Ik vind mijzelf wel oprecht aardig maar of ik ook lief ben moet ik even over nadenken...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jij bent een lief klein konijntje. Die veroveren de wereld met liefde. Net zoals ik
De incidentele Rawr van mijn kant is slechts om mensen af te leiden zodat ik ze daarna met mijn liefde kan inpalmen.
De club van 24! Delftse werelddominantie!
Hij doet raar he, ik denk dat hij nog in de virtuele game-wereld zitquote:
Misselijk echt? Oh haha. Toetje is ook nice maar Etsu beslist, zijn feestjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naast stokbrood en lasagna nog iets anders erbij neemt wordt je misselijk
Kan je beter lekker toetje maken
Het is rode wijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel wijn en zoet he. Ik hou niet van droog.
Ik vind dat het wel mag aangezien ze hun schaal aanbieden, geen idee of ze de uitnodiging accepterenquote:
Ik ook niet, denk ik altijd, en dan kijk ik in de dagcijfersquote:
Ik ben vanavond vergevingsgezind JCquote:
Nee :p. Daarbij ben ik 14.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi. Ik neem aan dat je niet dezelfde Nick bent als waar er net foto's van rondgingen.
Van de Velde oid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Hij negeert me.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij doet raar he, ik denk dat hij nog in de virtuele game-wereld zit
Jullie zager er niet ongemakkelijk uit op de foto's.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit niet een gunstige ontwikkeling, ik beschouw je als een bijzonder goede vriend, dat mijn aanwezigheid je ongemakkelijk zou maken is wel het tegenovergestelde van wat ik wil bereiken.
Accelerator hoorde ik voorbij komen aan het begin, daarna kwam echter nog iets wat ik niet helemaal heb meegekregen.quote:
Ik zou mijn pijlen richten op andere kandidatenquote:
Etsu gaat ons op dat gebied verrassenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wijn en bier (weet dat jij en Pax dat meenemen) maar heb het nu over eten![]()
Preciesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf wel oprecht aardig maar of ik ook lief ben moet ik even over nadenken...
Ik ga gewoon van jouw gelijk uit. We moeten immers wel sterk staan en dezelfde idealen nastreven willen wij een succesteam vormen
Ah zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel mag aangezien ze hun schaal aanbieden, geen idee of ze de uitnodiging accepteren
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mijn pijlen richten op andere kandidaten
Laat dit een les zijn voor Heppie
Is het waard te luisteren?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Accelerator hoorde ik voorbij komen aan het begin, daarna kwam echter nog iets wat ik niet helemaal heb meegekregen.
Dat klopt, en daarom komt deze opmerking van LR die mij nogal verdrietig maakt ook als een grote schok.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie zager er niet ongemakkelijk uit op de foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |