Ik neem aan dat hij gewoon aan het trollen is, ik kan me niet voorstellen dat hij echt zo denkt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Geef het nu maar op jongen, zelfs de grootste dorpsslet die er bestaat moet jou niet, jij krijgt geen kutje zonder dat je er voor moet betalen.
En zoek het probleem maar eens bij jezelf, want je bent echt een creepy gast.
Laten we dat hopen voor TS anders zal hem nog een grote teleurstelling te wachten staanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij gewoon aan het trollen is, ik kan me niet voorstellen dat hij echt zo denkt.
Dat neem ik ook maar stiekem aan, anders is het wel heel treurig gesteld met hemquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij gewoon aan het trollen is, ik kan me niet voorstellen dat hij echt zo denkt.
Ey kleine, speel jij maar lekker verder met je poppenkast. Je bent net 18, je kan nu pas rijlessen nemen en in je eentje een bankrekening openen, en je komt hier op het internet praten alsof je een juffrouw bent die ff de kleuterklassen op fok.nl les komt geven. Ga je kleine kinderkutje van dat schaamhaar ontdoen a mislukkeling.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Geef het nu maar op jongen, zelfs de grootste dorpsslet die er bestaat moet jou niet, jij krijgt geen kutje zonder dat je er voor moet betalen.
En zoek het probleem maar eens bij jezelf, want je bent echt een creepy gast.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:32 schreef corehype het volgende:
[..]
Ey kleine, speel jij maar lekker verder met je poppenkast. Je bent net 18, je kan nu pas rijlessen nemen en in je eentje een bankrekening openen, en je komt hier op het internet praten alsof je een juffrouw bent die ff de kleuterklassen op fok.nl les komt geven. Ga je kleine kinderkutje van dat schaamhaar ontdoen a mislukkeling.
Ehm... Autorijles mag tegenwoordig vanaf 16,5 jaarquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:32 schreef corehype het volgende:
[..]
Ey kleine, speel jij maar lekker verder met je poppenkast. Je bent net 18, je kan nu pas rijlessen nemen en in je eentje een bankrekening openen, en je komt hier op het internet praten alsof je een juffrouw bent die ff de kleuterklassen op fok.nl les komt geven. Ga je kleine kinderkutje van dat schaamhaar ontdoen a mislukkeling.
Goed. En nu, zie de penis van de man als een sleutel. Als hij overal in past, geweldig toch? Soort van koning onder de sleutels. Een slot (wijf) dat geopend kan worden door iedere sleutel is een slecht slot. Snap je dat ook? Dus waarom zou er geklaagd moeten worden over goede sleutels? Laten we het houden bij de slechte slotjes, iedereen hier met zn man en vrouw zijn hetzelfde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ehm... Autorijles mag tegenwoordig vanaf 16,5 jaar
quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:32 schreef corehype het volgende:
[..]
Goed. En nu, zie de penis van de man als een sleutel. Als hij overal in past, geweldig toch? Soort van koning onder de sleutels. Een slot (wijf) dat geopend kan worden door iedere sleutel is een slecht slot. Snap je dat ook? Dus waarom zou er geklaagd moeten worden over goede sleutels? Laten we het houden bij de slechte slotjes, iedereen hier met zn man en vrouw zijn hetzelfde.
Jij bent wat wij noemen, een Grenadequote:Op woensdag 9 juli 2014 10:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat nou slot? Tegen jou zou ik me beschermen met prikkeldraad en een mijnenveld.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:32 schreef corehype het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:32 schreef corehype het volgende:
[..]
Goed. En nu, zie de penis van de man als een sleutel. Als hij overal in past, geweldig toch? Soort van koning onder de sleutels. Een slot (wijf) dat geopend kan worden door iedere sleutel is een slecht slot. Snap je dat ook? Dus waarom zou er geklaagd moeten worden over goede sleutels? Laten we het houden bij de slechte slotjes, iedereen hier met zn man en vrouw zijn hetzelfde.
Wie is 'wij'?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:37 schreef corehype het volgende:
[..]
Jij bent wat wij noemen, een Grenade
[ afbeelding ]
Wat schattig dat je me 18 noemt, het is erg lang geleden dat iemand dat deedquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:32 schreef corehype het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd. De dames zijn nu jagers geworden en zijn continu op zoek naar een gewillige prooi. De heren hebben het licht gezien en geven zichzelf niet meer zo snel. Ze willen eerst iemand goed leren kennen alvorens ze hun lichaam delen. Het player-schap hebben ze in de mottenballen gelegd, als souvenirtje van weleer. Die tijd hebben ze gehad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat schattig dat je me 18 noemt, het is erg lang geleden dat iemand dat deed
Is dit een vraag die je jezelf stelt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef Yreal het volgende:
Vooral mooi dat de rasechte fok-zolderautist denkt dat de maagden zich aan zijn voeten werpen
Wat hebben jullie de dames nou te bieden?
Slet getrapt op haar teentjes gespot.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat voor ziektes? Of is dit wederom een verzinsel van je? En sperma blijft niet voor altijd in haar lichaam zitten hoor.
Zo te lezen heb je maar bar weinig verstand van vrouwen, en is dat je grootste probleem.
[..]
Ik denk dat jij eeuwig vrijgezel gaat blijven.![]()
Je lijkt wel de mannelijke versie van een extreme feminist.
Another slut has burned the thread.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:09 schreef x.Vira het volgende:
[..]
1. Je hebt echt 0,0 verstand van geschiedenis
2. Dat al die jonge meisjes in Thailand hoogstwaarschijnlijk al geen maagd meer zijn begrijp jij kennelijk ook niet.
3. Je bent wel degelijk een pedo en waarschijnlijk kan je geen eens een chick van je eigen leeftijd scoren. En zeer zeker geen mooie vrouw die maagd is en d'r hele leven op JOU zat te wachten
4. Wanneer jij trouwt met een lekkere geile maagd win ik de lotto. De enige maagd die jij namelijk zal trouwen is een of andere dikke zeug met een pittig kapsel en een snor waar inderdaad geen andere vent over heen zal willen en daarom is ze nog maagd.
Ach ik ben niet zo iemand die er zo over denkt en zo zijn er veel mannen die er niet zo over denken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:32 schreef corehype het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:38 schreef Crip het volgende:
Ik denk dat je je moet richten op überhaupt een chick vinden met je onzin.
Rare vrienden heb je dan, maar goed, die passen wel bij je.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:06 schreef corehype het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd. De dames zijn nu jagers geworden en zijn continu op zoek naar een gewillige prooi. De heren hebben het licht gezien en geven zichzelf niet meer zo snel. Ze willen eerst iemand goed leren kennen alvorens ze hun lichaam delen. Het player-schap hebben ze in de mottenballen gelegd, als souvenirtje van weleer. Die tijd hebben ze gehad.
Je merkt dat de heren het steeds moeilijker hebben om een leuke meid te vinden die er voor wil gaan. De dames houden er tegenwoordig naast een vast vriendje (speler nummer 1), reserve-spelers er op na, voor het geval dat speler nummer 1 er vandoor gaat.
Het is de omgekeerde wereld, de heren hadden vroeger altijd reserve-dames of meerdere dames tegelijk.....tja dat heeft heel wat dames hartenzeer bezorgd en die zijn tot de conclusie gekomen: <<Wat de heren kunnen dat kunnen wij ook>>.
Dit met alle gevolgen van dien.....Ik hoor van vrienden dat ze moeite hebben bij het vinden van een leuke meid. Volgens de heren hebben de dames een verborgen agenda...en geloof me....dat klopt als een bus.
Bindingsangst en lol trappen staat nu nummer 1 om geen relatie meer aan te gaan. Nou ja relatie, wat stelt het tegenwoordig nog voor.
True alleen is het altijd zo geweest, je hebt altijd de assertieve en excentrieke jagers gehad tussen mannen en vrouwen en de passieve zitters/targets.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:06 schreef corehype het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd. De dames zijn nu jagers geworden en zijn continu op zoek naar een gewillige prooi. De heren hebben het licht gezien en geven zichzelf niet meer zo snel. Ze willen eerst iemand goed leren kennen alvorens ze hun lichaam delen. Het player-schap hebben ze in de mottenballen gelegd, als souvenirtje van weleer. Die tijd hebben ze gehad.
Je merkt dat de heren het steeds moeilijker hebben om een leuke meid te vinden die er voor wil gaan. De dames houden er tegenwoordig naast een vast vriendje (speler nummer 1), reserve-spelers er op na, voor het geval dat speler nummer 1 er vandoor gaat.
Het is de omgekeerde wereld, de heren hadden vroeger altijd reserve-dames of meerdere dames tegelijk.....tja dat heeft heel wat dames hartenzeer bezorgd en die zijn tot de conclusie gekomen: <<Wat de heren kunnen dat kunnen wij ook>>.
Dit met alle gevolgen van dien.....Ik hoor van vrienden dat ze moeite hebben bij het vinden van een leuke meid. Volgens de heren hebben de dames een verborgen agenda...en geloof me....dat klopt als een bus.
Bindingsangst en lol trappen staat nu nummer 1 om geen relatie meer aan te gaan. Nou ja relatie, wat stelt het tegenwoordig nog voor.
Ditquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:06 schreef corehype het volgende:
[..]
En jij hebt zeker geen vriendinnen die er scharrels op na houden of wat af seksen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Rare vrienden heb je dan, maar goed, die passen wel bij je.
Teleurstellend dit 2NutZ.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit![]()
Vind het maar raar dat vrouwen zich altijd volwassener voelen enzo terwijl ze gewoon ons na apen. Je zou zeggen dat zij de meest volwassen en verstandigste zijn maar nee, wat mannen kunnen, kunnen wij ook maar dan beter haha niks volwassen dus.. lol vrouwen
In welk opzicht wickedmen?quote:
Het klagen over vrouwen en dat ze sletten zijn, typisch gedrag van een stereotype Fokker.quote:
Absoluut wel, heb ze zelf ook!quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En jij hebt zeker geen vriendinnen die er scharrels op na houden of wat af seksen?
Dus omdat zijn vrienden iets constateren zijn ze raar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Absoluut wel, heb ze zelf ook!
Maar dat is dan niet stiekem.
Heb er trouwens meer die wel monogaam ingesteld zijn en zo trouw als een hond zijn, net zoals ik zat mannen ken die zo zijn(naast degene die dat niet zijn).
Ik heb vooral geen mannen in mijn omgeving met zo'n vrouwenhaat/angst.
Niet omdat ze iets constateren, om wat ze constateren... Beter gezegd, door waar de TS het aan koppelt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dus omdat zijn vrienden iets constateren zijn ze raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |