SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________
kleine teringapen!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
Kijk dat kindje heeft de hoed van Sierd gejat.
Dit snap ik niet.quote:
Dat was nu echt een gladjanusquote:
Niets tegen gladjanusenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was nu echt een gladjanus
quote:
Oke Wimquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zit hij best te stuntelenMaar hij is wel aandoenlijk of zo.
Zlatangodquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ibrahimovic, Falcao, Benzema, Lewandowski, that's it.
Zit je nog te kijken op een ouderwetse beeldbuis ofzo?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Dat jasje van Johan veroorzaakt regenboog effecten op mijn tv
Wat een kutkrant.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
Sorry, Trouw vindt het niet leuk als er iets van hen op FOK! wordt geplaatst.
Zielig mens is hetquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Blijft een quasi-Marokkaan he die Robin
Verdorie, kon net de laatste 3 kopjes niet lezenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
Sorry, Trouw vindt het niet leuk als er iets van hen op FOK! wordt geplaatst.
Misschien wil hij het naar je dm'enquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verdorie, kon net de laatste 3 kopjes niet lezen
5 euroquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verdorie, kon net de laatste 3 kopjes niet lezen
Even opgezocht, allejezusquote:
5 euro voor een broodje dat slap is en totaal niet lekker is.quote:
ook dat jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een Amerikaanse reclame was, zo spontaan oogde het
Dat snap ik ergens nog welquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Net zoals Playboy. Die beginnen ook meteen te gillen.
worden de dmverzoeken.je teveel?*tevens verzoekquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef Gramulanion het volgende:
https://t.co/guB2YuDIsA
Hier kun je het artikel kopen op Blendle.
Trouw vindt dit leuk.
idd, neem dan henk de haanquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Al die wansmakelijke volkszangers vinden ook alleen hun eigen lied serieus goed
Geenstijl.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef ReplaR het volgende:
Welke mongolen hebben Nico ooit een platform gegeven...?
Johan Derksenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef ReplaR het volgende:
Begonnen op FOK! Vraag maar aan tong.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef ReplaR het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Begonnen op FOK! Vraag maar aan tong.
Klootzakken!quote:Dijkshoorn studeerde Nederlands en aardrijkskunde aan de lerarenopleiding. Bijna twintig jaar was hij medewerker van de bibliotheek in Amstelveen, tot 2005.[1] Vanaf 1999 timmerde hij aan de weg als internetcolumnist met columns over het televisieprogramma Big Brother die hij onder het pseudoniem Doordevil plaatste in nieuwsgroepen en op het forum van de website FOK!
Tong zou beroemd moeten zijn inmiddels, zijn anekdotes over de goal van Van Basten kunnen best aan tafel van VI Oranje verteld mogen worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Begonnen op FOK! Vraag maar aan tong.
Nou ja ook die hebben we al vaker gehoord dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tong zou beroemd moeten zijn inmiddels, zijn anekdotes over de goal van Van Basten kunnen best aan tafel van VI Oranje verteld mogen worden.
Ik zou na 10 minuten al van tafel lopen denk ik.quote:
Jan waait met alle winden mee. Die zou gewoon mee schreeuwen zolang hij maar goedkoop kan scoren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou na 10 minuten al van tafel lopen denk ik.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Deze maakte hij speciaal voor Fok![]()
[ afbeelding ]
Had ik ook op gehoopt jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nog steeds verbolgen dat er bij ons geen kwaliteitsartiest optrad.
Danny?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat jij zo nodig je trein moest halen. Anders hadden we gewoon tot 4:00 Genee kunnen zien zingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
mensonterendquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat we niet bij jou mochten slapen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat jij zo nodig je trein moest halen. Anders hadden we gewoon tot 4:00 Genee kunnen zien zingen.
Dat had alsnog 15 km lopen ingehouden zonder OV. Ik ben geen Gers, mijn bagagedrager heeft ook zijn grenzen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat we niet bij jou mochten slapen.
Dat is precies de afstand van de ene naar de andere kant van Stadskanaal, dat hadden wij geen probleem gevonden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had alsnog 15 km lopen ingehouden zonder OV. Ik ben geen Gers, mijn bagagedrager heeft ook zijn grenzen.
Ja tis vermoeiend .. Ik heb het 2 keer gedaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pas nog even, heb nog een beetje RSI.
Ik vond hem vroeger wel leuk, maar nu niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Specularium het volgende:
Eddygod, wat een multitalent is die man.
Is er al 20 minuten hoorquote:
Tour du Jour begint uit mijn hoofd de 14e. Michael Boogerd komt af en toe Tourdingen vertellen bij VI Oranje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef zeebeschuit het volgende:
Weet iemand al hoe ze het gaan mixen met Tour du jour vanaf zaterdag???
Leuk, nog minder voetbal in de show.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tour du Jour begint uit mijn hoofd de 14e. Michael Boogerd komt af en toe Tourdingen vertellen bij VI Oranje.
Wist niet dat je dat leuk vond.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk, nog minder voetbal in de show.
VLC ook wel toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:45 schreef zeebeschuit het volgende:
Alleen BSplayer en KMplayer spelen de show nog goed af. Die kan je beide gratis downloaden.
VLC gebruik ik ook altijd, maar die stopt elke seconde met afspelenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
VLC ook wel toch?
Waarom zijn ze opeens zo groot eigenlijk. Was eerst niet.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Joling is de afgelopen 10 jaar zo'n vedette geworden in Nederland. Daarvoor was hij een kneus, nam zichzelf heel serieus als zanger, Jensen maakte hem belachelijk, zette hem voor lul met zn haarimplantaten, hij had succes in Zuid-Oost Azië zei hij dan, maar hier nooit een hitje, alleen een paar huisvrouwen kochten zijn cd's. Nu is overal waar Joling komt het de grote Joling show, schaamteloos, decadent, Joling leeft zijn droom.
Gewoon 'streamen' werkt wel hier. Ander dat doen? Of idd een andere player gebruiken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
VLC gebruik ik ook altijd, maar die stopt elke seconde met afspelen
Michael Boogerd moet gewoon zijn bek houden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tour du Jour begint uit mijn hoofd de 14e. Michael Boogerd komt af en toe Tourdingen vertellen bij VI Oranje.
Froome zal wel weer de beste doping hebben en dus winnen voor 0,000000005 Contador. Andy Schleck zal wel weer lossen zodra er een drempel in zicht komt, die kan er helemaal niks meer van.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Michael Boogerd moet gewoon zijn bek houden.
Het zal me echt aan mijn reet roesten wie er wint in die "sport" om de beste doping te hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Froome zal wel weer de beste doping hebben en dus winnen voor 0,000000005 Contador. Andy Schleck zal wel weer lossen zodra er een drempel in zicht komt, die kan er helemaal niks meer van.
Binnenkort Lee Towersquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hoeft je niet te schamen, iedereen is hier bekend met je jeugdzondes en slechte smaak.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb zelfs nog een cassettebandje van Joling
Deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |