Wat heeft hij gezegd?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
Oh, Paxcon heeft gereageerdWat lief van hem.
Dit is geen lichtvoetig onderwerp zo vroeg deze dag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik bij Enkhuizen. Daar weten ze tenminste professioneel en ervaren mijn resten weg te ruimen.
Ook konijnen mogen groot dromen Ess.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent een lief klein konijntje. Lieve kleine konijntjes rawren niet. Dat doen tijgers.
RAWR!
Hoi., Ik ben ess.quote:
Tja, de hersenen weten dat je jezelf kietelt, daardoor werkt het niet. Echter als de hand gevoelloos is kan het niet meer gedetecteerd worden en werkt het welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die variant ken ik dan weer niet.
Ik ontdekte het toen m'n hand een keer gevoelloos was en ik jeuk had
Wanneer stoppen jullie nou eens met dat gevuur op mij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus, wat doet een 14 jarige nu nog op?
Zijn ze daar bedreven in dat dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik bij Enkhuizen. Daar weten ze tenminste professioneel en ervaren mijn resten weg te ruimen.
Had je nooit gezien dat ik smooth was of heb je nog nooit iemand zo smooth gezien?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... ik zie jou ineens wel als een serieuze bedreiging hoor :S
Ik wist dat je goed was, maar dit had ik echt nog nooit gezien.
ik heb hier geen verklaring voor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus, wat doet een 14 jarige nu nog op?
Hoi ben jij nieuw hier of heb ik je gewoon niet gezien in de twee dagen dat ik hier ben?quote:
quote:
Aangezien jullie een fantastische, supergrote, sexyschaal aanbieden, wil ik jullie ook uitnodigen om as dinsdag mijn lasagne te komen proeven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:22 schreef Moira. het volgende:
Nog mensen?
Zo nog pannenkoeken bakken maar kan nog wel ff potje als jullie online zijn
En jij bent ook van harte welkom.quote:
Eerlijk gezegd was het een hele serieuze vraag..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wanneer stoppen jullie nou eens met dat gevuur op mij.
Danku Jezusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb hier geen verklaring voor.
Groetjes Jezus.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Aangezien jullie een fantastische, supergrote, sexyschaal aanbieden, wil ik jullie ook uitnodigen om as dinsdag mijn lasagne te komen proeven.Laat maar weten of jullie willen komen.
[..]
En jij bent ook van harte welkom.
Maar er zijn wel paar dingetjes.
We zullen op de bank moeten eten en ik wens geen vlekken op mijn mooie, paarse bank. Dus ik stel voor dat Paxcon staand gaat eten en dat de rest dan plaats neemt.
Groetjes.
ga je mond spoelen draakquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoi ben jij nieuw hier of heb ik je gewoon niet gezien in de twee dagen dat ik hier ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |