SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders is Zhano boos.![]()
![]()
Ik wou even wat goedkope t-shirts op Zalando kopen, maar die hele site staat vol met shirts met tyfes prints en niet rullevante teksten er op.
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Maak opeens 250. winst op tots kompany. Wist niet dat die zo erg gestegen was.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Erg verstandig om hem nu te verkopen ja. Morgen maakt hij de winnende tegen Argentienquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef over_hedge het volgende:
![]()
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen schatten me dan ook in als iemand van 16-18.![]()
Boeiendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Erg verstandig om hem nu te verkopen ja. Morgen maakt hij de winnende tegen ArgentienIk verkoop me spelers omdat ik nu een team wil. Die extra coins maken me niet zoveel uit eigenlijk. Viel me alleen op dat ik bij veel spelers best veel winst maak, en vooral bij hem
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Gisteren Pogba voor 258K gekocht, nu de goedkoopste BIN 296K. Di Maria gisteren 280K, nu 322K.
Het gaat erg hard met de prijzen.![]()
you're a moneymakerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren Pogba voor 258K gekocht, nu de goedkoopste BIN 296K. Di Maria gisteren 280K, nu 322K.
Het gaat erg hard met de prijzen.![]()
blij dat ik dezelfde bet als jou heb
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik ga motm robben eens proberen. Lijkt me toch best goed als st met ibra naast hemDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is goed Maverquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:58 schreef over_hedge het volgende:
ik ga motm robben eens proberen. Lijkt me toch best goed als st met ibra naast hem![]()
Ik heb geen uitkering. Ik moet werken voor mijn geld.quote:
Volgens mij geldt dit voor alle blauwe en groene kaartjes, dus een heel bijzondere presatie is het niet. Wel blij dat ik niet nog een dag gewacht heb. Als Frankrijk toch eens wint vanavond, dan gaat Pogba naar de 400K toe denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you're a moneymaker![]()
blij dat ik dezelfde bet als jou heb![]()
![]()
Ben benieuwd naar je ervaringen met iMotm Robbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:58 schreef over_hedge het volgende:
ik ga motm robben eens proberen. Lijkt me toch best goed als st met ibra naast hem![]()
![]()
ik heb zijn SIF, die gaat een stuk minder hard kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit voor alle blauwe en groene kaartjes, dus een heel bijzondere presatie is het niet. Wel blij dat ik niet nog een dag gewacht heb. Als Frankrijk toch eens wint vanavond, dan gaat Pogba naar de 400K toe denk ik
tot wanneer zitten deze bazen in Packs? is dat morgen avond over ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb ook nog een TOTS Pogba dus ik hoop met je meequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit voor alle blauwe en groene kaartjes, dus een heel bijzondere presatie is het niet. Wel blij dat ik niet nog een dag gewacht heb. Als Frankrijk toch eens wint vanavond, dan gaat Pogba naar de 400K toe denk ik![]()
Niet lullig bedoeld, maar voor mijn gevoel ben jij nu al twee jaar bezig met afstuderen.. hoe lang moet je nog?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet me eerst concentreren op school. Dan heb ik geen tijd voor andere dingen.![]()
Heel lang.. maar ik wil eerst vakantie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar voor mijn gevoel ben jij nu al twee jaar bezig met afstuderen.. hoe lang moet je nog?![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar voor mijn gevoel ben jij nu al twee jaar bezig met afstuderen.. hoe lang moet je nog?![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik ook. hij komt in dit teamquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je ervaringen met iMotm Robben
Waarom draai je hem niet om en dan Robben op rechts en Lavezzi op links. Hoef je Lucas niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ook. hij komt in dit team
[ afbeelding ]![]()
Robbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom draai je hem niet om en dan Robben op rechts en Lavezzi op links. Hoef je Lucas niet te gebruiken.
Ik wil eigenlijk weer een team met Robben, maar Bundesliga is zo duur. Nja, als je goede spelers wilt dan![]()
Ja, had ik eerst ook. Maar dan leek het veel te veel op een team wat ik al gehad heb en heb lucas nog nooit geprobeerd. En ik vind reus beter dan lavezzi.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom draai je hem niet om en dan Robben op rechts en Lavezzi op links. Hoef je Lucas niet te gebruiken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
robben is de investering waard, want blijft stijgen tot aan de finalequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Robben
Ik wil eigenlijk weer een team met Robben, maar Bundesliga is zo duur. Nja, als je goede spelers wilt dan
#FreeTrapz![]()
Njah een heel origineel team is het toch al niet dus wat maakt het uit als dit team er op lijktquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, had ik eerst ook. Maar dan leek het veel te veel op een team wat ik al gehad heb en heb lucas nog nooit geprobeerd. En ik vind reus beter dan lavezzi.![]()
![]()
Hoeft ook niet origineel te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Njah een heel origineel team is het toch al niet dus wat maakt het uit als dit team er op lijktMaar soms wat nieuwe speler uitproberen is ook wel eens leuk. Daarom maicon en lucas.
Heb je coins voor TOTS Maicon? Die vond ik echt goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoeft ook niet origineel te zijn.Maar soms wat nieuwe speler uitproberen is ook wel eens leuk. Daarom maicon en lucas.
![]()
Maicon is baas lucas is mehquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoeft ook niet origineel te zijn.Maar soms wat nieuwe speler uitproberen is ook wel eens leuk. Daarom maicon en lucas.
#FreeTrapz![]()
Als een paar spelers nog verkopen waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je coins voor TOTS Maicon? Die vond ik echt goedDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe duur is hij inmiddels? Hij was op een gegeven moment nog amper 100kquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
robben is de investering waard, want blijft stijgen tot aan de finale![]()
![]()
264kquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe duur is hij inmiddels? Hij was op een gegeven moment nog amper 100k![]()
motm robben was nu 1.3 miljoen. normale heb ik voor 260 verkocht geloof ik.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hopen dat bacca vanavond speeltmassaal inslaan
#FreeTrapz![]()
Ik kom inderdaad 4 keer per dag het spitsenduo Ibrahimovic - iMotm Robben tegen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Njah een heel origineel team is het toch al niet dus wat maakt het uit als dit team er op lijkt![]()
alle TOTSen die in de kwart finale staan zijn belachelijk duur.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Meestal staat daar Aubamedingens voor de rest is het vrij standaard. Maar goed jij je zin het is mega origineelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad 4 keer per dag het spitsenduo Ibrahimovic - iMotm Robben tegen.![]()
![]()
Ik gisteren voor het eerst tegen de Nistquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest gisteren voor het eerst dit jaar tegen Ribery. Als je Ribery in je team hebt is dat dus mega origineel.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als dit sarcastisch is, dan maakt het nog niet heel veel uit, omdat je dan altijd naar buiten kunt wijken en kan crossen op Ibra.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:53 schreef Kiid het volgende:
Wel handig dat je een linksvoetige speler op links hebt in de spits"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ok, sportief dat je je ongelijk toegeeft. Dat siert je dan wel weerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meestal staat daar Aubamedingens voor de rest is het vrij standaard. Maar goed jij je zin het is mega origineel![]()
![]()
Haha gaat alleen bij hoop blijven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
hopen dat bacca vanavond speeltmassaal inslaan
Hoezo weet je niet dat hij blessa was/is? En sws gaat Adrian Ramos voor als sub![]()
Vaak pakt Robben als hij vanaf de andere kant naar binnentrekt de bal ook met buitenkant linkervoet. Net zo effectief.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:53 schreef Kiid het volgende:
Wel handig dat je een linksvoetige speler op links hebt in de spits![]()
Die bug was er laatst ook al een tijdje. ALs je hem dan naar je club stuurt krijg je een error. En als je het op de console doet gooien ze je uit FUT.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
en :
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 14:48:34#PSV heeft Tim Matavz voor 4 miljoen euro verkocht aan FC Augsburg. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb motm robben sowieso nog nooit tegengekomen eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad 4 keer per dag het spitsenduo Ibrahimovic - iMotm Robben tegen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
4 miljoen boven zn waarde, doen ze weer knap daarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:05 schreef Tim86 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 14:48:34#PSV heeft Tim Matavz voor 4 miljoen euro verkocht aan FC Augsburg. reageer retweet
![]()
![]()
4 miljoenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:05 schreef Tim86 het volgende:
Gvd.
Feyenoord Rotterdam![]()
Afgelopen winterstop was het nog 8 geweest toch? Mooi genaaid door die Russen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het was een cynische reactie van mij. Heb m gelukkig ook nog niet op mijn weg gehad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb motm robben sowieso nog nooit tegengekomen eigenlijk.![]()
Voor hoeveel had PSV Timothy destijds gekocht? 7?
Zul je trouwens zien dat die milik er 20 scoort en matavz daar nog geen 5 doelpunten maakt![]()
![]()
zijn er player packs / speciale packs ? zo ja wat voor ?
gr gr jeboi maverPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
opvolger van Milikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:05 schreef Tim86 het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
toch wel rauwe kibbeling he ouwe wajonger.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:19 schreef Rijst het volgende:
net heerlijk stukkie gefietst en daarna bakkie kibbeling gegeten met knoflooksaus.
#aziatenetenallemaalsushiPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lekker hoor ik ga dadelijk een kibbeling eten met ravigottequote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:19 schreef Rijst het volgende:
net heerlijk stukkie gefietst en daarna bakkie kibbeling gegeten met knoflooksaus.![]()
Kibbeling met knoflook is ook wel not dun. Het is gewoon broodje lauwe deun
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je weet het overtuigend te brengenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
premium jumbo packs van 15k alleenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
zijn er player packs / speciale packs ? zo ja wat voor ?
gr gr jeboi maverAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ah gewoon dubbele shit met een 1/6e shit extra dusquote:
#FreeTrapz![]()
go colombiaaaa'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan heb je wel echt een pauperdatabundelquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Coke en hoerenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik moet eerst nog wachten tot frankrijk Colombia en belgie door zijnquote:
#FreeTrapz![]()
Gewoon lenen en op de weg terug wat coke smokkelen. Easyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik moet eerst nog wachten tot frankrijk Colombia en belgie door zijn![]()
ah puik plan, al wacht ik toch liever nog even op mijn betquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon lenen en op de weg terug wat coke smokkelen. Easy
#FreeTrapz![]()
allemaal volgens het schema van DS2 aan het weekend vieren ofzo ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hahaha geen voetbal kunnen kijken vandaagquote:
#FreeTrapz![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Care to elaborate that statement, dear Trapz?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Care to elaborate that statement, dear Trapz?Precies.quote:
Je kent dat nummer toch wel?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Damn, dan ben je echt een jaartje niet buiten geweest in de tijd dat dit een hit wasquote:
Kwam je echt overal tegen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat doe je jezelf aanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo.
Ik zat dus net in de trein en vlakbij mij zat een meisje.. niet super knap maar gewoon normaal. Op zich niks bijzonders natuurlijk, maar aangezien het heel warm is en mensen minder aan hebben dan normaal kon ik haar bikinitopje zien en ik met mijn 30 cm (want mensen van FOK! hebben standaard 30 cm) kreeg een stijve.. echt chanant. Degene waarmee ik afstudeer zat er ook nog bij en die zat me uit te lachen.
gr gr DS2 (mocht je me niet kennen dan ken je me nu)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoals het een echte Fok!-er betaamt probeer ik frisse buitenlucht altijd te vermijden en alleen naar buiten wanneer het noodzakelijk is - zoals bijvoorbeeld op het werk -, dan ontkom je er niet aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Damn, dan ben je echt een jaartje niet buiten geweest in de tijd dat dit een hit was
Kwam je echt overal tegen.![]()
quote:dit moet een grote troll zijn dat account
#FreeTrapz![]()
dit bedoelde hij dus met z'n weekend vieren. weten we dat ook weer.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oh oh DS2, dat wordt slecht slapen vannacht met de reacties die je op dat topic krijgt/gaat krijgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even een topic geopend in KLB. Die reacties
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
niet even een linkje naar het topic postenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Oh oh DS2, dat wordt slecht slapen vannacht met de reacties die je op dat topic krijgt/gaat krijgen
#FreeTrapz![]()
KLB / Rare situatie in de trein.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet even een linkje naar het topic posten![]()
Klikt dan op mijn quote van de OP, kaaskutje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet even een linkje naar het topic posten
Maar goed: KLB / Rare situatie in de trein.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar gaat je reputatie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
kaaskutje? moet jij nou vieze brommerkijkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klikt dan op mijn quote van de OP, kaaskutje.
Maar goed: KLB / Rare situatie in de trein.
#FreeTrapz![]()
Daarom succesvol.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wij zijn de enige die reageren zo'n beetjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Germany line-up :
Klose
Özil - Kroos - Müller
Khedira - Schweini
Höwedes - Hummels - Boateng - Lahm
Neuer
France line-up :
Griezmann - Benzema - Valbuena
Matuidi - Pogba
Cabaye
Evra - Sakho - Varane - Debuchy
LlorisAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
EIndelijk dus Klose basis. En dat Kos er niet in staat scheelt Frankrijk ook weer een stuk of 8 corners die ze anders tegen hadden gekregen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Griezmann in de basisquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Germany line-up :
Klose
Özil - Kroos - Müller
Khedira - Schweini
Höwedes - Hummels - Boateng - Lahm
Neuer
France line-up :
Griezmann - Benzema - Valbuena
Matuidi - Pogba
Cabaye
Evra - Sakho - Varane - Debuchy
LlorisTegen Nigeria gaf hij echt een impuls toen hij er in kwam. Hoorde ik op de radio
![]()
![]()
daar stond de benz maar te verpieteren op links inderdaad en giroud kan toch niets...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Griezmann in de basisTegen Nigeria gaf hij echt een impuls toen hij er in kwam. Hoorde ik op de radio
#FreeTrapz![]()
Viel goed in ja. Mijn homboy Giroud was ook echt heeeeeeeeel slecht in die pot.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Griezmann in de basisTegen Nigeria gaf hij echt een impuls toen hij er in kwam. Hoorde ik op de radio
Kansen liggen vooral bij Schwalbuena vs Howedes voor Frankrijk imo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
cabaye als meest verdedigende middenvelder ? met matuidi en pogbaas er voor... raar...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pirlo rol.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
cabaye als meest verdedigende middenvelder ? met matuidi en pogbaas er voor... raar...
Speelt steeds net voor de verdediging met Matuidi en Pogba die meer van box to box gaan. Al rouleren ze af en toe wel wat met die positie. Pogba speelde ook delen van wedstrijden wat verder terug.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oke dan kan ik er mee levenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pirlo rol.
Speelt steeds net voor de verdediging met Matuidi en Pogba die meer van box to box gaan. Al rouleren ze af en toe wel wat met die positie. Pogba speelde ook delen van wedstrijden wat verder terug.
#FreeTrapz![]()
Als ik homo was dan zou Giroud mijn toyboy zijn.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En nu zijn we weer hier.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
hij de jouwne flikkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik homo was dan zou Giroud mijn toyboy zijn.![]()
DS2's klacht in elk geval wel 4 pagina's opgeleverd. Vind het zo troosteloos als het bij 1 pagina blijft.![]()
Hij vond het topic zelf al succesvol na ongeveer anderhalve pagina... Misschien geven we hem nu toch te veel eer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:12 schreef Toefjes het volgende:
DS2's klacht in elk geval wel 4 pagina's opgeleverd. Vind het zo troosteloos als het bij 1 pagina blijft."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
okquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
laten we een klacht maken dat DS2 te veel eer krijgt voor verzonnen topics.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij vond het topic zelf al succesvol na ongeveer anderhalve pagina... Misschien geven we hem nu toch te veel eer.
#hoeblijfikbezigPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goede, staat op mijn lijstje!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laten we een klacht maken dat DS2 te veel eer krijgt voor verzonnen topics.
#hoeblijfikbezig
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
manne ik ga de file in en daarna frankrijk duitsland kijke dat de beste moge winnen.
als kees maar een mooie avond heeft
#FreeTrapz![]()
Klose in elk geval basis.
Ik denk dat arme Kees helemaal niet mag kijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:16 schreef FCsuarez het volgende:
manne ik ga de file in en daarna frankrijk duitsland kijke dat de beste moge winnen.
als kees maar een mooie avond heeft![]()
![]()
Zijn moeder moet na de wedstrijd vertellen over de match, maar dan zonder de hoogte- en dieptepunten want dan gaat hij zich druk maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat arme Kees helemaal niet mag kijkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En ze moet al helemaal niet over de warmte daar beginnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn moeder moet na de wedstrijd vertellen over de match, maar dan zonder de hoogte- en dieptepunten want dan gaat hij zich druk maken."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
rechtsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:20 schreef Maver24 het volgende:
Muller op CAM of is het RM zoals EA het altijd doet met IF'sAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Belgiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:36 schreef Freire het volgende:
[..]
Frankrijk, Colombia & Argentinië to qualify geloof ik
Zou wel lachen zijn stiekem als Argentinië wereldkampioen wordt in Brazilië.
muller to val on his bekquote:whahaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:45 schreef TBakkert het volgende:
Zou wel lachen zijn stiekem als Argentinië wereldkampioen wordt in Brazilië.![]()
Frankrijk heeft geen kansquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:36 schreef Freire het volgende:
[..]
Frankrijk, Colombia & Argentinië to qualify geloof ik
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Odds zijn wel aardig verschoven, van Duitsland duidelijk favoriet naar Frankrijk (nipt, tegen 50/50 aan).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moet er nu al om gniffelenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:45 schreef TBakkert het volgende:
Zou wel lachen zijn stiekem als Argentinië wereldkampioen wordt in Brazilië.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat meisje is wel ukalelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:52 schreef Freire het volgende:
weer een reactie op dat Mexicaanse huil liedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:00 schreef Tim86 het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)er_players_fold.html
![]()
![]()
![]()
![]()
haha ik edit hem echt precies op dat moment erinquote:
Jammer dat BMI er niet bijzat, die was ook geniaal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die van Sneijder ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ik edit hem echt precies op dat moment erin
Jammer dat BMI er niet bijzat, die was ook geniaal.![]()
quote:quote:Halloquote:![]()
Duitsland wint gewoon met handicap -1
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
http://mwnw.nl/blog/2014/(...)e-44240#.U7bQ2Pl_vB0
Ik weet niet of dit al is besproken![]()
Rare Britten altijd
Hala Madrid !
Duitsers beginnen wel een stuk beter.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als Benzema net zo veel kansen afmaakt als bij Real hebben ze wel een probleemquote:
BTW wie heeft een PS4 hier ?Hala Madrid !
0-0 @9 en 0-3@46 gepakt
BDILquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als Benzema net zo veel kansen afmaakt als bij Real hebben ze wel een probleem
BTW wie heeft een PS4 hier ?
ik vanaf september ofzo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
jajaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:11 schreef poker4lifee het volgende:
0-0 @9 en 0-3@46 gepakt
[..]
ik vanaf september ofzo![]()
griez
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
LB+Y van Frankrijk.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik zei tochHala Madrid !
kutmoffenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nicee'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tim waar kan ik m'n combi bet vinden op betfair? loop steeds te kutten bij die current bets/betting history enzo maar kan 'm maar niet terugvinden
edit: nvm got itbij sportsbook dus
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb er 1quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als Benzema net zo veel kansen afmaakt als bij Real hebben ze wel een probleem
BTW wie heeft een PS4 hier ?![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:25 schreef poker4lifee het volgende:
Tim waar kan ik m'n combi bet vinden op betfair? loop steeds te kutten bij die current bets/betting history enzo maar kan 'm maar niet terugvinden
edit: nvm got itbij sportsbook dus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahah echt net gevonden jaquote:Thx
![]()
Frankrijk oogt wat bleu. Wat dat een bewussie?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wanneer krijgt er een mof geel voor een schwalbe..gaat echt nergens over.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kut duitsers
FUUUUUUUUU bijnaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boh wat een avond!
nu Frankrijk - Duitsland
22:00 Brazilie tegen Colombia
en om 8 uur de kraker tussen VOC en Feyenoord
Benzema altijd zo onrustig in de 16
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Werknemers korting misschien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Altijd electronica hamsteren die AziatenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
echt niet normaalquote:
ja moet toch gamenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Altijd electronica hamsteren die Aziaten![]()
Cabaye en Evra doen er alles aan om geel te pakkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
over 2.25 bookings @ 2.07 gepakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb er zo'n pleurishekel aan om voetbal te kijken met mensen die denken dat ze alles ineens snappen nu![]()
![]()
Word.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb er zo'n pleurishekel aan om voetbal te kijken met mensen die denken dat ze alles ineens snappen nuRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
vooral als het over nederland gaat. 16000000 bondscoachesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb er zo'n pleurishekel aan om voetbal te kijken met mensen die denken dat ze alles ineens snappen nu![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zijn vaak mensen die normaal geen voetbal kijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Benzema slappe zak..geen overtuiging in die kopbalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vooral vrouwen die opeens mee gaan praten over voetbalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
vooral als het over nederland gaat. 16000000 bondscoaches![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak mensen die normaal geen voetbal kijken.
benzebaas doet er alles aan de laatste tijd om maar niet te scoren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Frankrijk houdt wel van L1 + driehoekje.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En dan dat walgelijke Real-appelleren meteen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
is heel effectief hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:45 schreef over_hedge het volgende:
Frankrijk houdt wel van L1 + driehoekje.![]()
high pressure is het te warm voor.
duitsers balen dat park the bus er nog niet in zit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
inb4 Uli in een moffenshirtquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fransen zijn net wakker en dan is het rust.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt. Maar het is wel vervelend dat ik hier niks meer kan posten zonder dat 1 van die 2 erop reageert.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
gewoon niet reageren dude. Hij en ozz doen er alles aan om jouw internetlifee zuur te maken.![]()
Ik heb dit wel 10 keer gezegd tegen DS2. Maar hij snapt niet wat ik bedoel denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
gewoon niet reageren dude. Hij en ozz doen er alles aan om jouw internetlifee zuur te maken.![]()
quote:bedankt.
Gelijk mijn paint shop pro afgesloten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mag toch wel?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is wel vervelend dat ik hier niks meer kan posten zonder dat 1 van die 2 erop reageert.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vrouwen die heletijd zitten te zeuren onder de wedstrijd, wie er wel of niet knap is in het veldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral vrouwen die opeens mee gaan praten over voetbal![]()
![]()
bestaat dat nogquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]bedankt.
Gelijk mijn paint shop pro afgesloten.![]()
![]()
Sorry ik zal wel even naar de baas luisteren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb dit wel 10 keer gezegd tegen DS2. Maar hij snapt niet wat ik bedoel denk ik.![]()
Mooi. Kom eens bier brengenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sorry ik zal wel even naar de baas luisteren.![]()
![]()
nog een reden om 't op bbc te zettenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hahaha ik snap je haat nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog een reden om 't op bbc te zetten![]()
ik gok Toefjes en Reemiquote:
quote:
Achterlijn halen en voorzetten moet wel lukken met hem neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, deed het lekker met een hunterkaartje. Maar Cuadrado is wel beter.
Ah zie het al![]()
![]()
Biabiany pakte zelfs doelpunten mee. Een enkele keer zelfs met het hoofdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Achterlijn halen en voorzetten moet wel lukken met hem neem ik aan?
Ah zie het alMaar de achterlijn halen moet lukken als je het spelletje een beetje beheerst.
![]()
Dat lukt met iedereen die een back voorbij kan lopen. Zelfs Sulejmani geeft met rechts goede voorzetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Achterlijn halen en voorzetten moet wel lukken met hem neem ik aan?
Ah zie het al![]()
Nicequote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Biabiany pakte zelfs doelpunten mee. Een enkele keer zelfs met het hoofdMaar de achterlijn halen moet lukken als je het spelletje een beetje beheerst.
heb een sterke link nodig maar pogbaas dus cuadrado kan niet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef Maver24 het volgende:
Geen special packs vandaag dus. beetje karig van EA
#FreeTrapz![]()
hoop dat ze een 2 e spits inbrengen want die benzema is een chokerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gaan die Fransen nog iets anders doen dan 100x vragen om een penalty?![]()
Het is volgens mij 3-2 Duitsland in penaltyclaims. Gaat nergens over vandaag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gaan die Fransen nog iets anders doen dan 100x vragen om een penalty?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vermoed van wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gaan die Fransen nog iets anders doen dan 100x vragen om een penalty?
Overigens zijn er 2 partijen deze wedstrijd die dit gedrag vertonen.![]()
hebben ze nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
hoop dat ze een 2 e spits inbrengen want die benzema is een choker
Geld weer gestort vandaag?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef Maver24 het volgende:
Geen special packs vandaag dus. beetje karig van EA![]()
ohja Remyquote:
Was al bang dat hij zijn kaarten was vergeten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
duitsland is het nieuwe spanje, lopen maar te klagen die gasten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vanaf de dertigste minuut alweer liggen pitten.hopen dat het geen verlenging wordt vanavond
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |