Хоорт гевоон тенминсте 30 граден те зийн...quote:
Duitsland en Brazilië heb ik in mijn pool gezegd. Maar alle vier de teams zijn volgens mij extreem aan elkaar gewaagd, zou me niet veel verbazen als ik ze allebei fout hebquote:
Als Duitsland zo speelt als tegen Algerije worden ze afgestraft door Frankrijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Duitsland en Brazilië heb ik in mijn pool gezegd. Maar alle vier de teams zijn volgens mij extreem aan elkaar gewaagd, zou me niet veel verbazen als ik ze allebei fout heb
Ik vind dat bijzonder weinig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15 valt best mee toch?
Gewoon kleinschalige familie.
Zelfde geldt voor Frankrijk als ze zo spelen als tegen Nigeria.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Duitsland zo speelt als tegen Algerije worden ze afgestraft door Frankrijk
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Хоорт гевоон тенминсте 30 граден те зийн...
Вел леук дит, онзе еиген гехеиме таал.
Зоуден меер менсен моетен доен. Ал лийкт бийвоорбеелд 'моетен доен' вел хеел ерг гелийк хет 'нормале' алфабет
iddquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Frankrijk als ze zo spelen als tegen Nigeria.
truequote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Совиесоquote:
jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:31 schreef Tchock het volgende:
Het wordt gewoon super onvoorspelbaar en spannend en daarom heb ik er zo veel zin in
ИДД Яquote:
Duitsland was niet zo slecht ze faalde alleen in de afronding. Het enige risico wat er ligt is hun maaggriep. Als het echt zo erg is als ze deden voorkomen zullen ze echt gaan uitdrogen in dat warme klimaatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
СовиесоМаар ну га ик вег ван кантоор. Еинделийк. Фийне даг ног даар!!!
Niet iedereen heeft gewoon een grote contactenkring.quote:
Oh ik heb voor m`n beurtgesproken trouwensquote:
Nu doe je Nigeria tekortquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, nou goed dat ze er bij was toen ze overleed maar alsnog zwak dat ze er de afgelopen weken niet bij was terwijl het er toen ook naar uit zag dat ze snel zou komen te overlijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik heb voor m`n beurtgesproken trouwens
Net m`n vader gesproken via de whatsapp en hij zei dat die dochter er wel bij was toen ze overleed dus
Maar verder was ze er niet afgelopen weken
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar we gaan het zien
Klopt. Moet zeggen dat ik dat denk ik zelf ook wel beetje heb hoor. nog nooit meegemaakt, maar zou dat wel heel moeilijk vinden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou goed dat ze er bij was toen ze overleed maar alsnog zwak dat ze er de afgelopen weken niet bij was terwijl het er toen ook naar uit zag dat ze snel zou komen te overlijden
Nogal jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit toernooi is nou eenmaal onvoorspelbaar haha
Maar toch ook niet echt. De achtste finales waren allemaal super voorspelbaar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit toernooi is nou eenmaal onvoorspelbaar haha
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Moet zeggen dat ik dat denk ik zelf ook wel beetje heb hoor. nog nooit meegemaakt, maar zou dat wel heel moeilijk vinden.
Er is ook niks mis met iets moeilijk vinden. Maar spreke het dan uit, zeg dat je het moeilijk vindt etc. Maar ga niet weglopenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Moet zeggen dat ik dat denk ik zelf ook wel beetje heb hoor. nog nooit meegemaakt, maar zou dat wel heel moeilijk vinden.
was spannend zatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar toch ook niet echt. De achtste finales waren allemaal super voorspelbaar.Qua uitslag dan bedoel ik, niet dat er vijf keer verlening nodig was
Ja, heerlijk om naar te kijken, maar uiteindelijk won elke keer de ploeg die verwacht werd te winnen.quote:
True. Dat was wel jammer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heerlijk om naar te kijken, maar uiteindelijk won elke keer de ploeg die verwacht werd te winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee klopt. Heb je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Er is ook niks mis met iets moeilijk vinden. Maar spreke het dan uit, zeg dat je het moeilijk vindt etc. Maar ga niet weglopendat doe je gewoon écht niet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
Ik heb niet zo veel verstand van tennis, maar weet iemand hier waarom Murray een oude kerel meeneemt naar wedstrijden?Neemt hij die altijd mee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nooit gezien
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Bwhehe, snap wat je bedoeld. En mja, dat is ook niet voor iedereen weggelegd. En het is wel normaal als je er moeite mee zou hebben, de een heeft dat heel erg en de anders iets minder.. maar sowieso dat iedereen er wel moeite mee heeft denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt. Heb je ook gelijk in.
Zou dat ook niet doen hoor
Zou er wel bij blijven, maar me niet echt goed houding weten te kunnen geven![]()
Wow slechte zin maar had echt geen zin idee hoe ik hem moest formuleren
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neemt hij die altijd mee dan?nooit gezien
Oh whehequote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was een grapje.Kijk naar dat hoofd "in" die tas.
Je grap uitleggenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was een grapje.Kijk naar dat hoofd "in" die tas.
Heb jij het weleens meegemaakt? Met je oma toch? of was dat niet zo heel dichtbij?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwhehe, snap wat je bedoeld. En mja, dat is ook niet voor iedereen weggelegd. En het is wel normaal als je er moeite mee zou hebben, de een heeft dat heel erg en de anders iets minder.. maar sowieso dat iedereen er wel moeite mee heeft denk ik.
En dat je er alleen al bent is soms al genoeg. Gewoon, voor de steun ofzo.
Je weet pas hoe je echt zal doen als het voor komt.. hoop voor jou dat dat nog lang zal duren
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had eerst alleen eenmaar dat vond ik ook weer sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |