Баасquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
Doe je best maar mijn portugese vriend Paco
Ja, dat is wel écht sneu. Vraag je je toch af hoe het komt dat iemand gewoon niemand heeftquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoort weleens verhalen dat er gewoon echt niemand,
Echt helemaal niemand![]()
Of maar 1 iemand ofzo.
Dat is zo vreemd..
Омдат хет миссцхиен еен теринглийер васquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel écht sneu. Vraag je je toch af hoe het komt dat iemand gewoon niemand heeft
0kequote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wil Gordon wel coke aan jullie geven
Nou ja, waren wel 15 mensen of zo toch? Was niet echt helemaal leeg. Die begrafenisondernemer en zijn medewerkers waren wel echt klootzakken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb één keer een super sneue begrafenis meegemaakt. Er was bijna niemand en dat vond ik al sneu, maar oke.. dat kan. Maar de begrafenisondernemer die had zich totaal niet voorbereid en zat met zn telefoon te kutten en alles. Echt
Inderdaad. Nu zal mijn begrafenis op dit moment ook niet het drukst bezochte evenement ever wordenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel écht sneu. Vraag je je toch af hoe het komt dat iemand gewoon niemand heeft
Еенс :Дquote:
Misschien was het wel een teringlijerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu zal mijn begrafenis op dit moment ook niet het drukst bezochte evenement ever wordenmaar dan heb je tenminste nog familie.
Kan toch niet dat 'al' je familie dood is of geen contact meer met je wilt?
Ik ook. Lekker op het terras. Wel met trui aan helaas. IJskoud hier.quote:
Vijftien, dat is toch niks?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, waren wel 15 mensen of zo toch? Was niet echt helemaal leeg. Die begrafenisondernemer en zijn medewerkers waren wel echt klootzakken.
Ja, schijnbaar wel..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu zal mijn begrafenis op dit moment ook niet het drukst bezochte evenement ever wordenmaar dan heb je tenminste nog familie.
Kan toch niet dat 'al' je familie dood is of geen contact meer met je wilt?
quote:
аг валт бест мееquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker op het terras. Wel met trui aan helaas. IJskoud hier.
Oh, was niet mn bedoeling om het zo over te laten komen..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee dat is niet veel nee, maar zoals jij het zei klonk het alsof er twee man waren of zo.
15 valt best mee toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vijftien, dat is toch niks?
[..]
Ja, schijnbaar wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |