Bobquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Bobjes dan?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zegt me ook niksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Bobjes dan?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk dat praktisch kaal je niet zo goed staat, maar ik wil een donatie aan Ess niet in de weg staan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dus echt praktisch kaal. Maar ik kreeg deze foto op FB gedeeld en het werd echt te lang(Je kent mijn hoofd nu toch al van VI)
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vertel jou helemaal niks
dus stop eens met die leugens
Moet zeggen dat ik 3fm ook niet heel erg uit kan staan verderquote:
Waarom roddel je over mijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vertel jou helemaal niks
dus stop eens met die leugens
Ja. Ik wil niet al teveel over vertellen, dat vertel ik je dinsdag wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft hij over mij gezegd? Is hij weer aan het roddelen?
Ik kom dan wel wat eerder, zodat we alle sappige roddels kunnen delen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik wil niet al teveel over vertellen, dat vertel ik je dinsdag wel.![]()
wat schattigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geloof niks wat je hier lees
wij zijn #ntb
Niks mis met jouw hoofd toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dus echt praktisch kaal. Maar ik kreeg deze foto op FB gedeeld en het werd echt te lang(Je kent mijn hoofd nu toch al van VI)
Omg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geloof niks wat je hier lees
wij zijn #ntb
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:24 schreef Fylax het volgende:
Lekker remixje dit, werd ook op DQ1 gedraaid.
De zon maakt mijn huid pijnlijk en rood. Ik word dan boos en probeer de zon zoveel mogelijk te ontwijken. Dit gaat al jaren zo en heef tonze relatie niet echt goed gedaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een geschil heb jij dan met de zon?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
Misschien wil Fylax dinsdag ook wel komen, kunnen we meteen kennis maken met mijn bedkunsten![]()
Slam Harder en de avond/nacht programmering in het weekend is wel goed te doen. Doet me beetje denken aan het oude ID&T Radio.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik 3fm ook niet heel erg uit kan staan verder
Jaquote:
Goed idee welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
Misschien wil Fylax dinsdag ook wel komen, kunnen we meteen kennis maken met mijn bedkunsten![]()
Ja in de nacht luistert het wel lekker weg. Sowieso die muziekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Slam Harder en de avond/nacht programmering in het weekend is wel goed te doen. Doet me beetje denken aan het oude ID&T Radio.
Voor de komma was ik nog geïnteresseerd, daarna niet meer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor de komma was ik nog geïnteresseerd, daarna niet meer.
Misschien moet je een keer fronsen richting de zon, daarmee heb je hem, ik zie heel veel mensen die dat doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
De zon maakt mijn huid pijnlijk en rood. Ik word dan boos en probeer de zon zoveel mogelijk te ontwijken. Dit gaat al jaren zo en heef tonze relatie niet echt goed gedaan.
Kennelijk, en bedankt. Al zal ik jouw doos kunsten nooit overtreffen hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met jouw hoofd toch?![]()
Maargoed, dan moet praktisch alles eraf ja
Dat eerste: weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, en ik doe het niet met mensen van hetzelfde geslacht.
Veranderd wel zodra je Etsu ziet, dan wil je niet meer andersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, en ik doe het niet met mensen van hetzelfde geslacht.
Dat heb ik al geprobeerd. Als tegenreactie gaf de zon mij tijdelijk verminderd zicht door witte vlekken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer fronsen richting de zon, daarmee heb je hem, ik zie heel veel mensen die dat doen.
Etsu heeft meer ervaring met piemels dan jouw pubervriendin, ik denk dat je je mening moet bijstellenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor de komma was ik nog geïnteresseerd, daarna niet meer.
En jij bent zeker het wonder?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat eerste: weet je dat zeker?
Dat tweede: nounou, niet te snel vooroordelen over jezelf.De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu heeft meer ervaring met piemels dan jouw pubervriendin, ik denk dat je je mening moet bijstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |