ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:37 schreef Geralt het volgende:
Heeft toevallig iemand ook Casa SafraUcles DO Verdejo besteld en wel een reactie teruggekregen wanneer ze die gaan leveren?
Ja ik zie het nu vandaag pas op de site staan.quote:
Ik kreeg wel een netjese mail terug toen ik vroegquote:Op maandag 7 juli 2014 20:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu vandaag pas op de site staan.
Beetje slordig. Ook slordig om niet te reageren op mail en een beetje slordig om een product wat je niet op voorraad hebt wel als voorradig op je site te zetten en ook slordig dat je erbij zet dat als een wijn niet op voorraad is dat er dan contact met je opgenomen wordt over de verwachte levertijd en dat dan lekker slordig gewoon niet doen.
Ik weet niet of ik daar nog wel vaker ga bestellen hoor.
https://www.wijnvoordeel.(...)O-Verdejo::4591.htmlquote:
Ja ik dus niet. Kennelijk hebben ze niet de capaciteit om alle mails te beantwoorden. Prima, geen probleem, maar zet het dan ook niet op je site.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:41 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een netjese mail terug toen ik vroeg
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
https://www.wijnvoordeel.(...)O-Verdejo::4591.html
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:38 schreef Geralt het volgende:
Ow gisteren stond die nog levertijd onbekend en niet voorradig en tegen de oude prijs.
Nu staat ie op voorradig weer voor de helft en levering vanaf 14 juli.
DAN ISSIE TOCH NIET OP VOORRAAD GODVERDOMMESE PANNENKOEKEN!!!!!!
Hoeveel heb je al?quote:
Zuiplapquote:
Bezorgen die in Nederland?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al?
Ik zit nu op 11 en eigenlijk is het gewoon genoeg.
Maar de Belgische heeft andere wijntjes in de aanbieding. Dus twijfel, twijfel.
Link gebruiken uit de OP, .nl veranderen in .be en dan kun je voor zover ik weet op dezelfde manier bestellen.quote:
Och heb nu 5 dozen en vandaag nog een doos Canei besteld voor shit and giggles. Vind het wel weer goed.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Link gebruiken uit de OP, .nl veranderen in .be en dan kun je voor zover ik weet op dezelfde manier bestellen.
Ze verzenden dan zeer waarschijnlijk toch vanuit Nederland.
Wees eerlijk, het blijft kriebelen met die prijzenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:15 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Och heb nu 5 dozen en vandaag nog een doos Canei besteld voor shit and giggles. Vind het wel weer goed.
Dat sowieso! Maar wat moet ik met de dozen doen? Ik drink geen roze en heel soms wit. Ik drink al helemaal geen Canei! Ik bestel de roze en wit voor mijn vriendin en het is makkelijk als je een verjaardag hebt of geeft.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wees eerlijk, het blijft kriebelen met die prijzen
Wit heb ik één doosje voor de visite, de rest is rood en dergelijke wijnen zoals besteld zijn prima 2 jaar te bewaren op een goede plek, daarna gaat bij de meesten de smaak er wel af. Straks toch weer studeren en twee glazen per avond studie is toch al een fles in de week, wat feestjes erbij en af en toe een extra flesje in het weekend, als ik ga eten bij vrienden altijd een flesje mee als cadeau. Ik zie nog wel ruimte voor wat extra doosjesquote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dat sowieso! Maar wat moet ik met de dozen doen? Ik drink geen roze en heel soms wit. Ik drink al helemaal geen Canei! Ik bestel de roze en wit voor mijn vriendin en het is makkelijk als je een verjaardag hebt of geeft.
Nu maar 3 dozen. 11 dozen, damn.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al?
Ik zit nu op 11 en eigenlijk is het gewoon genoeg.
Maar de Belgische heeft andere wijntjes in de aanbieding. Dus twijfel, twijfel.
DOE DOE DOE!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu maar 3 dozen. 11 dozen, damn.![]()
Ik drink stiekem helemaal niet vaak wijn, dus ik vind het wel weer even genoeg. Twijfel alleen nog over een doosje rode wijn om mee te koken.
Ah, die was ik nog vergeten te noemen in mijn verbruikslijstjequote:Op maandag 7 juli 2014 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu maar 3 dozen. 11 dozen, damn.![]()
Ik drink stiekem helemaal niet vaak wijn, dus ik vind het wel weer even genoeg. Twijfel alleen nog over een doosje rode wijn om mee te koken.
Ja heb ook besteld om een fles cadeau te doen als ik ergens heen ga. Hoeveel dozen heb je en van welke wijn? Ik heb=quote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wit heb ik één doosje voor de visite, de rest is rood en dergelijke wijnen zoals besteld zijn prima 2 jaar te bewaren op een goede plek, daarna gaat bij de meesten de smaak er wel af. Straks toch weer studeren en twee glazen per avond studie is toch al een fles in de week, wat feestjes erbij en af en toe een extra flesje in het weekend, als ik ga eten bij vrienden altijd een flesje mee als cadeau. Ik zie nog wel ruimte voor wat extra doosjes
Die is zo te zien alweer uitverkochtquote:
Ah juist. Ik moet ook maar een feestje geven binnenkort met alles wat ik heb besteld.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die is zo te zien alweer uitverkocht. Heb vanmiddag nog 2 doosjes besteld, een voor mezelf en een voor mijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |