gewoon tot de haren uit je ondergoed groeien tochquote:
Nu wel ja. Maar ...quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje raar hoorMaar heb er wel eens iets over gelezen. Sommige proberen zichzelf ook te rukken met hun half dode hand omdat het zou voelen dat iemand anders het doet
Ik heb sinds vorige woensdag geen selfie meer ontvangen andersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt wel genoeg foto's van mijn baarden van +- 2 weken. Rawr
En ik bij Enkhuizen. Daar weten ze tenminste professioneel en ervaren mijn resten weg te ruimen.quote:
Jij bent een lief klein konijntje. Lieve kleine konijntjes rawren niet. Dat doen tijgers.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
Bij deze wil ik jullie mededelen dat ik boos ben op Paxcon want hij schijnt al naar bed zijn te gegaan terwijl hij nog op mijn dringende vragen moest antwoorden.
Dus.
Hoe oud was die jihadistbaard?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
vertelquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Etsu per DM met sterke argumenten omgepraat
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
Bij deze wil ik jullie mededelen dat ik boos ben op Paxcon want hij schijnt al naar bed zijn te gegaan terwijl hij nog op mijn dringende vragen moest antwoorden.
Dus.
Winter is always comingquote:
Ja... ik zie jou ineens wel als een serieuze bedreiging hoor :Squote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige woensdag geen selfie meer ontvangen andersZit de Jaimy kwestie je dan toch nog dwars?
Wat een schatje is het tochquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
Oh, Paxcon heeft gereageerdWat lief van hem.
Ik ga er over nadenkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk JanCees, mocht ik ooit je vertrouwen beschamen spring ik direct voor de stoptrein naar Leeuwarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |