Kende jij hem IRL ook goed Strega?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:10 schreef Strega het volgende:
Lieve Oh-Oh, zou je me willen pm en?Lees het nu net en zit te huilen hier. 43 persoon in 3 weken.
Ja, had ook in mijn hart een speciaal plekje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, zo vaak was het ook weer niet echt he.
Maar we hadden wel leuk contact, en ik mocht hem graag.
Ouwe archeologische nerd
Ja ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, had ook in mijn hart een speciaal plekje.
Nachten met hem zitten mailen over z'n ex.
Ik zal hem missen.
Fijn dat je dat regelt.quote:
Ik had het ook al terug zitten zoeken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Z'n laatste sc-berichtje hier was richting mij, dat ik moet genieten van m'n. Dat doet me toch wel wat meer nu.
Fijn dat je dat gedaan hebtquote:
Ja ergens een goede raad voor ons allemaal , geniet maar van alle mooie momenten Vaduzquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Z'n laatste sc-berichtje hier was richting mij, dat ik moet genieten van m'n. Dat doet me toch wel wat meer nu.
Ja, maar wij zitten hier dan ook met een klein groepje, dat goed met elkaar om gaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe ik!! Nog meer beseffen wat je hebt. Zo ook het leuke contact in deze slowchat met jullie. Ook al is het meer op afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |