SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Willem.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga met Heppiess neef met de krullies
Hoe heette hij ook alweer?
Danny toch?
OMGquote:
Ik krijg spontaan zin in mijn kaneel/munt-theequote:
Alles kanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OMG
Maar de rest vind dat vast niet lekker, sowieso raar bij lasagne
Die gaat tijdens zijn één uur lange wandeling door Groningen nog wat delicatessen kopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen neemt toch iets meeDat bedoelde ik. Meer wat neemt Toto mee
Dat is toch niet te zuipen man. Dat weet jij stiekem toch ook wel?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga jij maar aan Pax zijn bier.
KS sletquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin in mijn kaneel/munt-thee
Ohjaquote:
Je negeert nu dan ook wel bewust de tweede opvolgende zinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, en daarom komt deze opmerking van LR die mij nogal verdrietig maakt ook als een grote schok.
Geen zin krijgen in een Kaneelstokje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word al belachelijk gemaakt om mijn leeftijd sinds ik in deze SC kwam.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:12 schreef essnhills het volgende: [..] Oh. Waarom zou je haatreacties krijgen omdat je 14 bent?
Morgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Zal ik 1 of 2 gesneden stokbroden meenemen?
Belachelijk is wel een groot woord..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:15 schreef Fylax het volgende:
Ik word al belachelijk gemaakt om mijn leeftijd sinds ik in deze SC kwam.
Ik dacht even dat je zin kreeg in mij, nu je single was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hij had al een vriendin. Aziatisch. Kan ik niet aan tippen.quote:
Whehehehe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |