SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Housekeeper op 22-09-2014 21:45:18 (aanpassing vraagprijs) ](Y)
Júist niet man! Kawasaki's horen groen te zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:32 schreef KutKat het volgende:
Jammer dat hij zo groen is. Wat een k.. kleur.
Dat ruikt naar racisme en discriminatie. Pas een beetje op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:33 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Júist niet man! Kawasaki's horen groen te zijn
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef KutKat het volgende:
[..]
Dat ruikt naar racisme en discriminatie. Pas een beetje op.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef KutKat het volgende:
[..]
Dat ruikt naar racisme en discriminatie. Pas een beetje op.
Thanksquote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:33 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Het is tweeledig, ik rij er nu te weinig op en wil in de nabije toekomst een tijd naar het buitenland. Het geld dat ik maandelijks bespaar (waarvan de stalling en de allrisk verzekering nu de grootste posten zijn voor deze motor) plus het geld dat deze motor opbrengt, kan ik daarvoor goed gebruikenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:03 schreef kawa4 het volgende:
je stopt helemaal met motor rijden ???
( omdat je je helm en pak ook in de handel gooit)
wel een leuke fiets ja.
Het pak is niet gloednieuw meer, ik denk dat je er wel in past als je met jouw lengte een kilo of 80 of ietsje meer weegt, voor mij is hij wat te groot maar ik ben vrij smal en 1.88m. Hij moet natuurlijk wel goed strak zitten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:48 schreef GerjoZ het volgende:
wat vraag je voor het pak? Wat is maat helm? En hoe lang ben je zelf en qua postuur? Ben zelf 1.83 en zoek nog een leuk pak.
Thanks voor de kick, je hebt gelijk overigens, heb de bon nog eens nagekekenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:57 schreef Tankiej het volgende:
De achterband op de foto's is de pilot road 2, niet de 3. Typfout, oude foto's?
Niet geïnteresseerd in de motor overigens, het viel me alleen op. En verkapte kick van een mede-motorrijder
Als je serieus bent kunnen we met dit startbod misschien best ergens komenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:16 schreef SomebodyReal het volgende:
2950,- kom ik hem vanavond nog ophalen
Helaas er is al een ander in beeld. Succes met de verkoop!quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:09 schreef chiren het volgende:
[..]
Als je serieus bent kunnen we met dit startbod misschien best ergens komen
PM/DM me maar bij meer interesse!
Het is ook mijn eerste motorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:53 schreef Ratsnest89 het volgende:
Is deze motor aan te raden voor iemand die 6 weken het motorrijbewijs heeft?
Dat is volledig afhankelijk van je rechter pols. Ik ben begonnen op een R1.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:53 schreef Ratsnest89 het volgende:
Is deze motor aan te raden voor iemand die 6 weken het motorrijbewijs heeft?
Hard genoeg, op de teller doet hij ongeveer 275 en 0-100 kan in 3.5 seconden als je het voorwiel een beetje aan de grond kunt houden.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef chiren het volgende:
Heerlijk motorrijweer kick!
Zie jezelf al posend rijden in je korte broek en teenslippers langs terrasjes door de binnenstad van een grote stad waar de dames van hun stoel glijden wanneer je even flink met het gas speelt met een blik in je ogen van 'kijk eens schatje wat ik voor je heb'
Nee dank je. Twee kawa's is een beetje teveel van het goedequote:
Heb je die kikker van jou verkocht?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
tof ding, we prijzig voor dat aantal km's / bouwjaar
maar kawa![]()
Nope, heb hem een grote beurt gegeven en rijd er weer lekker op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Heb je die kikker van jou verkocht?
Het is een vraagprijs, en vergeet niet dat hier ook het pak van ruim 600 euro, de laarzen van 150 en de helm van 150 bijzittenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:41 schreef Jimbo het volgende:
tof ding, we prijzig voor dat aantal km's / bouwjaar
maar kawa![]()
Laarzen vallen wat groter heb ik het idee. Ik heb Nike sneakers die met 43 vrij krap zitten (neusruimte), deze laarzen in 43 zitten een stuk ruimer.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef xaban06 het volgende:
Hoe vallen de laarzen? Groot klein of precies?
Ik start binnenkort met lessen..
Of doe je vooralsnog niks los weg?
ditquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:33 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Hmm, jammer, zijn ze toch te groot. Ik heb maatje 42 (sneakers).quote:Op woensdag 17 september 2014 14:59 schreef chiren het volgende:
[..]
Laarzen vallen wat groter heb ik het idee. Ik heb Nike sneakers die met 43 vrij krap zitten (neusruimte), deze laarzen in 43 zitten een stuk ruimer.
Wat bied je? Passen is altijd een optie uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |