Bobquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Bobjes dan?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zegt me ook niksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Bobjes dan?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk dat praktisch kaal je niet zo goed staat, maar ik wil een donatie aan Ess niet in de weg staan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dus echt praktisch kaal. Maar ik kreeg deze foto op FB gedeeld en het werd echt te lang(Je kent mijn hoofd nu toch al van VI)
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vertel jou helemaal niks
dus stop eens met die leugens
Moet zeggen dat ik 3fm ook niet heel erg uit kan staan verderquote:
Waarom roddel je over mijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vertel jou helemaal niks
dus stop eens met die leugens
Ja. Ik wil niet al teveel over vertellen, dat vertel ik je dinsdag wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft hij over mij gezegd? Is hij weer aan het roddelen?
Ik kom dan wel wat eerder, zodat we alle sappige roddels kunnen delen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik wil niet al teveel over vertellen, dat vertel ik je dinsdag wel.![]()
wat schattigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geloof niks wat je hier lees
wij zijn #ntb
Niks mis met jouw hoofd toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dus echt praktisch kaal. Maar ik kreeg deze foto op FB gedeeld en het werd echt te lang(Je kent mijn hoofd nu toch al van VI)
Omg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geloof niks wat je hier lees
wij zijn #ntb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |