Doe mij maar een dik pak snil, van omweer pies ik in mijn broek.quote:
Zal vooral regen zijn. In Frankrijk ploft wel iets maar dat is al uitgeblust als het bij Nederland komt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik zie het in Veenendaal donkerder worden maar geen code geel waar dan ook in Nederland. Zijn ze bij het KNMI naast de musjes gaan liggen?
Jammer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:16 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Zal vooral regen zijn. In Frankrijk ploft wel iets maar dat is al uitgeblust als het bij Nederland komt.
Meer omweer dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe mij maar een dik pak snil, van omweer pies ik in mijn broek.
Iedere keer dat ik jouw naam zie moet ik hier aan denken:quote:
Nope, want de band Toto is de reden van mijn username.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:22 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik jouw naam zie moet ik hier aan denken:
Toeval?
Leeftijd misschien?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, want de band Toto is de reden van mijn username.
En 69 van het standje, niet mijn geboortejaar zoals menigeen denkt.
Idd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Wedden; dat onweer dat op het westen af strevend sterft af op zee
SPOILER: weer ZwitserlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft weinig geholpen voor de warmte verderquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:38 schreef Martinovibes het volgende:
Mini shelf op het buitje bij Rozenburg/Maassluis
[ afbeelding ]
Code oranje met kans op meters bier.quote:
Vanavond nog voetval kijken vriend?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Dven het volgende:
Stukken beter dan gisteren hier. Graadje of 28. Iets te koel voor de tijd van het jaar maar al met al zo gek nog niet. Komende week blijft zonnig en tussen de 30 en 35 graden. Zomer is eindelijk begonnen!
Kwam hier in Diemen een rood pitje over met een tamelijke bak water. Leek net zo'n regengordijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:16 schreef Gwywen het volgende:
Welke hoosbui?
Drie druppels en 't was weer droog.
Jammer van die vervelende wind trouwens, want met de temperatuur is niks mis vandaag.
O, Diemen, dat ligt wel een eindje hiervandaan ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:53 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Kwam hier in Diemen een rood pitje over met een tamelijke bak water. Leek net zo'n regengordijn.
Klopt...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:19 schreef Resistor het volgende:
[..]
Code oranje met kans op meters bier.
jij snapt mijn grapje tenminstequote:
Maar niet voor langquote:
Bijna winter dus dan wordt het eerder donkerquote:Op zondag 6 juli 2014 20:56 schreef Koelkastje het volgende:
Het is 9 uur en gewoon echt donker hier in Twente!
Dat zal het zijnquote:Op zondag 6 juli 2014 21:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
Bijna winter dus dan wordt het eerder donker
Het was er net heel donker maar we zijn eruit dat dat komt door de aankomende winter dus ik zou me geen zorgen makenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:29 schreef MaLo het volgende:
Leeft mijn mooie Twente nog?
Ik ben in oostenrijk. Metvandaag en morgen nog hoogzomers weer, daarna kouder en regen
Waar zit je? De sneeuwgrens zal gaan dalen richting de 2000-2200 meterquote:Op zondag 6 juli 2014 21:33 schreef MaLo het volgende:
Gelukkig maar dan. Wij krijgen hier naar verwachting vanaf dinsdagmiddag slecht weer. Ik hoop dat het dan ook maar ECHT slecht wordt. Zwaar onweer tussen de bergen =
zo hoog zitten we nietquote:Op zondag 6 juli 2014 21:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waar zit je? De sneeuwgrens zal gaan dalen richting de 2000-2200 meter
Tuurlijk gekeken! Lekker op het terras, biertje erbij hoppaquote:
best linke stormpje dan... het regende nog niet eens en bij de derde foto lag je auto al op de kantquote:Op zondag 6 juli 2014 23:00 schreef Houtenbeen het volgende:
Toen ik om 18.15 op de A58 bij Tilburg reed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na de passage van die wolk, zeer zware regenval.
Hooguit 20km/h op de snelweg, ruitenwisser konden het niet meer aan, auto's op de vluchtstrook
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
best linke stormpje dan... het regende nog niet eens en bij de derde foto lag je auto al op de kant
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
best linke stormpje dan... het regende nog niet eens en bij de derde foto lag je auto al op de kant
Ziet er goed uit..quote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef junkiexp het volgende:
Richting einde van de week ook mooi zomerweer voor NL in het verschiet, 23-24 graden met lekker wat zon en een briesje.
Prima
Dat ziet er zeker goed uit. Temeer omdat ik volgende week vrij ben.quote:
Kijk daar wordt zelfs ik als fervent zomerhater vrolijk van, gewoon lekker weerquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kijk daar wordt zelfs ik als fervent zomerhater vrolijk van, gewoon lekker weer
En onweerkansenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kijk daar wordt zelfs ik als fervent zomerhater vrolijk van, gewoon lekker weer
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks
Zomerhater zijn en 22-25 prima vinden...
kijk als ik ga zeggen dat ik 15 graden lekker vind is het niet goed, ga ik een keer wat hoger zitten is het weer niet goedquote:Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks
Zomerhater zijn en 22-25 prima vinden...
Dan ben je een normaal functionerend mens en geen zomerhaterquote:Op maandag 7 juli 2014 21:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
kijk als ik ga zeggen dat ik 15 graden lekker vind is het niet goed, ga ik een keer wat hoger zitten is het weer niet goed
daar denkt mijn psycholoog anders overquote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je een normaal functionerend mens en geen zomerhater
15-20 gradenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
kijk als ik ga zeggen dat ik 15 graden lekker vind is het niet goed, ga ik een keer wat hoger zitten is het weer niet goed
Weer een wagonlading verzopen muggen.quote:
Weer miljoenen nieuwe perfecte broedplaatsen voor muggen.quote:
Zou je denken maar blijkbaar zijn in mei bij die pittige buien er veel verzopen waardoor er nu juist minder dan meer muggen zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Weer miljoenen nieuwe perfecte broedplaatsen voor muggen.
Klopt ja. Is natuurlijk ook een cyclusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:26 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Zou je denken maar blijkbaar zijn in mei bij die pittige buien er veel verzopen waardoor er nu juist minder dan meer muggen zijn.
2012 boven Enschedequote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:46 schreef Frutsel het volgende:
Deze zag ik nog voorbij komen via Twitter... bizarre foto...
Zou van 6 juli zijn bij Rheine... hemelsbreed is dat niet zo ver van hier... 30 minuutjes ofzo
Bij zon foto denk ik gauw: photoshop??? Waarom zie ik die zelf nooit
[ afbeelding ]
DP richting 21 graden en hoop vocht. Hmm als dat maar goed komt als je op het terrasje gaat zitten voetbal kijken, kans op buien zijn namelijk groot!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:27 schreef NaturalScience het volgende:
Temperaturen voor morgen!
[ afbeelding ]
Lekker voetbal kijken op een terrasje dus hier!
dies toch al ouder?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
2012 boven Enschede
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, hier is het sinds vanochtend steeds harder gaan regenenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:38 schreef delano.888 het volgende:
Ik moet een nieuwe fiets kopen van marktplaats 10km verderop en wil mijn fiets daar inruilen (dus moet daar heen fietsen) maar het BLIJFT MAAR REGENEN verdomme. Wat een kutdag. Buienradar is helemaal een ramp, de regen vlek over het hele land beweegt geen MILLIMIETER![]()
![]()
![]()
Joh, dankje, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hier is het sinds vanochtend steeds harder gaan regenen
Als mijn vrouw zo droog was als het weer buiten is zou ik homo wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:48 schreef Klonk het volgende:
opmerking van een collega net: als mijn vrouw zo nat was als het weer is buiten zou ik niet meer stoppen met neuken
whehehehequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Als mijn vrouw zo droog was als het weer buiten is zou ik homo worden
En er komt nog véél meer aan!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:38 schreef delano.888 het volgende:
Ik moet een nieuwe fiets kopen van marktplaats 10km verderop en wil mijn fiets daar inruilen (dus moet daar heen fietsen) maar het BLIJFT MAAR REGENEN verdomme. Wat een kutdag. Buienradar is helemaal een ramp, de regen vlek over het hele land beweegt geen MILLIMIETER![]()
![]()
![]()
Goed voor de plantjes dit weer en veel blije boeren.quote:
kwekers van waterplanten zullen helemaal blij zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:39 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Goed voor de plantjes dit weer en veel blije boeren.
Kan alle vogelpoep ook eens worden weggespoeld, de straten zien er soms niet uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:39 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Goed voor de plantjes dit weer en veel blije boeren.
http://www.hetweeractueel.nl/actueel-neerslagkaartjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:09 schreef Coelho het volgende:
Zijn er ook ergens kaartjes te vinden met het actuele dagtotaal in neerslag? Volgens mij zitten we al aan de 25mm.
Alle poep van de kauwtjes weg! En alle honderden dode maden in de tuin ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:46 schreef roislecxe het volgende:
Heel. De. Dag. Regen.
En nog steeds, 32mm and counting.
Hier vielen afgelopen week zelfs al blaadjes van de bomen. En niet te zuinig ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef dick_laurent het volgende:
Echt, het lijkt weer eens herfst.
Nederland momenteel de koudste, natste plek van Europa.... wat een eer
Mag toch hopen dat ik geen maden op m'n balkon heb lopen. Het is hier overdekt en vrijwel altijd droog ook al regent het, maar de temp laat het ook niet echt toe buiten te zitten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Alle poep van de kauwtjes weg! En alle honderden dode maden in de tuin ook.
Bah maden in je tuinquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Alle poep van de kauwtjes weg! En alle honderden dode maden in de tuin ook.
TTIWWscreenshotquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:47 schreef Fred0w het volgende:
Hier in Zeeland al de hele dag regen, soms licht, soms matig.
Europese radar is wel grappig, in Frankrijk buien die richting het oosten trekken.
Boven de Benelux een neerslaggebied, in Duitsland een MCS in ontwikkeling.
http://europa.buienradar.nl/
Tropisch Zwembadinspecteur?quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:10 schreef Resistor het volgende:
9:00 en ik sta in een tropisch zwembad.
... Oh wacht, dat is voor mijn werk.
Wel inspectie, maar voor de middelen voor de gehandicapten. Geef mij maar een ziekenhuis, veel koeler.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Tropisch Zwembadinspecteur?
Hier al 27 graden. Dat kan mijn kater niet aan
Ah oke, dan zal je ook wel dikwijls bij mijn vader langs zijn geweestquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:40 schreef Resistor het volgende:
[..]
Wel inspectie, maar voor de middelen voor de gehandicapten. Geef mij maar een ziekenhuis, veel koeler.
Instabiel weertje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:54 schreef Dven het volgende:
Verwachting is hier ook ingekakt. Stukken vuiler dan verwacht. Wat voor weer hebben we zondag tijdens de finale?Hoop niet weg te spoelen op
De Binnerotte
[ afbeelding ]
Hoe zien ze het verschil tussen de onweersbuien bij de 11e en 15e voor zich?quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:54 schreef Dven het volgende:
Verwachting is hier ook ingekakt. Stukken vuiler dan verwacht. Wat voor weer hebben we zondag tijdens de finale?Hoop niet weg te spoelen op
De Binnerotte
[ afbeelding ]
Gewoon om verveling tegen te gaan. Iedere dag wat andersquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:50 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hoe zien ze het verschil tussen de onweersbuien bij de 11e en 15e voor zich?
En maar 100 mm regen toch? :pquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Instabiel weertje.
Hier ook, morgenmiddag wel weer richting de 27 graden jaaaaaaa
Het is ook een beetje frisjes vandaag.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:34 schreef INViCTuS het volgende:
De tering wat een regen...het is bijna niet te geloven, maar morgen wordt het 25-28 graden
Dat krijg je van al dat bier.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weer die harde wind hier. Pfffff
Een beetje? Tis gewoon 14 graden hier in Utrecht al de hele ochtend. Dit soort weer verwacht je eerder eind oktober....quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:38 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het is ook een beetje frisjes vandaag.
Lekker denigrerend.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:44 schreef Angry_Bird het volgende:
Al dat geklaag over de regen.... ik zit lekker hoog en droog hoor. Zeker veel stratenmakers en postbodes hier op het forum.
Zal in de winter 's nachts toch ook wel vaak voorkomen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:42 schreef Klonk het volgende:
zeldzaam, volgens het KNMI is Lauwersoog nu het warmste plekje van Nederland en Limburg het koudste, normaal andersom
Toen ik het had getypt bedacht ik me dat ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal in de winter 's nachts toch ook wel vaak voorkomen?
Het is inderdaad behoorlijk koud in Limburg, gelukkig woon ik daar niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Toen ik het had getypt bedacht ik me dat ook
Zomers overdag is het zeldzaam
ikke welquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is inderdaad behoorlijk koud in Limburg, gelukkig woon ik daar niet.
Dat zal niet lang meer durenquote:
Vanmorgen twee uur in de regen op de fiets, want droge kleren en een warme douchequote:Op woensdag 9 juli 2014 13:58 schreef Burner82 het volgende:
Midden-Limburg is half verzopen.... Rubberen bootjes verhuren lijkt me een gat in de markt momenteel
Mijn dinnetje wel:quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij woont niet toevallig in Limburg?
nee grapjequote:
Je begrijpt het verkeerd. Dat zijn beroepen waarbij je veel buiten bent. Die hebben dus wél recht van klagen. Ben nota bene zelf postbode geweest.quote:
Dan is het een gevalletje miscommunicatie, no harm done, dat is het nadeel van een forum natuurlijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:05 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd. Dat zijn beroepen waarbij je veel buiten bent. Die hebben dus wél recht van klagen. Ben nota bene zelf postbode geweest.
door twee dagen regen gelijk denken dat de zomer voorbij isquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:31 schreef Elan het volgende:
Maar even kijken voor een lastminute richting Barcelona of zo dit gaat em niet worden.
Regen en wind alsof het herfst is.
Zit je in midden juli, ook nog eens beroerd koud (15 graden).
De hele zomer is al verschrikkelijk, de vooruitzichten zijn ook niet al te vrolijk. Het lijkt de winter van dit jaar welquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
door twee dagen regen gelijk denken dat de zomer voorbij is
wat een pessimisten hier, of zijn het allemaal kloontjes van Djeez?
Hoppa, op het vliegtuig naar Spanje dan en niet meer terugkomen dan maar dan ook niet komen zeiken over 40 graden wekenlangquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hele zomer is al verschrikkelijk, de vooruitzichten zijn ook niet al te vrolijk. Het lijkt de winter van dit jaar wel
Lig jij nog onder je dekens of zo?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
door twee dagen regen gelijk denken dat de zomer voorbij is
wat een pessimisten hier, of zijn het allemaal kloontjes van Djeez?
Richting de herfst gaan we sowiesoquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Lig jij nog onder je dekens of zo?
Led-verlichting hier werkt met sensoren en zijn nog niet uit geweest sinds gisteravond half 10.
Heen juli is op een dag of 2 na compleet ruk, we tellen één stranddag en de vooruitzichten zijn op korte termijn weliswaar prima maar op lange termijn ook weer matig en regenachtig.
Voor je het weet gaan we weer richting de herfst
Wat zeg jijquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:31 schreef Elan het volgende:
Maar even kijken voor een lastminute richting Barcelona of zo dit gaat em niet worden.
Regen en wind alsof het herfst is.
Zit je in midden juli, ook nog eens beroerd koud (15 graden).
Terrasje pakken op de Ramblas lijkt me wel wat.quote:
Beter Bulgarije.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Terrasje pakken op de Ramblas lijkt me wel wat.
Ik kijk komende week nog even aan en anders hoppa met Ryanair de pauperzon in.
Pak nu de neerslag en bewolking erbijquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:44 schreef Dven het volgende:
Gewoon gemiddeld weer in NL. Niets mis mee.
[ afbeelding ]
Ook dat is gemiddeld, toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pak nu de neerslag en bewolking erbij![]()
Mja weer daar ij jou is nou ook niet bepaald stabiel te noemen.quote:
Kan best, maar in plaats van 1 grote bui hebben we dagen miezer...quote:
Is inderdaad wel problematisch met al die microklimaten hier. Hier in de stad vaak geluk/pech dat de grootste buien er altijd rondom trekken. Wel weer bovengemiddeld veel zon. Ook wat waardquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja weer daar ij jou is nou ook niet bepaald stabiel te noemen.
Elke dag kans op regen en volgens mij elke dag andere forecast, die je maandag postte is totaal anders dan die van vanmorgen.
Of is dat alleen in/rond de bergen
Twee dagen minder fijn weerquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan best, maar in plaats van 1 grote bui hebben we dagen miezer...
Ik kan uit mijn hoofd 1 mooie week herinneren, en die viel buiten de zomer. Jij kickt misschien op winter, maar die paar mooie dagen maken geen zomer.quote:
Nee hoor, ik kick nergens op, ik ben een grijze muis, ik hou van gemiddeldquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan uit mijn hoofd 1 mooie week herinneren, en die viel buiten de zomer. Jij kickt misschien op winter, maar die paar mooie dagen maken geen zomer.
Als hij wel eens mensen van http://tilcentrum.nl/ over de vloer heeft gehad waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke, dan zal je ook wel dikwijls bij mijn vader langs zijn geweest
Nederlandse zomer: Temperatuur loopt redelijk vlot op in een paar dagen > onweer / verkoeling > paar dagen gepruttel > weer warmer > gepruttel > warmer > gepruttel en dat tot in de herfst wanneer het gepruttel - gepruttel - gepruttel word.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:44 schreef Dven het volgende:
Gewoon gemiddeld weer in NL. Niets mis mee.
[ afbeelding ]
Hoop niet dat die tussen half 8 en 9 bij Amsterdam is. Hardlopen moet niet in schoonzwemmen veranderen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef Frutsel het volgende:
Onweer... kom d'r maar in...
[ afbeelding ]
Denk het wel..... windrichting en dergelijke zijn goed te noemen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:21 schreef Infection het volgende:
Iemand enig idee of het midden van het land ook nog wat kans heeft?
Zal zo'n compact kreng niet relatief snel zijn 'kracht' kwijt zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk het wel..... windrichting en dergelijke zijn goed te noemen.
Ziet er inderdaad goed uit. Maar ik heb zo'n gevoel dat het allemaal weer afzwakt in het oosten van ons land.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk het wel..... windrichting en dergelijke zijn goed te noemen.
Geen idee, op de wolkenradar zie ik dat ding exploderen... dus hij krijgt nog aanvoer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:22 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Zal zo'n compact kreng niet relatief snel zijn 'kracht' kwijt zijn?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen idee, op de wolkenradar zie ik dat ding exploderen... dus hij krijgt nog aanvoer.
En op de vraag of ze Flevoland - Noord Holland halen:twitter:Weerplaza twitterde op woensdag 09-07-2014 om 16:23:29Komende uren enkele (flinke) onweersbuien vanuit het oosten(!) in #Groningen, #Drenthe en #Overijssel. http://t.co/cjxly6CQie reageer retweet
quote:dat is afwachten, ze zijn best actief. Ik heb voor periode 18-22 uur nog (lagere) kans voor Gld, Flevo, N-H.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:25 schreef Resistor het volgende:
Zal wel lekker rustig zijn vanavond. Ik denk niet dat de buren een tuinfeest gaan houden
Ja windkrachtje 9 zojuist in Hoek van Holland, windveldje van wegtrekkende lagedrukgebied. Und jetzt warme Luft aus Deutschland.quote:
Uit Polen via Duitsland naar Nederland.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:33 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja windkrachtje 9 zojuist in Hoek van Holland, windveldje van wegtrekkende lagedrukgebied. Und jetzt warme Luft aus Deutschland.
Ja dat maakt het nu wel uitzonderlijk en speciaal. Meestal kijken we naar Frankrijk en Belgie. Nu komt het een keer vanuit NO Duitsland. Mooie weersituatie, 1 keer per jaar kijk je naar NO Duitsland op de radar en Ostgewitter knalt altijd beter. Geen vervelend koufront en uitgebluste buien maar tropische lucht die blijft hangenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uit Polen via Duitsland naar Nederland.
http://www.accuweather.co(...)/july-weather/274663
Dit viel me ook al op. Een warme golf komt over ons heen.
Meestal komt zoiets vanuit het zuiden... dit keer echter niet.
Dat complex begint nu idd meer zuidelijk te trekken. Emmen - Zwolle - Amersfoort - Breda. Ter hoogte van Osnabruck misschien nog een bui voor Nijmegen - Eindhoven. Maar wel minder energie in zuidelijkere Duitse buien. Het kan allemaal nog !quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:39 schreef Drugshond het volgende:
Vraag me uberhaupt af of deze NO nog gaat aandoen. Dat complex gaat dadelijk veel meer richting Zuid als een baksteen. (Mooi). Daarvoor zit ik hier.
Eens, we krijgen hooguit een schrapshot in EHV.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat complex begint nu idd meer zuidelijk te trekken. Emmen - Zwolle - Amersfoort - Breda. Ter hoogte van Osnabruck misschien nog een bui voor Nijmegen - Eindhoven. Maar wel minder energie in zuidelijkere Duitse buien. Het kan allemaal nog !
Die buien trekken eerder west dan over Bredaquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eens, we krijgen hooguit een schrapshot in EHV.
Ja hier in Nijmegen zit ik ook met smart te wachten, maar dat lijkt ie niet te halen. Ach ja, we blijven in tropische lucht hangen en niet in die stratus met november regen. Morgen wel dikke onweersbuien voor het zuidoosten. Maar wie weet ontploft er nog wat bij Osnabruck.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eens, we krijgen hooguit een schrapshot in EHV.
Hier: http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nlquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:23 schreef Resistor het volgende:
Waar zien jullie dat die buien zuidelijk gaan? Volgens mij gaat het gewoon rechtdoor naar Den Helder
Bekijk het maar, ik wil helemaal geen buien hier. Het is sinds vanochtend al droog, mooi houden zo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:23 schreef Resistor het volgende:
Waar zien jullie dat die buien zuidelijk gaan? Volgens mij gaat het gewoon rechtdoor naar Den Helder
Sauna?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef Skwish het volgende:
Tering... zojuist gewandeld met de hond... alsof je in een sauna loopt.
straks noodweer... ik zit hier nu niet op te wachten
In ieder geval iets zonder potentiequote:Op woensdag 9 juli 2014 18:13 schreef Infection het volgende:
Ben ik de enige die dit ergens op vind lijken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |