Hmm! Ik zal ook maar eens een berichtje gaan sturen.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:50 schreef Ferdii het volgende:
maar vandaag een contact formuliertje ingevuld ivm nog niet geleverde wijn van 10 dagen geleden, was volgens hun iets fout gegaan bij de Ideal betaling, terwijl het toch echt van mijn rekening is afgeschreven
ik wil mijn bocht
Hmm! Ik zal ook maar eens een berichtje gaan sturen.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:50 schreef Ferdii het volgende:
maar vandaag een contact formuliertje ingevuld ivm nog niet geleverde wijn van 10 dagen geleden, was volgens hun iets fout gegaan bij de Ideal betaling, terwijl het toch echt van mijn rekening is afgeschreven
ik wil mijn bocht
voor 2,74 per doos jaquote:Op maandag 7 juli 2014 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hebben nu ook oranje Canei voor de liefhebbers (brr, dat iemand dat spul kan drinken zeg)
net berichtje terug dat door fout in hun betalingsysteem hij zonet pas verwerkt is (in hoeverre dat waar isquote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Hmm! Ik zal ook maar eens een berichtje gaan sturen.
Ook Katja?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:31 schreef Ferdii het volgende:
[..]
net berichtje terug dat door fout in hun betalingsysteem hij zonet pas verwerkt is (in hoeverre dat waar is) en dat het bocht binnen 3 dagen wordt verzonden
quote:Door een storing in ons betaling systeem is uw betaling zojuist pas verwerkt en moet uw bestelling nog bezorgd worden. Dit zal binnen 3 werkdagen bezorgd worden. Onze excuses voor de vertraging.
Staat pas 17x in deze topic reeks beschreven dat hij later komt...quote:Op maandag 7 juli 2014 16:10 schreef larry_flynt het volgende:
Trouwens vier dozen binnen gekregen, maar geen factuur...
Raar, ik krijg steeds binnen 24u reactie, zelfs op zondag!quote:Op maandag 7 juli 2014 18:17 schreef Geralt het volgende:
Maar weer een mailtje gestuurd.
28 juni besteld, nog steeds niks, 2 juli gemailed ook geen reactie op.
Nope. De wijn die ik besteld had is nu uitverkocht en staat weer zonder korting op hun site.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Raar, ik krijg steeds binnen 24u reactie, zelfs op zondag!
Misschien in de spamfolder?
Een andere kortingscodequote:Op maandag 7 juli 2014 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
-- U heeft al gebruik gemaakt van deze actie. Neem aub contact op met de klantenservice. --
Hoe omzeilen jullie dit? Gewoon ander e-mailadres? Of op ander naam?
Thanks, geluktquote:
Had ik ook toen ik er op het werk achter kwam dat ik geen randomreader (meer) had liggenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
En nu staat er ' -- Deze code is al ingewisseld (maximaal 1 per klant). [8] -- '
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik er op het werk achter kwam dat ik geen randomreader (meer) had liggen
Maar er zijn intussen 20 verschillende codes voor 20 euro, dus zo'n ramp is het toch niet?Klopt, maar dacht dat er maar 3 codes (eigenlijk linkjes, in de OP) waren voor gratis verzendkosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |