SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Als ik lasagne maak doe ik dat in een glazen kom, ik heb geen ovenschaal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Maar Johannes jij hebt ook geen overschaal? Of Pax?
Dat is het punt niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel eigen eten meebrengen hoor
Dat salade moeten we maar nog over hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brood met kruidenboterLigt er aan wat er door de salade zit, als er teveel door zit dan ga ik voor brood met lasagne
Gaat je glazen kom niet smelten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik lasagne maak doe ik dat in een glazen kom, ik heb geen ovenschaal.
Dat denk ik ook niet, inderdaad. Dit ga ik onthouden Johannesquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoofdrekenen op het HBO, daar kan je je toch geen buil aan vallen?
Bedankt!quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nick van der Velden. Voetballer te Groningen en Johannes zijn fysieke, aardse god.
En op veel vlakken heeft hij daar ook gewoon een punt mee.
[..]
Houd stand. Ik steun je onvoorwaardelijk. Ik laat je niet hersenspoelen zelfs niet door Johannes.
Ahw dat is jammer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Wel tofBen al heel lang niet in stadion geweest
Ok topquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
Dat salade moeten we maar nog over hebben.Er zijn zoveel varianten en ik vind van alles lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met 2 van dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 2 van dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik heb geen kloons.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
Ohja, de kastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met 2 van dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 2 van dezeAh tof met dat roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of fiets langs Monoquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
Paxcon, heb jij een grote ovenschaal voor mij te leen?Mijn leven hangt nu van jou af.
(tenzij die een grap maakte)
Your beauty never ever scared me.![]()
Ja ook. Dus dan wordt het wel te duur met seizoenskaart ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, inderdaad. Dit ga ik onthouden Johannes
[..]
Bedankt!
[..]
Ahw dat is jammer.Woon je er te ver vandaan?
Ik ga ieder jaar een keer of zes minimaal.Alleen afgelopen seizoen maar 2x geweest.
Wel vier keer naar AZ, dat dan weer wel.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jep, neem die morgen wel mee naar het park. Dan geeft Johannes of Pax die maar aan Etsu te leen.,quote:![]()
True inderdaad. Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ook. Dus dan wordt het wel te duur met seizoenskaart ofzo![]()
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep, neem die morgen wel mee naar het park. Dan geeft Johannes of Pax die maar aan Etsu te leen.,Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: