En dan kan er tenminste ook niemand in je omgeving beweren dat je geen donder doet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:20 schreef LookAtMe het volgende:
Ik zou het doen en ondertussen doorzoeken naar iets dat betaald. Dan laat je zien dat je wel de handen out de mouwen wil steken en ervaring op wil doen.
dat doe je zelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En dan kan er tenminste ook niemand in je omgeving beweren dat je geen donder doet.
Geen baan hebben is gewoon kut. In de tijd dat ik werk zocht kon ik bijvoorbeeld niet eens genieten van een eindje fietsen op een mooie dag. Want ergens knaagde dan een soort schuldgevoel omdat ik op dat moment niet aan het werk was, ook al was ik wel opzoek.
Maar goed, het blijft natuurlijk gewoon moderne slavernij die werkstages
Ah de eerste ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:12 schreef Kiid het volgende:
Geen baan krijgen aangeboden na je studie, dan ben je sowieso al een faalhaas van de bovenste plank
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En dan kan er tenminste ook niemand in je omgeving beweren dat je geen donder doet.
Geen baan hebben is gewoon kut. In de tijd dat ik werk zocht kon ik bijvoorbeeld niet eens genieten van een eindje fietsen op een mooie dag. Want ergens knaagde dan een soort schuldgevoel omdat ik op dat moment niet aan het werk was, ook al was ik wel opzoek.
Maar goed, het blijft natuurlijk gewoon moderne slavernij die werkstages
Haha, welkom in de echte wereld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:12 schreef JoPiDo het volgende:
Ik vind de mensen die met dat soort belachelijke constructies in zee gaan de grootste honden. Die mensen verneuken de markt door hetzelfde werk aan te bieden, maar dan voor nop.
Ik had een tijd een net afgestudeerde architect als huisgenoot, die vertelde dat er hele verdiepingen met "stagiaires" bij Rem Koolhaas in dienst zijn om het vuile tekenwerk op te knappen. Ohja, verwacht maar niet dat je voor 20 uur thuis komt, want je mag Rem op je blote knietjes danken dat je voor Zijn kantoor mag werken.
Ik vind je echt een debiel als je daarin trapt en op die manier dit soort rare constructies in stand houdt.
de "echte" wereld, alsof ik 12 ben ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef blek het volgende:
[..]
Haha, welkom in de echte wereld.
"Architecten " zijn er natuurlijk meer als gebouwen in NL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |