abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:57:05 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142054481
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Geef het nu maar op jongen, zelfs de grootste dorpsslet die er bestaat moet jou niet, jij krijgt geen kutje zonder dat je er voor moet betalen.
En zoek het probleem maar eens bij jezelf, want je bent echt een creepy gast.
Ik neem aan dat hij gewoon aan het trollen is, ik kan me niet voorstellen dat hij echt zo denkt. :+
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 8 juli 2014 @ 18:07:15 #227
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_142054779
Het erge is dat er gewoon echt wel mensen rond lopen die zo maf zijn
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij gewoon aan het trollen is, ik kan me niet voorstellen dat hij echt zo denkt. :+
Laten we dat hopen voor TS anders zal hem nog een grote teleurstelling te wachten staan :o
  dinsdag 8 juli 2014 @ 18:22:57 #228
37769 erodome
Zweefteef
pi_142055240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat neem ik ook maar stiekem aan, anders is het wel heel treurig gesteld met hem ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 9 juli 2014 @ 08:32:30 #229
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_142082772
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Geef het nu maar op jongen, zelfs de grootste dorpsslet die er bestaat moet jou niet, jij krijgt geen kutje zonder dat je er voor moet betalen.
En zoek het probleem maar eens bij jezelf, want je bent echt een creepy gast.
Ey kleine, speel jij maar lekker verder met je poppenkast. Je bent net 18, je kan nu pas rijlessen nemen en in je eentje een bankrekening openen, en je komt hier op het internet praten alsof je een juffrouw bent die ff de kleuterklassen op fok.nl les komt geven. Ga je kleine kinderkutje van dat schaamhaar ontdoen a mislukkeling.

:T
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  Forum Admin woensdag 9 juli 2014 @ 08:59:30 #230
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_142082995
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 08:32 schreef corehype het volgende:

[..]

Ey kleine, speel jij maar lekker verder met je poppenkast. Je bent net 18, je kan nu pas rijlessen nemen en in je eentje een bankrekening openen, en je komt hier op het internet praten alsof je een juffrouw bent die ff de kleuterklassen op fok.nl les komt geven. Ga je kleine kinderkutje van dat schaamhaar ontdoen a mislukkeling.

:')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_142083164
quote:

[..]

Ehm... Autorijles mag tegenwoordig vanaf 16,5 jaar :')
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:32:26 #232
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_142083478
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ehm... Autorijles mag tegenwoordig vanaf 16,5 jaar :')
Goed. En nu, zie de penis van de man als een sleutel. Als hij overal in past, geweldig toch? Soort van koning onder de sleutels. Een slot (wijf) dat geopend kan worden door iedere sleutel is een slecht slot. Snap je dat ook? Dus waarom zou er geklaagd moeten worden over goede sleutels? Laten we het houden bij de slechte slotjes, iedereen hier met zn man en vrouw zijn hetzelfde.

"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:20:28 #233
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142084331
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:32 schreef corehype het volgende:

[..]

Goed. En nu, zie de penis van de man als een sleutel. Als hij overal in past, geweldig toch? Soort van koning onder de sleutels. Een slot (wijf) dat geopend kan worden door iedere sleutel is een slecht slot. Snap je dat ook? Dus waarom zou er geklaagd moeten worden over goede sleutels? Laten we het houden bij de slechte slotjes, iedereen hier met zn man en vrouw zijn hetzelfde.

Wat nou slot? Tegen jou zou ik me beschermen met prikkeldraad en een mijnenveld.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:37:37 #234
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_142084698
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat nou slot? Tegen jou zou ik me beschermen met prikkeldraad en een mijnenveld.
Jij bent wat wij noemen, een Grenade

woensdag 9 juli 2014 @ 10:38:38 #235
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142084725
quote:

[..]

quote:

[..]

:') :D _O- _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:38:57 #236
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142084737
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:37 schreef corehype het volgende:

[..]

Jij bent wat wij noemen, een Grenade

[ afbeelding ]
Wie is 'wij'?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:43:40 #237
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_142084851
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:38 schreef Fera het volgende:

[..]

Wie is 'wij'?
Precies.

woensdag 9 juli 2014 @ 10:45:22 #238
37769 erodome
Zweefteef
pi_142084898
quote:

[..]

Wat schattig dat je me 18 noemt, het is erg lang geleden dat iemand dat deed ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:06:01 #239
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_142085350
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat schattig dat je me 18 noemt, het is erg lang geleden dat iemand dat deed ;)
Tijden zijn veranderd. De dames zijn nu jagers geworden en zijn continu op zoek naar een gewillige prooi. De heren hebben het licht gezien en geven zichzelf niet meer zo snel. Ze willen eerst iemand goed leren kennen alvorens ze hun lichaam delen. Het player-schap hebben ze in de mottenballen gelegd, als souvenirtje van weleer. Die tijd hebben ze gehad.

Je merkt dat de heren het steeds moeilijker hebben om een leuke meid te vinden die er voor wil gaan. De dames houden er tegenwoordig naast een vast vriendje (speler nummer 1), reserve-spelers er op na, voor het geval dat speler nummer 1 er vandoor gaat.

Het is de omgekeerde wereld, de heren hadden vroeger altijd reserve-dames of meerdere dames tegelijk.....tja dat heeft heel wat dames hartenzeer bezorgd en die zijn tot de conclusie gekomen: <<Wat de heren kunnen dat kunnen wij ook>>.

Dit met alle gevolgen van dien.....Ik hoor van vrienden dat ze moeite hebben bij het vinden van een leuke meid. Volgens de heren hebben de dames een verborgen agenda...en geloof me....dat klopt als een bus. :Y

Bindingsangst en lol trappen staat nu nummer 1 om geen relatie meer aan te gaan. Nou ja relatie, wat stelt het tegenwoordig nog voor. :T
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:08:23 #240
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142085396
Deze flame&bash war _O_
Corehype _O_

quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:41 schreef Yreal het volgende:
Vooral mooi dat de rasechte fok-zolderautist denkt dat de maagden zich aan zijn voeten werpen :D

Wat hebben jullie de dames nou te bieden? :P
Is dit een vraag die je jezelf stelt?
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat voor ziektes? Of is dit wederom een verzinsel van je? En sperma blijft niet voor altijd in haar lichaam zitten hoor.

Zo te lezen heb je maar bar weinig verstand van vrouwen, en is dat je grootste probleem.

[..]

Ik denk dat jij eeuwig vrijgezel gaat blijven. :')
Je lijkt wel de mannelijke versie van een extreme feminist.
Slet getrapt op haar teentjes gespot. 10.gif
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:09 schreef x.Vira het volgende:

[..]

1. Je hebt echt 0,0 verstand van geschiedenis

2. Dat al die jonge meisjes in Thailand hoogstwaarschijnlijk al geen maagd meer zijn begrijp jij kennelijk ook niet.

3. Je bent wel degelijk een pedo en waarschijnlijk kan je geen eens een chick van je eigen leeftijd scoren. En zeer zeker geen mooie vrouw die maagd is en d'r hele leven op JOU zat te wachten :')

4. Wanneer jij trouwt met een lekkere geile maagd win ik de lotto. De enige maagd die jij namelijk zal trouwen is een of andere dikke zeug met een pittig kapsel en een snor waar inderdaad geen andere vent over heen zal willen en daarom is ze nog maagd.

:{w
Another slut has burned the thread. 10.gif
quote:

[..]

Ach ik ben niet zo iemand die er zo over denkt en zo zijn er veel mannen die er niet zo over denken.
Vrouwen en mannen mogen van mij zo vaak neuken als ze winnen alleen een man of vrouw die veel neukt zal bij in waarde en opzien dalen maar goed tegenwoordig zijn dat er veel.
Alleen als een man veel neukt is dat cool off course dus bij een man heb ik dat niet echt zo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:38 schreef Crip het volgende:
Ik denk dat je je moet richten op überhaupt een chick vinden met je onzin.
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:09:59 #241
37769 erodome
Zweefteef
pi_142085432
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:06 schreef corehype het volgende:

[..]

Tijden zijn veranderd. De dames zijn nu jagers geworden en zijn continu op zoek naar een gewillige prooi. De heren hebben het licht gezien en geven zichzelf niet meer zo snel. Ze willen eerst iemand goed leren kennen alvorens ze hun lichaam delen. Het player-schap hebben ze in de mottenballen gelegd, als souvenirtje van weleer. Die tijd hebben ze gehad.

Je merkt dat de heren het steeds moeilijker hebben om een leuke meid te vinden die er voor wil gaan. De dames houden er tegenwoordig naast een vast vriendje (speler nummer 1), reserve-spelers er op na, voor het geval dat speler nummer 1 er vandoor gaat.

Het is de omgekeerde wereld, de heren hadden vroeger altijd reserve-dames of meerdere dames tegelijk.....tja dat heeft heel wat dames hartenzeer bezorgd en die zijn tot de conclusie gekomen: <<Wat de heren kunnen dat kunnen wij ook>>.

Dit met alle gevolgen van dien.....Ik hoor van vrienden dat ze moeite hebben bij het vinden van een leuke meid. Volgens de heren hebben de dames een verborgen agenda...en geloof me....dat klopt als een bus. :Y

Bindingsangst en lol trappen staat nu nummer 1 om geen relatie meer aan te gaan. Nou ja relatie, wat stelt het tegenwoordig nog voor. :T
Rare vrienden heb je dan, maar goed, die passen wel bij je.
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:11:24 #242
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142085465
quote:

[..]

True alleen is het altijd zo geweest, je hebt altijd de assertieve en excentrieke jagers gehad tussen mannen en vrouwen en de passieve zitters/targets.
Ook voor mij is bovenstaande reden een reden om geen relatie te beginnen, veels te leuk maar ik ben wel eerlijk als het nodig is en daar zit het hem vooral in.
Zodra je gaat liegen gaat iemand zich gekwetst en figuurlijk genaait voelen.
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:11:28 #243
64831 2NutZ
pi_142085469
quote:

[..]

Dit :)
Vind het maar raar dat vrouwen zich altijd volwassener voelen enzo terwijl ze gewoon ons na apen. Je zou zeggen dat zij de meest volwassen en verstandigste zijn maar nee, wat mannen kunnen, kunnen wij ook maar dan beter haha niks volwassen dus.. lol vrouwen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:12:00 #244
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142085484
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Rare vrienden heb je dan, maar goed, die passen wel bij je.
En jij hebt zeker geen vriendinnen die er scharrels op na houden of wat af seksen?
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:12:59 #245
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142085504
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit :)
Vind het maar raar dat vrouwen zich altijd volwassener voelen enzo terwijl ze gewoon ons na apen. Je zou zeggen dat zij de meest volwassen en verstandigste zijn maar nee, wat mannen kunnen, kunnen wij ook maar dan beter haha niks volwassen dus.. lol vrouwen :')
Teleurstellend dit 2NutZ.
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:13:39 #246
64831 2NutZ
pi_142085523
quote:
9s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:12 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Teleurstellend dit 2NutZ.
In welk opzicht wickedmen? :)
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:16:19 #247
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142085599
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

In welk opzicht wickedmen? :)
Het klagen over vrouwen en dat ze sletten zijn, typisch gedrag van een stereotype Fokker.

Wat btw ook grappig is van die vrouwen die altijd zeggen dat ze behoudend zijn in seks, bitch pls. :')
Die-hard sletten zijn dat en als je vraagt hoeveel ze er al hebben geneukt of een andere directe vraag gaan ze vaag doen of slecht liegen. :')
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:20:44 #248
37769 erodome
Zweefteef
pi_142085723
quote:
15s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:12 schreef wickedmen het volgende:

[..]

En jij hebt zeker geen vriendinnen die er scharrels op na houden of wat af seksen?
Absoluut wel, heb ze zelf ook!
Maar dat is dan niet stiekem.

Heb er trouwens meer die wel monogaam ingesteld zijn en zo trouw als een hond zijn, net zoals ik zat mannen ken die zo zijn(naast degene die dat niet zijn).
Ik heb vooral geen mannen in mijn omgeving met zo'n vrouwenhaat/angst.
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:24:32 #249
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142085802
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Absoluut wel, heb ze zelf ook!
Maar dat is dan niet stiekem.

Heb er trouwens meer die wel monogaam ingesteld zijn en zo trouw als een hond zijn, net zoals ik zat mannen ken die zo zijn(naast degene die dat niet zijn).
Ik heb vooral geen mannen in mijn omgeving met zo'n vrouwenhaat/angst.
Dus omdat zijn vrienden iets constateren zijn ze raar?
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:27:33 #250
37769 erodome
Zweefteef
pi_142085874
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 11:24 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dus omdat zijn vrienden iets constateren zijn ze raar?
Niet omdat ze iets constateren, om wat ze constateren... Beter gezegd, door waar de TS het aan koppelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')