Allicht. Waar miste je een structuur?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:47 schreef Pizzalucht het volgende:
Spannend en diep verhaal, 7.6/10. Hoop dat er een (beter gestructureerd) vervolg komt!
Zou je weer met Tina mee gaan als je haar weer tegen komt?
Ik vind het doorgaans toch wat fijner lezen als een tekst in wat meer paragrafen is opgedeeldquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Allicht. Waar miste je een structuur?
Op die fiets. Ik zal er aan denken volgende keerquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik vind het doorgaans toch wat fijner lezen als een tekst in wat meer paragrafen is opgedeeld
Ik mag nog niet in zijn schaduw staan. Maar de associatie is wel duidelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las dit en er kwam één naam in me op: Herman Brusselmans
Dat zijn twee namen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las dit en er kwam één naam in me op: Herman Brusselmans
Dit. Zo enorm dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef luckass het volgende:
Weer eens een pareltje tussen alle mapima en Brummetje2.0 rotzooi
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
Uit waanzin probeerde zij een salto op bed te maken, maar haar acrobatiek was niet optimaal, waardoor ze op haar rug, naast het bed, belandde. Als je een iets groter bed had gekocht was dit niet gebeurd, dacht ik tijdens het aanschouwen van dit tafereel.
Dat zou goed kunnen. Beiden behoorlijk existentieel met zichzelf in de knoopquote:
Trouwens, waarom heet jij eigenlijk Polenbatser als je in Tsjechië woont?quote:
Hoe wist je dat? Voorspelbaarheid?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 06:37 schreef MAHL het volgende:
Wederom een goed stuk. Wist al van tevoren wat de twist ging worden maar het laatste stukje maakte dat meer dan goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |