Neequote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of bondage heeft met de cijfers gespeelt
Nu voel ik me helemaal in de steek gelaten.quote:
Nope, dat zal ik nooit doenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of bondage heeft met de cijfers gespeelt
Er waren er 2quote:
Ga je nu meet-vreemdquote:
Ja wijn en bier (weet dat jij en Pax dat meenemen) maar heb het nu over etenquote:
Je bent zelf vreemd.quote:
Hoi. Ik neem aan dat je niet dezelfde Nick bent als waar er net foto's van rondgingen.quote:
Ik vind dit niet een gunstige ontwikkeling, ik beschouw je als een bijzonder goede vriend, dat mijn aanwezigheid je ongemakkelijk zou maken is wel het tegenovergestelde van wat ik wil bereiken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zijn algemeenheid. Ik weet niet, hoewel ik je het beste gun voel ik mij toch een beetje opgelaten in jouw aanwezigheid.![]()
Oké dat laatste was niet waar. Dat weten enkel goden bij mij te bewerkstelligen als Nicki, Nick en Brad.
Als je naast stokbrood en lasagna nog iets anders erbij neemt wordt je misselijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wijn en bier maar heb het nu over eten
ik wist niet dat moira en mono kwamennquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja?
jij, johannes, pax, ama, moira en mono
quote:
Nick van der Velden godquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan Nickgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |