abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2014 @ 08:56:39 #251
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_141921477
Dyre :o
Van harte gefeliciteerd! Hoop dat je voorspoedig herstelt en dat L snel van de ic af mag!
pi_141921481
Wauw Dyre! :o :D gefeliciteerd! *O* wens je een snel herstel en voor jullie dochter dat ze goed aansterkt en snel naar huis mag! O+

record voor Risu *O*

Succes Blue!! ik duim voor je! (f5f5f5f5f5) ^O^
pi_141921503
Blue, succes. Ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Home is where the O+ is...
pi_141921510
Jemig Dyre wat een heftige maar mooie verrassing! Van harte gefeliciteerd *O*
pi_141921519
Aaah Dyre, ik moest even in het lijstje kijken wanneer je uitgerekend was, eind augustus pas, ik denk waaaaat?? :o Kan dat? Ja dat kan dus. Jeetje. Van harte gefeliciteerd en hopelijk kan ze snel naar huis.

Mooi Blue, van de ontsluiting!
pi_141921524
Dyre, van harte gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gaat met jullie :)

Blue, zet ´m op! Nu komt er een heuse baby jouw kant op!!
pi_141921578
Dyre, gefeliciteerd! Een heel vlot herstel gewenst en hoop dat jullie snel samen naar huis mogen!
pi_141921753
Dyre gefeliciteerd!
:*

BlueEyes
Succes!
pi_141921755
*O* vandaag 20weken!
  zaterdag 5 juli 2014 @ 09:25:10 #260
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_141921773
Dyre :o . Wat moet dat een heftig dagje zijn geweest! Blij te horen dat alles goed gaat. Gefeliciteerd! *O*
Sterkte met het herstel en ik hoop dat jullie snel naar huis mogen. :*

Blue succes! Hoop dat het vandaag gaat doorzetten.
pi_141921776
Zoë 20 tweelingweken! *O*

Blue zet hem op!
  zaterdag 5 juli 2014 @ 09:28:46 #262
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141921811
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:19 schreef Dyre het volgende:
Lieve, lieve meiden, ik kom even heel brutaal voordringen zonder bijgelezen te hebben: die controle van vanmiddag liep ietsje anders dan verwacht en inmiddels zijn we de trotse ouders geworden van het allermooiste meisje L.isa O+ O+

Veel te vroeg (33 weken precies) en met een spoedkeizersnede, maar ze doet het echt heel goed en wat zijn we trots! Ze ligt nu op de intensive care, hopelijk snel naar de gewone afdeling.

Fotootje en verdere update komt snel, eerst even bijkomen van een heftige dag O+

liever nog even niks via Facebook ofzo vermelden, dat willen we graag zelf doen ;)
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Hopelijk worden jullie snel weer herenigd. Ik wens je veel sterkte met je herstel, zowel van de ks als van de vroeggeboorte want ook dat kan behoorlijk overdonderend zijn. Geniet van jullie meisje, ook op neo, lekker buidelen.

:*
pi_141921840
Dyre wow, gefeliciteerd *O*

Blue zet hem op vandaag.

20 weken *O*
pi_141921864
Zoe 20 weken! *O* foto 8-)
pi_141921958
Oja, zal ik m'n wisseldag ook 's netjes melden? :) 21 weken vandaag, hiep hoi!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_141921966
Zolena al op de helft *O*

BE succes hoor!! Twee cm al in de pocket is beter als niks! Maar wel spannend allemaal.

Pinnerige ikke heb net toch nog wat jurkjes online in de sale gekocht, ook al ben ik morgen 37 weken. Het liefst loop ik gewoon in mijn nakerige niksie rond maar ik heb o.a. vanmorgen en maandagmiddag toch nog verplichtingen waar ik toch wat aan zal moeten hebben :+ . Maar die leggings en spijkerbroeken zitten echt niet lekker meer.

Ook loop ik al 2 dagen met krampjes rond maar goed dat kunnen 101 dingen zijn. Het kan zomaar nog 3/4/5/weken duren.
pi_141921998
yay JM 21 weken! *O*
pi_141922105
Blue veel succes vandaag!
Het voelt heel raar dat ik zo ineens voor jou dring, vooral met de snelheid waarmee het allemaal gegaan is. Maar straks heb je een prachtig kindje in je armen O+

Bedankt voor alle lieve reacties! Ik voel me eigenlijk heel erg goed, beetje high van de roze wolk-hormonen toch wel (en de morfinepomp ;))

Bloeddruk was gisteren inderdaad nog steeds erg hoog. In combinatie met een steeds slechter wordend CTG ging het van:
- 'We willen je morgen even terug zien', naar
- 'Houd er rekening mee dat we je misschien wel op gaan nemen', naar
- 'We gaan *nu* je kindje met een spoedkeizersnede halen' :o

En 27 minuten later was ze er! Pas achteraf kregen we van de gynaecoloog te horen hoe ernstig het toch wel ineens was. (Hartslag dipte en ze waren bang voor zuurstoftekort)

Maar nu doet ze het gewoon hartstikke goed! Wel nog even wat onderzoeken afwachten en ook de placenta is naar het lab gestuurd. Maar verder een prachtig klein meisje, ons meisje O+
Foto gaat via de telefoon wat lastig, maar ik kom vanavond zeker even showen.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 09:56:21 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_141922135
Pfff, Dyre wat heftig zeg! Ik kan me voorstellen dat je overrompeld bent! Maar wat fijn dat er adequaat is gehandeld en dat het goed met jullie gaat O+
disclaimer
pi_141922263
Ja gelukkig had ik vriendje gebeld toen ze zeiden dat ik misschien opgenomen moest worden, dus die kon tegen die tijd bijna meteen mee naar de OK, zo snel ging het.

Ik had ook echt *niets* bij me, was gewoon met mijn afsprakenkaartje in de bus naar het ziekenhuis gestapt :D
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:13:55 #271
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141922309
Heftig zo Dyre :o Fijn dat er zo snel is gereageerd en alles goed is met L.isa. Neem je tijd om alles te verwerken :*!
pi_141922484
Jeetje wat heftig, dyre! Gelukkig doet ze t nu goed! *O*

20 weken voor zoe! *O*

JM 21 weken. *O*

En 5+3 en nog binnen voor risu! *O*

Morgen 5+5, de termijn waar vorige keer de mk begon. Voelt toch als een soort mijlpaal als ik de 6 weken haal. Oh en al twee nachten zonder bloed. Overdag ook niet maar dat was al niet.

Man heeft net saucijzenbroodjes gehaald van mijn favoriete bakker. Maar ik heb er geen zin in. :r
pi_141922522
Blue, heeeeel veel succes vandaag! :D hopelijk gaat de baby snel weer naar beneden :)

En het klinkt ook heftig, Dyre, maar fijn dat ze zo goed gehandeld hebben! :Y
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:33:53 #274
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_141922621
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 09:52 schreef Dyre het volgende:
Blue veel succes vandaag!
Het voelt heel raar dat ik zo ineens voor jou dring, vooral met de snelheid waarmee het allemaal gegaan is. Maar straks heb je een prachtig kindje in je armen O+

Bedankt voor alle lieve reacties! Ik voel me eigenlijk heel erg goed, beetje high van de roze wolk-hormonen toch wel (en de morfinepomp ;))

Bloeddruk was gisteren inderdaad nog steeds erg hoog. In combinatie met een steeds slechter wordend CTG ging het van:
- 'We willen je morgen even terug zien', naar
- 'Houd er rekening mee dat we je misschien wel op gaan nemen', naar
- 'We gaan *nu* je kindje met een spoedkeizersnede halen' :o

En 27 minuten later was ze er! Pas achteraf kregen we van de gynaecoloog te horen hoe ernstig het toch wel ineens was. (Hartslag dipte en ze waren bang voor zuurstoftekort)

Maar nu doet ze het gewoon hartstikke goed! Wel nog even wat onderzoeken afwachten en ook de placenta is naar het lab gestuurd. Maar verder een prachtig klein meisje, ons meisje O+
Foto gaat via de telefoon wat lastig, maar ik kom vanavond zeker even showen.
Wat een achtbaan! Veel geluk met de kleine meid en ik hoop dat ze heel snel van de neo af mag.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_141922901
O, Dyre, wat een verrassing, gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed blijft gaan met jou en jullie prachtige kleine meisje!

En Blie, succes aan het infuus!
pi_141923276
Dyre van harte! Dat was vast even schrikken, heel fijn dat het goed met jullie gaat *O*
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 5 juli 2014 @ 11:11:08 #277
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_141923308
Dyre wow wat doe je :o
Van harte gefeliciteerd met je meisje.
Nu sta ik alleen op onze datum.
Eeeen je was geen combobreaker *O*

Blue jeeee *O* 2 cm in the pocket
Zet hem op.
W
Z
E
pi_141923343
Oh en ik vergeet Blue helemaal :@

Succes meid! :% O+
In life, every ending is a new beginning..
pi_141923507
Wat n heftigheid dyre :*

Blue succes!

34 weken vandaag *O*
S. 2014
J. 2016
pi_141923698
Proficiat Dyre! Een voorspoedig herstel gewenst voor jou en de kleine L. :*

Zet 'm op Blue! Succes!
pi_141923751
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 09:34 schreef Crumpette het volgende:
Zoe 20 weken! *O* foto 8-)
Buikfototopic !
  zaterdag 5 juli 2014 @ 12:44:36 #282
140412 Danaa
🍎
pi_141925555
Dyre gefeliciteerd. Goed om te horen dat je kleine meid het naar alle omstandigheden goed doet!

Hier zag mijn moeder afgelopen donderdag een buikje. Ze raakte het aan en zei: " Wat is dit nou? "
Ik: " Ja ik kom volgens mij aan, eet teveel lekkers! " Gaf haar geen kans om nog eens iets terug te zeggen.
Ongemakkelijk als het was heb ik die hele avond mijn jumpsuit over of onder dat buikje gedaan.
We hebben nu besloten dat we het gaan vertellen! Morgenochtend gaan we bij beide ouders langs, toch wel zenuwachtig.

Ben vandaag precies 7 weken en inderdaad het viel mij donderdagochtend op dat je iets ziet in kleding waarin je normaal nooit iets zag.
pi_141925759
Jeetje Dyre, wat een sneltrein zat je in :o ! Gefeliciteerd met je kleine L. O+ en wat fijn dat het goed met jullie gaat.

En Blue, succes vandaag!!

Danaa, veel plezier met het vertellen, zo leuk O+

En iedereen gefeliciteerd met alle ver-week-dagen *O* . Ik zit nu zelf sinds gisteren op 29 weken en ik vind het zo belachelijk snel gaan allemaal :') . Dat kan toch helemaal niet, 29 weken!

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2014 12:54:07 ]
  zaterdag 5 juli 2014 @ 12:53:46 #284
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_141925839
Bah, net een heel kut telefoontje gekregen. Mijn oma is met spoed opgenomen in het ziekenhuis en het gaat heel slecht. Ik mag van mijn ouders niet eens meer naar het noorden komen, want ze herkent helemaal niemand meer. Gelukkig heb ik haar een paar weken geleden nog gezien toen het goed ging. Het is nu een kwestie van een aantal dagen totdat ze overlijd. Ik had mijn verlof wel anders voorgesteld en gehoopt dat ze de kleine nog kon leren kennen. Maar daar moet ik niet meer op rekenen.
pi_141925894
Oh nee, wat erg Sugar!! :{ Dat is dan snel gegaan zeg!
pi_141926659
Wat naar Sugarsnap ... kan me voorstellen dat je je verlof anders had voorgesteld, wat heftig.

Razz 29 weken alweer!

Danaa leuk dat je het morgen gaat vertellen! Kom je wel verslag doen? En bijzonder dat je buikje al opviel!

Dyre wat fijn dat het goed gaat, en wat een heftige dag gisteren! Gelukkig had je je vriend op tijd gebeld!

Net terug van het tweede deel van de SEO, en het hartje en de rug waren ook goed. Ze lag er nu weer prima voor :) En vervolgens hadden we net spontaan een goede naamingeving! Benieuwd of-ie blijvend is. 8-)
pi_141926809
Hè bah wat rot Sugar. Sterkte ermee :*. Is het zo'n lange rit naar het noorden voor jou?

Fijn dat de SEO goed was Helio, en ook van de naam! Hier staat 'ie ook vast inmiddels, al stuit ik soms op namen die ik dan weer even heel leuk vind en na een week enorm lelijk :') .

Klein - veel minder dramatisch maar wel irritant - dilemma hier. Mijn man en ik komen niet uit het geboortekaartje. Wat we allebei mooi vinden vind ik veel te duur (rond de ¤500 voor 75 kaartjes, no way :{w ) . Wat ik als alternatief voorstelde vindt hij mwah en eigenlijk vind ik niks dat ik net zo mooi vindt als het te dure kaartje of het alternatief. Meh :{ . Ik wil het gergeld hebben want voor mijn gevoel is het al bijna te laat, met die vakantie er tussenin.
pi_141926923
Oh getsie sugar! sterkte.

Fijn dat alles goed was Helio. En een naam O+

Razz ik ging even kijken wanneer je uitgerekend bent, maar dan heb je in principe nog wel ff toch?! Anders zelf ontwerpen?
Zelfkaartjes.nl vind ik daar n fijne site voor, wij kwamen er eerst ook niet uit.
S. 2014
J. 2016
pi_141927027
Het probleem is: we houden allebei heel erg van de stijl van letterpers.nl . Geschept papier en dan de naam erin gedrukt. Maar dat is dus Echt Heel Erg Duur }:| . Helaas komt niks wat ik vind daar enigszins bij in de buurt, óf ze zijn minstens net zo duur. Dus zelf ontwerpen kan wel, maar dan blijft het duur.

-Edit- Ik zie dat jouw site ook letterpress-achtige-kaarten heeft. Eens kijken of die er bij in de buurt komen. Thanks O+ !

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2014 13:38:44 ]
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:37:38 #290
140412 Danaa
🍎
pi_141927083
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:23 schreef Heliotrope het volgende:
Wat naar Sugarsnap ... kan me voorstellen dat je je verlof anders had voorgesteld, wat heftig.

Razz 29 weken alweer!

Danaa leuk dat je het morgen gaat vertellen! Kom je wel verslag doen? En bijzonder dat je buikje al opviel!

Dyre wat fijn dat het goed gaat, en wat een heftige dag gisteren! Gelukkig had je je vriend op tijd gebeld!

Net terug van het tweede deel van de SEO, en het hartje en de rug waren ook goed. Ze lag er nu weer prima voor :) En vervolgens hadden we net spontaan een goede naamingeving! Benieuwd of-ie blijvend is. 8-)
Ik breng zeker verslag uit!!
Ja goed gezien van haar... blijkbaar al heel wat bezig daar in die buik.

Ik lees/hoor vaak over opgezette darmen... Ik heb een onwijs goede stoelgang. Zouden het dan evengoed mijn darmen nog kunnen zijn? Of zal dit groei van baarmoeder zijn
pi_141927125
Je darmen zetten sowieso wel iets op.door de hormonen en door de groeiende baarmoeder wordt er geschoven met je darm.

Knap dat je dan je mond kan houden tegen je moeder... Ik ben echt een mega flapuit...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:42:58 #292
140412 Danaa
🍎
pi_141927222
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je darmen zetten sowieso wel iets op.door de hormonen en door de groeiende baarmoeder wordt er geschoven met je darm.

Knap dat je dan je mond kan houden tegen je moeder... Ik ben echt een mega flapuit...
Nou moeilijk is het zeker, incl rood aanlopend hoofd!

Maar vind het te leuk om al te verklappen. Wil dat mijn beide ouders en zusje het tegelijk horen!
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:48:20 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_141927367
Danaa, met 7 weken zijn dat echt nog opgezette darmen, maar die baarmoeder gaat vanzelf groeien :Y O+

Sugar, wat een naar nieuws, veel sterkte ;( :*

En Helio, fijn dat mini 100% is goedgekeurd! *O*
disclaimer
pi_141927376
he bah Sugar, heftig :{ .. sterkte!

Razz 29 weken! *O* hmm lastig met geboortekaartjes lijkt me.

Wij hebben inmiddels wel besloten dat we gewoon geen geboortjekaartje doen :') niemand in mijn omgeving zit daar écht op te wachten namelijk. ik zie dan niet in waarom ik X00 euro zou uitgeven voor iets wat iedereen na een week weggooit.. :Y)

Helio met een mooie SEO en een naam! :s)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 14:07:57 #295
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_141927876
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Hè bah wat rot Sugar. Sterkte ermee :*. Is het zo'n lange rit naar het noorden voor jou?

Fijn dat de SEO goed was Helio, en ook van de naam! Hier staat 'ie ook vast inmiddels, al stuit ik soms op namen die ik dan weer even heel leuk vind en na een week enorm lelijk :') .

Klein - veel minder dramatisch maar wel irritant - dilemma hier. Mijn man en ik komen niet uit het geboortekaartje. Wat we allebei mooi vinden vind ik veel te duur (rond de ¤500 voor 75 kaartjes, no way :{w ) . Wat ik als alternatief voorstelde vindt hij mwah en eigenlijk vind ik niks dat ik net zo mooi vindt als het te dure kaartje of het alternatief. Meh :{ . Ik wil het gergeld hebben want voor mijn gevoel is het al bijna te laat, met die vakantie er tussenin.
Wij hebben ook veel meer uitgegeven dan ik eigenlijk wilde aan het kaartje (ok nog niet zoveel als het bedrag dat jij noemt), maar ik heb het voor mezelf goed gepraat onder het mom van: mijn zoon krijgt maar 1 keer een geboortekaartje O+ En had op andere dingen juist bezuinigd door bv tweedehands aan te schaffen. Als je het je financieel kunt permitteren en je wilt het echt heel graag… hoe vaak stuur je nou een geboortekaartje in je leven?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_141929397
En daar kom ik weer aan met een ego-post :@ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:10:04 #297
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141929512
Aww! Wat een moppie zeg! O+ *;
pi_141929635
Dyre die ego posts mogen altijd hoor! Wat een koppie! Van harte gefeliciteerd! *O*
pi_141929648
Oh Dyre, wat een popje O+ die lieve glimlach O+

Vind het zó gek dat ik er ook zo'n eentje heb...maar dan nog in mijn buik (ongeveer zelfde termijn). O+
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:15:12 #300
344469 Amsel
zonder t
pi_141929667
O+ elfenoortje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')