SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders is Zhano boos.![]()
![]()
Ik wou even wat goedkope t-shirts op Zalando kopen, maar die hele site staat vol met shirts met tyfes prints en niet rullevante teksten er op.
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Maak opeens 250. winst op tots kompany. Wist niet dat die zo erg gestegen was.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Erg verstandig om hem nu te verkopen ja. Morgen maakt hij de winnende tegen Argentienquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef over_hedge het volgende:
![]()
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen schatten me dan ook in als iemand van 16-18.![]()
Boeiendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Erg verstandig om hem nu te verkopen ja. Morgen maakt hij de winnende tegen ArgentienIk verkoop me spelers omdat ik nu een team wil. Die extra coins maken me niet zoveel uit eigenlijk. Viel me alleen op dat ik bij veel spelers best veel winst maak, en vooral bij hem
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Gisteren Pogba voor 258K gekocht, nu de goedkoopste BIN 296K. Di Maria gisteren 280K, nu 322K.
Het gaat erg hard met de prijzen.![]()
you're a moneymakerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren Pogba voor 258K gekocht, nu de goedkoopste BIN 296K. Di Maria gisteren 280K, nu 322K.
Het gaat erg hard met de prijzen.![]()
blij dat ik dezelfde bet als jou heb
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik ga motm robben eens proberen. Lijkt me toch best goed als st met ibra naast hemDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is goed Maverquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:58 schreef over_hedge het volgende:
ik ga motm robben eens proberen. Lijkt me toch best goed als st met ibra naast hem![]()
Ik heb geen uitkering. Ik moet werken voor mijn geld.quote:
Volgens mij geldt dit voor alle blauwe en groene kaartjes, dus een heel bijzondere presatie is het niet. Wel blij dat ik niet nog een dag gewacht heb. Als Frankrijk toch eens wint vanavond, dan gaat Pogba naar de 400K toe denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you're a moneymaker![]()
blij dat ik dezelfde bet als jou heb![]()
![]()
Ben benieuwd naar je ervaringen met iMotm Robbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:58 schreef over_hedge het volgende:
ik ga motm robben eens proberen. Lijkt me toch best goed als st met ibra naast hem![]()
![]()
ik heb zijn SIF, die gaat een stuk minder hard kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit voor alle blauwe en groene kaartjes, dus een heel bijzondere presatie is het niet. Wel blij dat ik niet nog een dag gewacht heb. Als Frankrijk toch eens wint vanavond, dan gaat Pogba naar de 400K toe denk ik
tot wanneer zitten deze bazen in Packs? is dat morgen avond over ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb ook nog een TOTS Pogba dus ik hoop met je meequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit voor alle blauwe en groene kaartjes, dus een heel bijzondere presatie is het niet. Wel blij dat ik niet nog een dag gewacht heb. Als Frankrijk toch eens wint vanavond, dan gaat Pogba naar de 400K toe denk ik![]()
Niet lullig bedoeld, maar voor mijn gevoel ben jij nu al twee jaar bezig met afstuderen.. hoe lang moet je nog?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet me eerst concentreren op school. Dan heb ik geen tijd voor andere dingen.![]()
Heel lang.. maar ik wil eerst vakantie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar voor mijn gevoel ben jij nu al twee jaar bezig met afstuderen.. hoe lang moet je nog?![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar voor mijn gevoel ben jij nu al twee jaar bezig met afstuderen.. hoe lang moet je nog?![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik ook. hij komt in dit teamquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je ervaringen met iMotm Robben
Waarom draai je hem niet om en dan Robben op rechts en Lavezzi op links. Hoef je Lucas niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ook. hij komt in dit team
[ afbeelding ]![]()
Robbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom draai je hem niet om en dan Robben op rechts en Lavezzi op links. Hoef je Lucas niet te gebruiken.
Ik wil eigenlijk weer een team met Robben, maar Bundesliga is zo duur. Nja, als je goede spelers wilt dan![]()
Ja, had ik eerst ook. Maar dan leek het veel te veel op een team wat ik al gehad heb en heb lucas nog nooit geprobeerd. En ik vind reus beter dan lavezzi.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom draai je hem niet om en dan Robben op rechts en Lavezzi op links. Hoef je Lucas niet te gebruiken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
robben is de investering waard, want blijft stijgen tot aan de finalequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Robben
Ik wil eigenlijk weer een team met Robben, maar Bundesliga is zo duur. Nja, als je goede spelers wilt dan
#FreeTrapz![]()
Njah een heel origineel team is het toch al niet dus wat maakt het uit als dit team er op lijktquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, had ik eerst ook. Maar dan leek het veel te veel op een team wat ik al gehad heb en heb lucas nog nooit geprobeerd. En ik vind reus beter dan lavezzi.![]()
![]()
Hoeft ook niet origineel te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Njah een heel origineel team is het toch al niet dus wat maakt het uit als dit team er op lijktMaar soms wat nieuwe speler uitproberen is ook wel eens leuk. Daarom maicon en lucas.
Heb je coins voor TOTS Maicon? Die vond ik echt goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoeft ook niet origineel te zijn.Maar soms wat nieuwe speler uitproberen is ook wel eens leuk. Daarom maicon en lucas.
![]()
Maicon is baas lucas is mehquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoeft ook niet origineel te zijn.Maar soms wat nieuwe speler uitproberen is ook wel eens leuk. Daarom maicon en lucas.
#FreeTrapz![]()
Als een paar spelers nog verkopen waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je coins voor TOTS Maicon? Die vond ik echt goedDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe duur is hij inmiddels? Hij was op een gegeven moment nog amper 100kquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
robben is de investering waard, want blijft stijgen tot aan de finale![]()
![]()
264kquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe duur is hij inmiddels? Hij was op een gegeven moment nog amper 100k![]()
motm robben was nu 1.3 miljoen. normale heb ik voor 260 verkocht geloof ik.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hopen dat bacca vanavond speeltmassaal inslaan
#FreeTrapz![]()
Ik kom inderdaad 4 keer per dag het spitsenduo Ibrahimovic - iMotm Robben tegen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Njah een heel origineel team is het toch al niet dus wat maakt het uit als dit team er op lijkt![]()
alle TOTSen die in de kwart finale staan zijn belachelijk duur.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Meestal staat daar Aubamedingens voor de rest is het vrij standaard. Maar goed jij je zin het is mega origineelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad 4 keer per dag het spitsenduo Ibrahimovic - iMotm Robben tegen.![]()
![]()
Ik gisteren voor het eerst tegen de Nistquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest gisteren voor het eerst dit jaar tegen Ribery. Als je Ribery in je team hebt is dat dus mega origineel.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |