quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef Limone het volgende:
Hiep hoi!![]()
Maar slaapzakje dus. Veilig bij buikslapen?
Ik voel me een beetje een neuroot nu. Maar mijn man is er niet. Die neemt dit soort onzekerheden weg door mij keihard uit te lachen.Nu moet ik dit alleen doen en tja. Pfff.
Geen slaapzak is bij zowel T als S geen optie. Binnen no time zijn de dekens weggeschopt. Zelfs als ik ze zo strak mogelijk instop.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:01 schreef DJMomo het volgende:
Jaap heeft geen slaapzak. Ik vind t wel prima zo. Vanmorgen voor de tweede keer dat ik m s morgens in zijn bedje aantrof op zijn buik. Zo half wakker oprichtend.hij blijft vooralsnog keurig onder de deken! Sjaak is na 3,5 eindelijk slaapzakvrij. Ondingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:16 schreef Cwen het volgende:
[..]
Zo, ik heb gelachen. Kun je d'r nu veilig haar slaapzakje aandoen.
FR, bekend, geplaagde poezels!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:35 schreef Hilzillah het volgende:
Baby's en bellen zijn echt de beste combinatie EVER Limone !! Geweldig hoe gefascineerd ze daar naar kunnen kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist had ik bezoek van een vriendin. Een vriendin van haar, die ik ook ken van verjaardagen, heeft vorig week haar babytje verloren bij 18 weken zwangerschap. Hartje klopte ineens niet meer, bevalling opgewekt. Ze hebben gekozen voor een uitvaart, andere twee kinderen hebben het kistje beschilderd.. Zulk nieuws hakt er zo in tegenwoordig.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:
Is je man/vriend ook vrij?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mag straks 6wk ook niet tillen dat wordt ook een uitdaging
25 graden!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:28 schreef Chanty het volgende:
Zou een lange mouwen romper en deken plus laken warm genoeg zijn voor een twee weken oude baby vannacht? Binnen is het 25 graden.
Nog een weekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 weken valt te overzien toch? Hier mocht mijn man S. 6 weken niet tillen. Nog een klein weekje![]()
Sterkte voor nu en na de operatie
Sinds ze 3 maanden is slaapt ze in een slaapzak zonder dekens want de draait heel d'r bed rond.
De dekens en lakens voor het ledikant zijn bijna nooit gebruikt.
Ietsje beter. Het hele herstel duurt lang. Dat wisten we wel maar je wil altijd sneller beter worden.quote:
Ja lekker warrumquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:47 schreef GotC het volgende:
[..]
25 graden!Volgens mij is een lange mouwen romper met laken al genoeg
Dat vertrouwen in jezelf komt wel, je wil het beste voor hem en handelt ernaar dus je doet het goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja lekker warrumVannacht al getemperatuurd om te kijken of hij het niet te warm/ koud had. Denk dat we dat vannacht ook weer doen. Ik vind het maar eng allemaal. Zo bang dat ik iets verkeerd doe
Don't worry hoor. Het is niet midden in de winter dus het is eerder te warm dam te koud. Hier doen we romper met korte mouw en slaapzak en dan onder een lakentje zonder deken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja lekker warrumVannacht al getemperatuurd om te kijken of hij het niet te warm/ koud had. Denk dat we dat vannacht ook weer doen. Ik vind het maar eng allemaal. Zo bang dat ik iets verkeerd doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Vriendin is bevallen vandaag. Ook de verjaardag van mijn vriend.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:40 schreef Hilzillah het volgende:
Oh Frannie... Wat een naar bericht
Hoe is het met je vriendin f_r ?? Spannend de operatie, 6 weken is wel heel langHeb je wel nog hulp? Of krijg je dat weer?
GotC, krijg jij ook 'je mishandeld mij' gezichten van T als jij wat aan het eten bent en hij niet?![]()
Of als je iets aan het eten bent, hij wil een hapje, dat krijgt hij en hij lust het niet, dat hij ondanks dat hij het niet lust toch nog een hapje wil
aapieannie, Wij hebben vandaag gefietst en meloen gegeten.![]()
Goed excuus voor een Senn spam
[ afbeelding ]
Wat een leukert Momo!! Bij baby 2.0 wil ik ook die milestone cards
Gefeliciteerd en Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vriendin is bevallen vandaag. Ook de verjaardag van mijn vriend.
Volgens mij wel. Zag wel een sonde op de foto. En een mooi gewicht voor de termijn volgens mij. Ik heb geen goed referentiekader daarin.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:14 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en Gefeliciteerd !
Gaat het goed met het kindje?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zag wel een sonde op de foto. En een mooi gewicht voor de termijn volgens mij. Ik heb geen goed referentiekader daarin.
OMGquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:40 schreef Hilzillah het volgende:
Oh Frannie... Wat een naar bericht
Hoe is het met je vriendin f_r ?? Spannend de operatie, 6 weken is wel heel langHeb je wel nog hulp? Of krijg je dat weer?
GotC, krijg jij ook 'je mishandeld mij' gezichten van T als jij wat aan het eten bent en hij niet?![]()
Of als je iets aan het eten bent, hij wil een hapje, dat krijgt hij en hij lust het niet, dat hij ondanks dat hij het niet lust toch nog een hapje wil
aapieannie, Wij hebben vandaag gefietst en meloen gegeten.![]()
Goed excuus voor een Senn spam
[ afbeelding ]
Wat een leukert Momo!! Bij baby 2.0 wil ik ook die milestone cards
Ik had een nieuwe lens besteld maar weet niet zeker of ik hem hou... Het is een macro lens, maar deze foto's doen me toch weer twijfelen... Ook al is het geen macro fotoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
OMGDit is er eentje om groot af te drukken en in te lijsten
![]()
En wat worden al die "pas geboren" baby's van jullie alweer groot
Nope geen hulp. Ja onze gewone hulp komt en ik heb vooruit gekookt. Na mijn ks kon ik ook al vrij snel weer dingen. Ik ben alleen 2 dagen dizzy van de narcose.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:13 schreef Cwen het volgende:
Bubs, hopelijk gaat 't snel nog beter met je man!
FR, spannend maar hopelijk ben je dan van je klachten af. Weten ze dat al?
Maar heb je wel hulp die week?
Franny, brrr... Maar lekker op 't strand!
Fazz, fijn!
Senn. Topfoto!
Lol, hier eet ze echt niks dat ze vies vindt... Maar ze probeert wel alles.
Mo, 5 maanden al?
Hier een plakkerige mopperbaby. Hopelijk slaapt ze komende nacht wel goed.
Die zit nog een paar dagen bij de go.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Doe je wel een beetje voorzichtig?sac moet natuurlijk nog veel getilt worden.
Het gaat om het aantal schepjes poeder.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hij zit nu op een liter inderdaad. Als ik uitga van de standaardformule 150mlx7 kilo mag hij ook precies 1050ml en dat krijgt hij wel. Lastig hoor. Over 1,5 week is hij 4 maanden, dus het duurt niet lang meer. Ik vind het alleen niet acceptabel voor mezelf om hem honger te laten hebben. En dan vraag ik me af wat meer kwaad kan, nu groente aanbieden of hem hongerig laten zijn en elke dag minstens een half uur met een huilend jongetje zitten.![]()
Met T hebben we dit probleem helemaal niet, die blijft veel langer weg tussen flessen. Grappig detail is dat dit in het begin precies andersom was, toen was T de hongerigste van de twee.
Is voeding voor hongerige kindjes dan niet iets voor hem?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik voed ze sowieso al op verzoek, maar als ik S echt geef waar hij nu om vraagt nu dan drinkt hij zo 5 keer minimaal 210/7 op tussen 7 uur 's morgens en ongeveer 7 uur 's avonds en dat is volgens de 'regels' teveel. En vaak is hij na een fles met 210ml nog niet tevreden en gaat hij huilen als de fles op is.![]()
En inderdaad, bijvoeding is slechts bijvoeding en zeker geen vervanging. Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen geloof ik.
En ik maar denken dat het allemaal veel makkelijker werd bij een tweede kindje.![]()
Dat krijgt hij ook al. Het lijkt wel alsof hij even iets aan het inhalen is ofzo. In het begin kreeg T voeding voor hongerige baby's en nu zijn de rollen omgedraaid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Is voeding voor hongerige kindjes dan niet iets voor hem?
Zuigen aan andere dingen dan iets waar melk uit komt wil hij niet, dus daarom denk ik echt dat het honger is. Pink, speen het is allemaal één keer sabbelen en dan wordt het vakkundig naar buiten gewerkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Cwen het volgende:
Idd, beginnen met pap ipv kv? En het is vast een overbodige vraag, maar het is echt honger of wellicht zuigbehoefte?
Een klein beetje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Franny_G het volgende:
Verschillen ze eigenlijk in gewicht, Nikki? T en S?
M? Inmiddels bevallen van L. en reeds moeder van J.? Of komt dit verhaal Heel Erg overeen met iemand die ik kenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriendin van mij is gisteren met 35.1 opgenomen met 3cm ontsluiting vannacht was het 5cm dus ik verwacht wel snel een baby daar. De eerste is met 33.4 geboren spontaan en heel snel. Ze heeft eigenlijk geen echte weeën alleen harde buiken maar daar ontsluit ze toch snel door.
Dat klopt wel. Wie ben jij?????quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:11 schreef Juud-- het volgende:
[..]
M? Inmiddels bevallen van L. en reeds moeder van J.? Of komt dit verhaal Heel Erg overeen met iemand die ik ken
Ja, soms is hij het er idd niet helemaal mee eens maar dat is max 30 seconden en hij miept dan gewoon een beetje, niet echt huilen. Even wandelen tot hij boert helpt dan, maar nu is hij zelfs in slaap gevallen van de flesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jij ook al Dot. Dat is wel een nadeeltje van fv.
En bij mij is kleine flesjes geven echt geen optie. Hij is zelfs nog ontevreden na 210/7.![]()
En fijn zo'n cb advies van laten huilen.
Ik zou dat maagzuur even in de gaten houden. De diastase kan nl je maag irriteren of zelfs (gedeeltelijk) beklemmen en dan ben je verder van huis. Ik had ook een hoge diastase en m'n ha heeft er toen op gehamerd daar goed op te letten. Inmiddels is 'ie gelukkig bijna dicht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Een tandje zonder tandenleed voor Sac.
Musique het is bij mij niet zo heel erg als jij beschrijft, maar ik word 's morgens ook wakker met rugpijn. En soms heb ik het overdag ook, maar dat duurt maar even. Sowieso is deze zwangerschap een aanslag op mijn lichaam geweest. Ik heb ook een mega diastase, 's avonds kan ik echt mijn darmen voelen en het is ook een hele bult boven mijn navel. Ik heb hele dagen maagzuur sinds een paar weken. En aangezien ik daar voor deze zwangerschap nog nooit last van heb gehad denk ik dat het op een of andere manier 'related' is ermee. #einde klaagmodus
Nikki als je de voeding nou eens verdunt? Dus dan bv 240 cc met 6 schepjes? Of zou dat niet uitmaken?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jij ook al Dot. Dat is wel een nadeeltje van fv.
En bij mij is kleine flesjes geven echt geen optie. Hij is zelfs nog ontevreden na 210/7.![]()
En fijn zo'n cb advies van laten huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |