Hoe verwoord jij het dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Belachelijk is wel een groot woord..
Ik zag z`n vriendin niet heel goed, was ze zo knap ja?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hij had al een vriendin. Aziatisch. Kan ik niet aan tippen.
Nouja, als je homoseksueel was en ik in je poepertje mocht nemen, had ik je allang onder mijn hoede genomen en was je nu veilig geweest.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik word al belachelijk gemaakt om mijn leeftijd sinds ik in deze SC kwam.
Hij is binnenkort welkom bij mij thuis, dan ga ik ondertussen oefenen op de piano om een schitterende power ballad ter ore te kunnen brengen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is wellicht wat nerveus door de gedachte aan een nieuwe ontmoeting.
*insert Faxie smiley*quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ik hou het voorlopig alleen even bij deze kaneelvloeistof
Oh. Dat is wel een beetje jammer. Wellicht vinden ze het jammer dat zij niet al zo jong FOK! hadden ontdekt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik word al belachelijk gemaakt om mijn leeftijd sinds ik in deze SC kwam.
Die daarvoor was idd beter. Naja, duurt gelukkig niet langquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee he, geen Wish Outdoor anthem. Bah. Kut nummer.
Oh.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, als je homoseksueel was en ik in je poepertje mocht nemen, had ik je allang onder mijn hoede genomen en was je nu veilig geweest.
ik was 16quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Dat is wel een beetje jammer. Wellicht vinden ze het jammer dat zij niet al zo jong FOK! hadden ontdekt.
Altijd.quote:
Ja veel beter. Nieuw nummertje ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Die daarvoor was idd beter. Naja, duurt gelukkig niet lang
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag z`n vriendin niet heel goed, was ze zo knap ja?
Ik negeer niks bewust, dat je dat überhaupt insinueert maakt mij nog verdrietiger. Ik snap niet helemaal waarom je onze vriendschap wil laten imploderen, maar je zult ongetwijfeld je redenen hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je negeert nu dan ook wel bewust de tweede opvolgende zin
Misschien, haha..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Dat is wel een beetje jammer. Wellicht vinden ze het jammer dat zij niet al zo jong FOK! hadden ontdekt.
Lees ik hier iets wat te scharen valt onder 'wishfull thinking'?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je zin kreeg in mij, nu je single was.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:16 schreef bondage het volgende:
Oeh, ik ben met dit account de 10.000 posts gepasseerd.
Scharen???quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lees ik hier iets wat te scharen valt onder 'wishfull thinking'?
Dit klinkt geweldigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is binnenkort welkom bij mij thuis, dan ga ik ondertussen oefenen op de piano om een schitterende power ballad ter ore te kunnen brengen.
Ik ga morgen naar de kapper denk ik Essquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn 7 uur per nacht slapen voornemen mislukt grandioos wellicht ben ik gewoon ietwat lichtgeraakt . Mijn oprecht excusesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik negeer niks bewust, dat je dat überhaupt insinueert maakt mij nog verdrietiger. Ik snap niet helemaal waarom je onze vriendschap wil laten imploderen, maar je zult ongetwijfeld je redenen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |