Oh toch welquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, ik reageer nu ook want ik krijg ook bijdrage van mn ouders![]()
20 m˛ ongeveerquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Hoe groot zijn doe woon/slaapkamers daar Fera?
Ja, is vaak dikke primaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon en als ik inderdaad de eerste ben, kan ik komen kijken en daarna altijd nog 'nee' zeggen.Maar ik heb wel eens zo'n woning vanbinnen gezien (vriendin woonde daar ook) en het zag er prima uit.
Haha, jawel. En ze betalen collegegeldquote:
Ohyes, kun je iets leuks van makenquote:
Mijn ouders hebben door de jaren heen geld opgespaard voor mij en mijn broertje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huurtoeslag is wel nice
Waarom krijgen zoveel *Ja Krek jij niet, ik weet dat je zou reageren* een bijdrage van zijn ouders
![]()
Ik zou dat echt never nooit krijgen terwijl mijn ouders dat makkelijk kwijt zouden kunnen
Dat is wel nice ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is vaak dikke prima. Heb je ook balkonnetje ofzo? Dat zou helemaal lekker zijn
[..]
Haha, jawel. En ze betalen collegegeld. Dat scheelt écht veel
[..]
Ohyes, kun je iets leuks van maken
Ja, precies. En met balkon inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is vaak dikke prima. Heb je ook balkonnetje ofzo? Dat zou helemaal lekker zijn
[..]
Haha, jawel. En ze betalen collegegeld. Dat scheelt écht veel
[..]
Ohyes, kun je iets leuks van maken
Er is vast wel ruimte voor twee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Ga je dan vingeren op het balkon?
Snap ik, dat is ook wel stom..quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel nice ja.
Ouders betalen wel elke studie enzo maar toch..
Ik kan daar best geirriteerd over worden![]()
Gewoon omdat, vooral m`n pa, het makkelijk kwijt kan, en ik weet nu gewoon al dat hij geen ene cent betaald als we uit huis gaan, dat snap ik gewoon niet
Suppppppppppperr chillquote:
Jaaaaaaa.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap ik, dat is ook wel stom..
[..]
Suppppppppppperr chill
Dat plaatje linksboven doet me denken aan een bavianenkont.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |