Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Hopelijk worden jullie snel weer herenigd. Ik wens je veel sterkte met je herstel, zowel van de ks als van de vroeggeboorte want ook dat kan behoorlijk overdonderend zijn. Geniet van jullie meisje, ook op neo, lekker buidelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:19 schreef Dyre het volgende:
Lieve, lieve meiden, ik kom even heel brutaal voordringen zonder bijgelezen te hebben: die controle van vanmiddag liep ietsje anders dan verwacht en inmiddels zijn we de trotse ouders geworden van het allermooiste meisje L.isa![]()
Veel te vroeg (33 weken precies) en met een spoedkeizersnede, maar ze doet het echt heel goed en wat zijn we trots! Ze ligt nu op de intensive care, hopelijk snel naar de gewone afdeling.
Fotootje en verdere update komt snel, eerst even bijkomen van een heftige dag
liever nog even niks via Facebook ofzo vermelden, dat willen we graag zelf doen
Wat een achtbaan! Veel geluk met de kleine meid en ik hoop dat ze heel snel van de neo af mag.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:52 schreef Dyre het volgende:
Blue veel succes vandaag!
Het voelt heel raar dat ik zo ineens voor jou dring, vooral met de snelheid waarmee het allemaal gegaan is. Maar straks heb je een prachtig kindje in je armen
Bedankt voor alle lieve reacties! Ik voel me eigenlijk heel erg goed, beetje high van de roze wolk-hormonen toch wel (en de morfinepomp)
Bloeddruk was gisteren inderdaad nog steeds erg hoog. In combinatie met een steeds slechter wordend CTG ging het van:
- 'We willen je morgen even terug zien', naar
- 'Houd er rekening mee dat we je misschien wel op gaan nemen', naar
- 'We gaan *nu* je kindje met een spoedkeizersnede halen'
En 27 minuten later was ze er! Pas achteraf kregen we van de gynaecoloog te horen hoe ernstig het toch wel ineens was. (Hartslag dipte en ze waren bang voor zuurstoftekort)
Maar nu doet ze het gewoon hartstikke goed! Wel nog even wat onderzoeken afwachten en ook de placenta is naar het lab gestuurd. Maar verder een prachtig klein meisje, ons meisje
Foto gaat via de telefoon wat lastig, maar ik kom vanavond zeker even showen.
Ik breng zeker verslag uit!!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:23 schreef Heliotrope het volgende:
Wat naar Sugarsnap ... kan me voorstellen dat je je verlof anders had voorgesteld, wat heftig.
Razz 29 weken alweer!
Danaa leuk dat je het morgen gaat vertellen! Kom je wel verslag doen? En bijzonder dat je buikje al opviel!
Dyre wat fijn dat het goed gaat, en wat een heftige dag gisteren! Gelukkig had je je vriend op tijd gebeld!
Net terug van het tweede deel van de SEO, en het hartje en de rug waren ook goed. Ze lag er nu weer prima voorEn vervolgens hadden we net spontaan een goede naamingeving! Benieuwd of-ie blijvend is.
Nou moeilijk is het zeker, incl rood aanlopend hoofd!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je darmen zetten sowieso wel iets op.door de hormonen en door de groeiende baarmoeder wordt er geschoven met je darm.
Knap dat je dan je mond kan houden tegen je moeder... Ik ben echt een mega flapuit...
Wij hebben ook veel meer uitgegeven dan ik eigenlijk wilde aan het kaartje (ok nog niet zoveel als het bedrag dat jij noemt), maar ik heb het voor mezelf goed gepraat onder het mom van: mijn zoon krijgt maar 1 keer een geboortekaartjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Hè bah wat rot Sugar. Sterkte ermee. Is het zo'n lange rit naar het noorden voor jou?
Fijn dat de SEO goed was Helio, en ook van de naam! Hier staat 'ie ook vast inmiddels, al stuit ik soms op namen die ik dan weer even heel leuk vind en na een week enorm lelijk.
Klein - veel minder dramatisch maar wel irritant - dilemma hier. Mijn man en ik komen niet uit het geboortekaartje. Wat we allebei mooi vinden vind ik veel te duur (rond de ¤500 voor 75 kaartjes, no way) . Wat ik als alternatief voorstelde vindt hij mwah en eigenlijk vind ik niks dat ik net zo mooi vindt als het te dure kaartje of het alternatief. Meh
. Ik wil het gergeld hebben want voor mijn gevoel is het al bijna te laat, met die vakantie er tussenin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |