan poepen met een ander.
Of toch niet?
volgens mij zn ex, om de nieuwe te vergeten ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef complicate het volgende:
[..]
AEQUE WAT WIL JE EIGENLIJK NEUKEN OM IEMAND TE VERGETEN OF AANDACHT? We snappen je niet.
Ik ook niet Aeque is wat complicatedquote:
Heb je zonder te weten al een volwassen zoon?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ook niet Aeque is wat complicated![]()
Hij wil de nieuwe waarop hij verliefd is vergeten .quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij zn ex, om de nieuwe te vergeten ?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je zonder te weten al een volwassen zoon?
Hij wil *iemand* vergeten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij wil de nieuwe waarop hij verliefd is vergeten .
Hij wil zijn eenzijdig verliefdheid vergeten.quote:
Of al getrouwdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
whateverquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij wil zijn eenzijdig verliefdheid vergeten.
quote:
*proest*quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deadlinesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
whatever
Het is vrijdagmiddag en ik heb nog een deadline.
Vrijdag en ik heb geen zin meerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
whatever
Het is vrijdagmiddag en ik heb nog een deadline.
Jij bent best een tijgertje in bed of niet?quote:
Daaraan twijfelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent best een tijgertje in bed of niet?
Niet alleen in bed. Weet je nog, ze heeft nog ergens een stal...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent best een tijgertje in bed of niet?
Meer leeuwquote:
Nee dat laat ik aan jou over.quote:
hihi, je zei stalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet alleen in bed. Weet je nog, ze heeft nog ergens een stal...
Ik dans terwijl ik neuk, kun je nagaan.quote:
alsof je aan het paardrijden bent ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dans terwijl ik neuk, kun je nagaan.
Beter dan blijven liggen als een stijve plank. Er is al 1 ding stijf, en dat is meer dan genoegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh dacht aan een tijgerquote:
Jeweetquote:
Tijgers zijn lief en mooiquote:
Sterrenbeeld is leeuw, en ik schijn flink te grommen en te brullen als ik neukquote:
Vrouw naar mijn hart.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:27 schreef complicate het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter dan blijven liggen als een stijve plank. Er is al 1 ding stijf, en dat is meer dan genoeg
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter dan blijven liggen als een stijve plank. Er is al 1 ding stijf, en dat is meer dan genoeg
Maar je wilt wel iemand vergeten, toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:29 schreef aeque het volgende:
Congrats kree!
En zo ingewikkeld is het toch niet?
Nee ik wil niet 'poepen' inderdaad.
wil hij nu op kree poepen en de rest vergeten ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar je wilt wel iemand vergeten, toch?
Man naar mijn hart.quote:
Soms neuk je om iemand te vergeten. En soms wil je gewoon neuken om even lekker los te gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar je wilt wel iemand vergeten, toch?
Jongen, poepen betekent neuken in het Vlaams, dus nee Aeque gaat niet neuken met Kree.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wil hij nu op kree poepen en de rest vergeten ?
Wat een schijtzooi weer...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wil hij nu op kree poepen en de rest vergeten ?
WAT WIL AEQUE NU? WE EISEN EEN ANTWOORDquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms neuk je om iemand te vergeten. En soms wil je gewoon neuken om even lekker los te gaan
quote:
Als je moet neuken om iemand te vergeten, dan ben je niet iemand die iemand kan vergeten door een ander te neuken. Dat kan je dan namelijk niet.quote:
Dame, dat weet ik al de hele tijdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Jongen, poepen betekent neuken in het Vlaams, dus nee Aeque gaat niet neuken met Kree.
Dat ook.quote:
En dat ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:31 schreef complicate het volgende:
[..]
WAT WIL AEQUE NU? WE EISEN EEN ANTWOORD
Vergeet dan wat ik heb geneu... gezegd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je moet neuken om iemand te vergeten, dan ben je niet iemand die iemand kan vergeten door een ander te neuken.
Gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dame, dat weet ik al de hele tijd
Daarom zeg ik dat ook de hele tijd
Appertjoekske ook dat gij bentquote:
Iemand vergeten inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:31 schreef complicate het volgende:
[..]
WAT WIL AEQUE NU? WE EISEN EEN ANTWOORD
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vergeet dan wat ik heb geneu... gezegd.
Soms een beetje leiden en soms een beejte laten leiden, je weet wel zoals op de dansvloer maar inclusief nat zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor lees doe jij al het werk. Je laat het niet over aan de man.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Soms een beetje leiden en soms een beejte laten leiden, je weet wel zoals op de dansvloer maar inclusief zonder nat zijn
Jij word echt wel nat van het dansen. Als je je benen omhoog gooit voelt het publiek spetters.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Soms een beetje leiden en soms een beejte laten leiden, je weet wel zoals op de dansvloer maar inclusief nat zijn
Gewoon wat bloemen laten bezorgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Iemand vergeten inderdaad.
[doetjes modus]Of van haar horen dat het niet eenzijdig is en haar ontiegelijk liefhebben[/doetjes modus]
We zeggen "gij zijt"quote:
Duur grapje aangezien het dan naar Roemenië moet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon wat bloemen laten bezorgen.
Wanneer haar vriend het hele publiek is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij word echt wel nat van het dansen. Als je je benen omhoog gooit voelt het publiek spetters.
Dan kan je lang wachten, zou je lang kunnen wachten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Iemand vergeten inderdaad.
[doetjes modus]Of van haar horen dat het niet eenzijdig is en haar ontiegelijk liefhebben[/doetjes modus]
ja maar ik spoor dan ook niet en creeer mn eigen hersenspinsels die ik hier neer kwakquote:
Flinke vriend dan...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer haar vriend het hele publiek is.
Ik heb vorige week bloemen laten bezorgen in Turkije, dus...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Duur grapje aangezien het dan naar Roemenië moet.
Maar nee dat gaat niet helpen denk ik.
Ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Je leven staat echt in het teken van dansen hè?
BWAHAHAHAHA je zei kwak!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ik spoor dan ook niet en creeer mn eigen hersenspinsels die ik hier neer kwak
Ja hoor, ik ben al paar keer nat geweest tijdens salsa.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij word echt wel nat van het dansen. Als je je benen omhoog gooit voelt het publiek spetters.
Oh en datquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon wat bloemen laten bezorgen.
Transpiratie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben al paar keer nat geweest tijdens salsa.
quote:
En dus?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Duur grapje aangezien het dan naar Roemenië moet.
Maar nee dat gaat niet helpen denk ik.
*boks*quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben al paar keer nat geweest tijdens salsa.
Misschien ben je geil.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*boks*
[..]
...het ligt aan het weer denk ik, weet niet wat ik heb
Wel als er nu geen dame is die hem kan helpen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien ben je geil.Niks mis mee.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]hij zei het KW woord !!! Oortjes dicht Complicate
Nee, ben gewoon melig denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel als er nu geen dame is die hem kan helpen...
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Glaasje water over je heen gegooid?
Zo preuts is onze complicate niet hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]hij zei het KW woord !!! Oortjes dicht Complicate
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel als er nu geen dame is die hem kan helpen...
Deze man!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo preuts is onze complicate niet hoor.
Dat is dan wel weer een goede tip. Zou wel schelen als ik het adres zou hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vorige week bloemen laten bezorgen in Turkije, dus...
Gewoon een lokale bloemist zoeken.
Lang wachten, als in tot ik dood ben zeg maar...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten, zou je lang kunnen wachten?
#NOTEBOOK
Had. Ze is nu doorzeefdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:43 schreef complicate het volgende:
[..]oh maar hij had toch contact met Zeefje
?
Je gaat wel iemand leuker tegenkomen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef aeque het volgende:
Maar nee, hoe graag ik het ook zou willen en gek op haar ben. Het gaat niks worden.
Ik moet het contact gaan verbreken en maar proberen verder te gaan met mijn leven.
Dat is dus allemaal jouw fout.quote:
Dat geloof ik ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Je gaat wel iemand leuker tegenkomen.
Ze is nog aan het bijkomen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aha! Geen wonder dat ze niet meer post...
Jammer dat we geen DM's kunnen lezenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze had een zeef-BH aanquote:
Geen DM's hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Jammer dat we geen DM's kunnen lezen
Gezellig?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook.
Heb nu via PaiQ contact met een mede-Tilburgse. En ze is heel gezellig
We?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Jammer dat we geen DM's kunnen lezen
Voor jou heb ik geen geheimen , schat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We?
Als ex-crewlid heb ik wel de rechten om DM's te lezen.
Kree is nu aan het dansen van de vreugdquote:
Ja, niet op d'r mondje gevallen in ieder geval wat ik leuk vind. En dat ze half Duits is boeit me helemaal niks. Leuk contact, en van de week eens een date mee plannen.quote:
Geheid dat je dat allang gedaan hebt, jij sneaky bastard!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We?
Als ex-crewlid heb ik wel de rechten om DM's te lezen.
Ik hoor het klotsen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Kree is nu aan het dansen van de vreugd
Thijs gaat datenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, niet op d'r mondje gevallen in ieder geval wat ik leuk vind. En dat ze half Duits is boeit me helemaal niks. Leuk contact, en van de week eens een date mee plannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:
Nog geen idee, denk gewoon eerst lekker terrassen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Thijs gaat datenen wat gaan jullie doen?
quote:
Dat zou ook nog kunnenquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:53 schreef complicate het volgende:
Hey ik heb net een smiley gevonden die ik nooit heb gebruikt; oh eigenlijk zijn het er twee
en
![]()
muhahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mmmm terrasje doenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog geen idee, denk gewoon eerst lekker terrassen.
hihi ik heb dat dus nog nooit gebruikt en ik zou niet weten in welke context dat mensen het gebruikenquote:
Nee hoor, waarom zou ik?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:49 schreef El_Thijs het volgende:
Geheid dat je dat allang gedaan hebt, jij sneaky bastard!
Je hebtquote:
Domme koe die je bent.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:00 schreef complicate het volgende:
[..]
hihi ik heb dat dus nog nooit gebruikt en ik zou niet weten in welke context dat mensen het gebruiken![]()
Oh en dit :![]()
Nog niet, eens voorstellen zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Mmmm terrasje doen![]()
Heb je al een datum voor jouw date?
Omdat je Sneaky Syl bent. Daarom!quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Domme koe die je bent.![]()
Ik meende het niet hoor...
Pik je meiden op met je motor als je op date gaat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog niet, eens voorstellen zoals ik al zei
Die mogelijkheid zou zo maar kunnen bestaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Pik je meiden op met je motor als je op date gaat?
zo maar ja ja...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die mogelijkheid zou zo maar kunnen bestaan
Oh dat is nieuwquote:
Awwww...quote:
quote:
Haha Nicequote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:22 schreef complicate het volgende:
Hey Kree, dit is speciaal voor jou , dans er maar op los![]()
Hold your head up
Keep your head up, movin' on
Hold your head up, movin' on
Keep your head up
ze is wel leuk (hihi)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:38 schreef complicate het volgende:
Whehehe Kree is al plannen aan het maken om te versieren om de werkvloer.
Citrixquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor de mensen die bekend zijn met Citrix: DOOD AAN CITRIX!![]()
Leuk en je kent haar nog niet hihiquote:
Hopelijk is ze als merrie opgewassen tegen een hengst als jijquote:
quote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor de mensen die bekend zijn met Citrix: DOOD AAN CITRIX!![]()
Wel een extra motivatie om elke dag op te staan.quote:
Eén of andere technologie om applicaties op een centrale server te draaien en deze op afstand te gebruiken. De thuiswerkers kunnen op deze manier dus 'inloggen' op de server om bijv. Excel te gebruiken.quote:
Relax! Straks blijkt t de dochter van je baas te zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:36 schreef kree het volgende:
Moet me alvast bedenken hoe met het receptie-meisje daar om te gaan
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Relax! Straks blijkt t de dochter van je baas te zijn
Oh ja dat ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oh ohquote:
nee die zijn jongerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
In jouw fantasie mag alles.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef kree het volgende:
[..]
nee die zijn jonger(facebook enzo ') )
Ik haal me niks geks in me hoofd
Hogerop neuken?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Liever lust?quote:
Zeg hé Aeque, niet zo pessimist, je klinkt zoals Faxie nu.quote:
Dat duurt nog wel eventjes.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg hé Aeque, niet zo pessimist, je klinkt zoals Faxie nu.
bhaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eén of andere technologie om applicaties op een centrale server te draaien en deze op afstand te gebruiken. De thuiswerkers kunnen op deze manier dus 'inloggen' op de server om bijv. Excel te gebruiken.
Het is echter alles behalve prettig werken, vooral omdat de implementatie bij ons brak is.
Tis t hopen.quote:
Is het zo erg met Faxie ja?quote:
Jij hebt t nu vast niet over dat leuke mannetje van mario met de paddestoel op zn knar...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Godverdomme, TOAD is vastgelopen en daarmee ben ik mijn geweldige query van meer dan 200 regels kwijt.
Ik heb het over Toad for Oracle.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij hebt t nu vast niet over dat leuke mannetje van mario met de paddestoel op zn knar...
Ja, wel een lieverd, maar vol pessimisme.quote:
Hij doet alsof.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, wel een lieverd, maar vol pessimisme.
"Papa! Die nieuwe heeft zoveel in z'n mars! Ik kan al 2 dagen niet goed zitten!"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat doe je normaalgesproken door je baas te neuken, niet de dochter van je baas.
Laat je gaan.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Papa! Die nieuwe heeft zoveel in z'n mars! Ik kan al 2 dagen niet goed zitten!"
Oh ja das ook waar.quote:
Mario, wat een mooie naam.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij hebt t nu vast niet over dat leuke mannetje van mario met de paddestoel op zn knar...
Wel een stevig bureau.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk aan een leeg kantoor en een bureau nu lol
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk aan een leeg kantoor en een bureau nu lol
Luigi?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weten we ook meteen hoe je vriendje heet.
Bureau van de directeur zou beter zijnquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weten we ook meteen hoe je vriendje heet.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja vind je?
Je vriend heet zeker mario?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bureau van de directeur zou beter zijn
Nee, Thijs.quote:
Ja, kan spannender.quote:
Vertel is, wat is het meest spannende wat jij hebt gedaan complicate?quote:
Mijn ex gepijpt terwijl hij aan het rijden was. En je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel is, wat is het meest spannende wat jij hebt gedaan complicate?
Bijna Syl, bijna.quote:
Ex toen hij nog geen ex was hoop ik?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn ex gepijpt terwijl hij aan het rijden was. En je?
Had ik ook vandaag in de voormiddag. Denk maar aan het gevoel achteraf.quote:
Ja daarom zei ik ex, slimmeke!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ex toen hij nog geen ex was hoop ik?
Nah. Ik mag over twee weken niet weg én ik heb ruzie met Citrix.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Had ik ook vandaag in de voormiddag. Denk maar aan het gevoel achteraf.
Ik ben bang dat ik niks spannenders kan vertellen als in een bedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Niet leuk voor je!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nah. Ik mag over twee weken niet weg én ik heb ruzie met Citrix.Laat maar zitten hoor; ik ben al uitgelogd.
Klopt, maar bon je weet dat ik het had over een ex hèquote:
Hallo Friend.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Er zijn genoeg mensen die nog wat doen met hun ex: "ik heb net geneukt met m'n ex".
Juist daarom...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, maar bon je weet dat ik het had over een ex hè
Hier wil ik meer van horen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niks spannenders kan vertellen als in een bed![]()
Maarja dat was spannend genoeg voor mij wel.
Detail was op oudejaarsnacht met vuurwerk enzo op de achtergrond.
Knallende kurkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Vuurwerk op de achtergrond? Achtergrond als in 'op de grond' achter je partner?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Sex in een hotel met een luidruchtige ex en het raam stond te ver openquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoekt gij boel of wa...quote:
Welkom in ons midden.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eens, maar niet iedereen denkt zoals jij.
Ga jij maar in zijn midden.quote:
No thanksquote:
Oh je hield/houdt van luidruchtige vrouwen in bed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sex in een hotel met een luidruchtige ex en het raam stond te ver open
Luidruchtige vrouwenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh je hield/houdt van luidruchtige vrouwen in bed.
hmms de details?quote:
complicate and el_thijs sitting in the three k-i-s-s-i-n-g.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh je hield/houdt van luidruchtige vrouwen in bed.
Ik ben niet zo luidruchtig in bed hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
complicate and el_thijs sitting in the three k-i-s-s-i-n-g.
Dat is een erg persoonlijke vraag comp...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:09 schreef complicate het volgende:
Ok, misschien de vraag maar stellen, wie neukt er met zijn ex en wie zou er nog seks hebben met zijn ex kunnen neuken?
Not only thatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
complicate and el_thijs sitting in the three k-i-s-s-i-n-g.
Ik niet, maar ik zou het er best nog op kunnen, op mijn laatste.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:09 schreef complicate het volgende:
Ok, misschien de vraag maar stellen, wie neukt er met zijn ex en wie zou er nog seks hebben met zijn ex kunnen neuken?
Jij niet, je bed wel door het dansen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben niet zo luidruchtig in bed hoor.
Ja en? we doen toch niet aan taboe?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is een erg persoonlijke vraag comp...
Deze man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij niet, je bed wel door het dansen.
Niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en? we doen toch niet aan taboe?
Echt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
Ik niet, maar ik zou het er best nog op kunnen, op mijn laatste.
Ik zou niet inzien waarom nietquote:
Kom los Syl, kom losquote:
Niet iedereen kan/wil liefde en lust uit elkaar houden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou niet inzien waarom niet
Geen liefde, gewoon ff lekker
Eerste keer seks, aub doe mij daar niet aan denken. The horrorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
hmms de details?
Was trouwens de eerste keer dat ik seks had heeej
Owh ik vond t wel leuk eigenlijk, misschien een beetje stuntelig maar het was wel okquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Eerste keer seks, aub doe mij daar niet aan denken. The horror
Mkay.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou niet inzien waarom niet
Geen liefde, gewoon ff lekker
Ik moet opeens denken aan een onzeker meisje van 16 jaar dat zich altijd stoer gedraagt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet iedereen kan/wil liefde en lust uit elkaar houden.
Vertelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Verder nog op Dating2000 (ofzo iets) geweest?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:06 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag wat eerder gestopt met werken, boodschappen gedaan om daarna in de tuin lekker wat te lezen. Nu alleen zo dromerig als maar watMoet weer even opnieuw wakker worden.
Ook wel weer een heel ontspannen gevoel.
Antwoord op je vragen: nope.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Kom los Syl, kom losComfortzone is your enemy.
Alleen ingelogd. Nog niet verder zitten speuren. 4 'gluurders' maar niet mijn smaak die dames.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Verder nog op Dating2000 (ofzo iets) geweest?
Ah leuk voor jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
Owh ik vond t wel leuk eigenlijk, misschien een beetje stuntelig maar het was wel ok
Neequote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan een onzeker meisje van 16 jaar dat zich altijd stoer gedraagt.
Vond het niet wauw.quote:
Ok blijf in je comfortzone.quote:
Dat dus.quote:
Je noemt mij een trut????quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat was een antwoord op je oorspronkelijke vragen, trut.
Zie je nu wat je doet Syl, heb je haar weggejaagdquote:
Ik heb haar al via DM laten weten dat ik gewoon aan het dollen ben. Ik dacht dat ze mijn droge humor (die zo nu en dan kwetsend/beledigend kan overkomen) juist leuk vond.quote:
Allicht, we laten een aanstaande mama toch niet zomaar alleen!quote:
Sorryquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pfieuw... Ik voelde me al bijna hormonaal worden...
En wat gebeurt er als jij helemaal hormonaal wordt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pfieuw... Ik voelde me al bijna hormonaal worden...
Hahaha dan ben ik echt pregzilla volgens mijn manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als jij helemaal hormonaal wordt?
Uiteraard! Lekker op de bank. Affiche beloofd mooi potje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha dan ben ik echt pregzilla volgens mijn man
Zo weer voetbal kijken heren?
Denk het wel. Weet niet wie ik het gun: Duitsland of Frankrijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha dan ben ik echt pregzilla volgens mijn man
Zo weer voetbal kijken heren?
Maar staan toch allemaal opgesteld dus scheen mee te vallen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Duitse ploeg schijnt last te hebbem van griepepidemie...
"Ach so..."quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ach in t ergste geval gaan ze kotsend over t veld...
Ik gok op 3-2 voor duitsland....
Ik ben sowieso niet voor de duitsers, maar toch denk ik dat ze winnen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef kree het volgende:
Ik heb niet echt een voorkeur voor duitsland of frankrijk.
Boeit me niet wie eruit gaan, maar ik denk frankrijk.
morgen ben je een broodje hihihiquote:
we dm-en wel eens, maar das allesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:43 schreef complicate het volgende:
[..]oh maar hij had toch contact met Zeefje
?
ik weet idd vrij weinig meerquote:
halllooooquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
altijd de schuld van de mannenquote:
Niet zomaar alles afschuiven hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
morgen ben je een broodje hihihi
[..]
we dm-en wel eens, maar das alles
[..]
ik weet idd vrij weinig meer
[..]
hallloooo
[..]
altijd de schuld van de mannen
Niet?!quote:
ik heb een innige relatie met mijn laptop ik raak hem elke dag aan en er komen mooie dingn uit door om goede knopjes an te rakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |