Steek een breinaald in z'n stembanden. Probleem opgelost.quote:
Fuck...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat ja! Ik heb het sinds ik aan de anti-epileptica ben begonnen paar maanden terug eens per twee weken ofzo.
Vandaag droomde ik dat ik ontvoerd was door een vies mannetje in de omgeving waar ik een paar jaar geleden woonde (achterbuurt), dat hij me gevangen hield in het van de Valk hotel daar, me regelmatig verkrachtte, een zender in mijn arm had ingebracht en mijn telefoon zo had ingesteld dat ik alleen hem kon bellen. Ik droomde dat ik een paar keer ontsnapte maar hij vond me telkens terug. Hij vermoordde me en toen werd ik wakker.
Echt bizar specifiek.
O, kun je daar ook breinaalden insteken?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Steek een breinaald in z'n stembanden. Probleem opgelost.
Als je maar hard genoeg wilt wel hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, kun je daar ook breinaalden insteken?
Ja, vooral omdat het zo echt aanvoelt als je erin zit. En als je dan wakker wordt weet je dat het maar een droom is, maar de emoties blijven nog even hangen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fuck...![]()
Kan me voorstellen dat je dan niet lekker wakker wordt
Het principe ''kat'' doet hier vrijwel alles zelf, alleen eten pakken en de deur bedienen heeft hij hulp bij nodig. Ideaal beest voor de luie eigenaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:15 schreef Barbusse het volgende:
Doe mij maar kattenAlhoewel honden ook leuk zijn hoor.
Gewoon conditioneren met een blafband.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Steek een breinaald in z'n stembanden. Probleem opgelost.
Ik struikel regelmatig over stoepjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het zo echt aanvoelt als je erin zit. En als je dan wakker wordt weet je dat het maar een droom is, maar de emoties blijven nog even hangen.
Raar fenomeen, ik heb het net als CL toen ik jonger was ook wel gehad, maar toch al zeker een jaar of 15 niet meer. Ik had het trouwens heel vaak met van grote hoogte doodvallen. En dan met een stuip wakker schrikken en uit bed flikkeren.
Echt, dat jij nog zo oud geworden bent als nu is een godswonderquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het zo echt aanvoelt als je erin zit. En als je dan wakker wordt weet je dat het maar een droom is, maar de emoties blijven nog even hangen.
Raar fenomeen, ik heb het net als CL toen ik jonger was ook wel gehad, maar toch al zeker een jaar of 15 niet meer. Ik had het trouwens heel vaak met van grote hoogte doodvallen. En dan met een stuip wakker schrikken en uit bed flikkeren.
Now that's just nastyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gewoon conditioneren met een blafband.
Whaha mijn schoonouders gister dus het is hier kei netjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:32 schreef Cue_ het volgende:
Flink aan het schoonmaken geweest![]()
Oftewel, m'n ma komt binnenkort op bezoek
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha mijn schoonouders gister dus het is hier kei netjes
Hehe, val je dan ook dood of breek je botten enzo? In je droom dan héquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik struikel regelmatig over stoepjes
Het is inderdaad vervelend om een halve dag van slag te zijn, maar dit is eigenlijk de enige bijwerking die is blijven hangen. Van wat ik heb gelezen en gehoord van andere mensen kan het veel erger (stemmings- en gedragsveranderingen, motorische stoornissen, gewrichtspijn etc.). Hier kan er wel mee leven denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Maar wel kut dat die medicatie dat veroorzaakt Sin
Welke gebruikt hij? Ik heb nu Lamotrigine. Depakine ook geprobeerd, maar dat was een ramp.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn pa slaapwandelt sinds'ie aan de anti-epileptica zit
Bijwerkingen suck!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hehe, val je dan ook dood of breek je botten enzo? In je droom dan hé
[..]
Het is inderdaad vervelend om een halve dag van slag te zijn, maar dit is eigenlijk de enige bijwerking die is blijven hangen. Van wat ik heb gelezen en gehoord van andere mensen kan het veel erger (stemmings- en gedragsveranderingen, motorische stoornissen, gewrichtspijn etc.). Hier kan er wel mee leven denk ik.
Ik droom vaker over onbekenden dan bekenden volgens mij..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook weleens over kerels gedroomd die ik niet ken
Hehehe, dat zegt mijn moeder ook altijd. Dat ik terug moet naar de fabriek.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, dat jij nog zo oud geworden bent als nu is een godswonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |