quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef Limone het volgende:
Hiep hoi!![]()
Maar slaapzakje dus. Veilig bij buikslapen?
Ik voel me een beetje een neuroot nu. Maar mijn man is er niet. Die neemt dit soort onzekerheden weg door mij keihard uit te lachen.Nu moet ik dit alleen doen en tja. Pfff.
Geen slaapzak is bij zowel T als S geen optie. Binnen no time zijn de dekens weggeschopt. Zelfs als ik ze zo strak mogelijk instop.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:01 schreef DJMomo het volgende:
Jaap heeft geen slaapzak. Ik vind t wel prima zo. Vanmorgen voor de tweede keer dat ik m s morgens in zijn bedje aantrof op zijn buik. Zo half wakker oprichtend.hij blijft vooralsnog keurig onder de deken! Sjaak is na 3,5 eindelijk slaapzakvrij. Ondingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:16 schreef Cwen het volgende:
[..]
Zo, ik heb gelachen. Kun je d'r nu veilig haar slaapzakje aandoen.
FR, bekend, geplaagde poezels!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:35 schreef Hilzillah het volgende:
Baby's en bellen zijn echt de beste combinatie EVER Limone !! Geweldig hoe gefascineerd ze daar naar kunnen kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist had ik bezoek van een vriendin. Een vriendin van haar, die ik ook ken van verjaardagen, heeft vorig week haar babytje verloren bij 18 weken zwangerschap. Hartje klopte ineens niet meer, bevalling opgewekt. Ze hebben gekozen voor een uitvaart, andere twee kinderen hebben het kistje beschilderd.. Zulk nieuws hakt er zo in tegenwoordig.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:
Is je man/vriend ook vrij?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mag straks 6wk ook niet tillen dat wordt ook een uitdaging
25 graden!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:28 schreef Chanty het volgende:
Zou een lange mouwen romper en deken plus laken warm genoeg zijn voor een twee weken oude baby vannacht? Binnen is het 25 graden.
Nog een weekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 weken valt te overzien toch? Hier mocht mijn man S. 6 weken niet tillen. Nog een klein weekje![]()
Sterkte voor nu en na de operatie
Sinds ze 3 maanden is slaapt ze in een slaapzak zonder dekens want de draait heel d'r bed rond.
De dekens en lakens voor het ledikant zijn bijna nooit gebruikt.
Ietsje beter. Het hele herstel duurt lang. Dat wisten we wel maar je wil altijd sneller beter worden.quote:
Ja lekker warrumquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:47 schreef GotC het volgende:
[..]
25 graden!Volgens mij is een lange mouwen romper met laken al genoeg
Dat vertrouwen in jezelf komt wel, je wil het beste voor hem en handelt ernaar dus je doet het goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja lekker warrumVannacht al getemperatuurd om te kijken of hij het niet te warm/ koud had. Denk dat we dat vannacht ook weer doen. Ik vind het maar eng allemaal. Zo bang dat ik iets verkeerd doe
Don't worry hoor. Het is niet midden in de winter dus het is eerder te warm dam te koud. Hier doen we romper met korte mouw en slaapzak en dan onder een lakentje zonder deken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja lekker warrumVannacht al getemperatuurd om te kijken of hij het niet te warm/ koud had. Denk dat we dat vannacht ook weer doen. Ik vind het maar eng allemaal. Zo bang dat ik iets verkeerd doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Vriendin is bevallen vandaag. Ook de verjaardag van mijn vriend.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:40 schreef Hilzillah het volgende:
Oh Frannie... Wat een naar bericht
Hoe is het met je vriendin f_r ?? Spannend de operatie, 6 weken is wel heel langHeb je wel nog hulp? Of krijg je dat weer?
GotC, krijg jij ook 'je mishandeld mij' gezichten van T als jij wat aan het eten bent en hij niet?![]()
Of als je iets aan het eten bent, hij wil een hapje, dat krijgt hij en hij lust het niet, dat hij ondanks dat hij het niet lust toch nog een hapje wil
aapieannie, Wij hebben vandaag gefietst en meloen gegeten.![]()
Goed excuus voor een Senn spam
[ afbeelding ]
Wat een leukert Momo!! Bij baby 2.0 wil ik ook die milestone cards
Gefeliciteerd en Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vriendin is bevallen vandaag. Ook de verjaardag van mijn vriend.
Volgens mij wel. Zag wel een sonde op de foto. En een mooi gewicht voor de termijn volgens mij. Ik heb geen goed referentiekader daarin.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:14 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en Gefeliciteerd !
Gaat het goed met het kindje?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zag wel een sonde op de foto. En een mooi gewicht voor de termijn volgens mij. Ik heb geen goed referentiekader daarin.
OMGquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:40 schreef Hilzillah het volgende:
Oh Frannie... Wat een naar bericht
Hoe is het met je vriendin f_r ?? Spannend de operatie, 6 weken is wel heel langHeb je wel nog hulp? Of krijg je dat weer?
GotC, krijg jij ook 'je mishandeld mij' gezichten van T als jij wat aan het eten bent en hij niet?![]()
Of als je iets aan het eten bent, hij wil een hapje, dat krijgt hij en hij lust het niet, dat hij ondanks dat hij het niet lust toch nog een hapje wil
aapieannie, Wij hebben vandaag gefietst en meloen gegeten.![]()
Goed excuus voor een Senn spam
[ afbeelding ]
Wat een leukert Momo!! Bij baby 2.0 wil ik ook die milestone cards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |