Ik ben zekers niet nieuw hier. Voor bewijs zie top 10. Maar ik ben hier niet altijd, dat klopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoi ben jij nieuw hier of heb ik je gewoon niet gezien in de twee dagen dat ik hier ben?
Verdriet van West-Friesland?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt niet de 2 documentaires over zelfdoding in onze regio gezien?
Alsof het lot ermee speeltquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OMG. Gisteren zeik ik nog NOOIT eerste te komen staan
Ik heb ze al uitgenodigd, Johannes.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan mijn pleidooi niet openbaren, maar ik heb 9/11 zeker aangehaald.
Dat ik bijv. om 15.00 al de trein neem en er rond 5 ben, dan loop iknog wel even een uurtje door centrumquote:
Daar moeten we morgen maar even over hebben. Ik ben nu getraumatiseerd dat ik 6 FOK!kers heb uitgenodigd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Neemt Toto ook iets te kanen mee voor bij het eten?
Zo saai.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat ik bijv. om 15.00 al de trein neem en er rond 5 ben, dan loop iknog wel even een uurtje door centrum
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar moeten we morgen maar even over hebben. Ik ben nu getraumatiseerd dat ik 6 FOK!kers heb uitgenodigd.
Oh, oke. Sorry dan haha.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben zekers niet nieuw hier. Voor bewijs zie top 10. Maar ik ben hier niet altijd, dat klopt.
Ik heb vaak genoeg eerste gestaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OMG. Gisteren zeik ik nog NOOIT eerste te komen staan
6?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar moeten we morgen maar even over hebben. Ik ben nu getraumatiseerd dat ik 6 FOK!kers heb uitgenodigd.
Ja, wijn, dat zei ik toch.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Lasagne, stokbrood met kruidenboter en slaatje, salade, er past vast wel iets bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |