SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 04-07-2014 16:51:23 ]
Helemaal goed! Jaha, dat is een applausje waard dames en herenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben niet zo bekend in het reeksen van topics, ik hoop dat ik het goed heb gedaan.
Ancilla wist dit al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 16:56:02Vanavond in VI-Oranje Jan des Bouvrie over de kleuren van de shirts, Sterretje over Colombia en muziek van Ria Valk reageer retweet
AAD300 gaat vanavond weer praten naast een bordtwitter:aad300 twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 16:34:24Onweer blijf nog ff weg wil buiten voetbal kijken #wk2014#fradui en #bracol en @VIOranjeNL http://t.co/zfxZpInA00 reageer retweet
Hij doet toch zelf ook mee aan die hele sell-out. Ik denk dat Johan nog één keer wil cashen. En dat het de kwaliteit hem verder ook een worst zal wezen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kennelijk iets veranderd in de opstellingtwitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 16:56:02Vanavond in VI-Oranje Jan des Bouvrie over de kleuren van de shirts, Sterretje over Colombia en muziek van Ria Valk reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kennelijk iets veranderd in de opstellingtwitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 16:56:02Vanavond in VI-Oranje Jan des Bouvrie over de kleuren van de shirts, Sterretje over Colombia en muziek van Ria Valk reageer retweet
Dijkshoorntwitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 17:06:31Morgen te gast in VI-Oranje: de moeder van de buurvrouw van Jan van Beveren en Gerard Joling met zijn lied ik heb een schwalbe in mijn zak reageer retweet
dit toont maar weer aan wat een waardeloze gast hij isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:37:15Straks elSierd over Michel Jacksons videoclip 'They don't really care about us', opgenomen bij Pelourinho, Salvador.
reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:39 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:37:15Straks elSierd over Michel Jacksons videoclip 'They don't really care about us', opgenomen bij Pelourinho, Salvador. [ afbeelding ] reageer retweet
wat een hunk hèquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:39 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:37:15Straks elSierd over Michel Jacksons videoclip 'They don't really care about us', opgenomen bij Pelourinho, Salvador. [ afbeelding ] reageer retweet
Dat je de verjaardag van Boskamp niet kent, soit, maar nu loop je met je eigen domheid te koop.quote:
Zondag 6 juli: Wim Kieft en Lee Towersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer is Lee Towers er dan, die Fons spreekt me niet aan
Oja en morgen die wielrennerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zondag 6 juli: Wim Kieft en Lee Towers
wok on
Het was toch duidelijk dat ik de sarcastische vraagvariant van Johan gebruiktequote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je de verjaardag van Boskamp niet kent, soit, maar nu loop je met je eigen domheid te koop.
Dan kijk ik niet. Heb de uitzending met Giel Beelen ook overgeslagen.quote:
Dat deed je ook tijdens het spel natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk dat ik de sarcastische vraagvariant van Johan gebruikte
quote:
Dan moet ik maar kijken om ze van het kijkcijfer 0 af te houden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan kijk ik niet. Heb de uitzending met Giel Beelen ook overgeslagen.
Michael Boogerd is wel een nationale held.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan kijk ik niet. Heb de uitzending met Giel Beelen ook overgeslagen.
Als je nou niet oprot..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael Boogerd is wel een nationale held.
Wie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij mag lekker aanschuiven bij Toer de Sjoer maar bij VI Oranje is zijn mening totaal niet rullevant.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |