Ja ik ben zelf bij WOningnet nu ingeschreven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh oke, geeft niks. Je bent de enige die ik 'ken' die zon hond heeft gehad
zie ze noooooit
[..]
Sociale woningbouw he.. dat ís goedkoop. Ook in de stad.
[..]
Nouja, je bent toch bijna 23? Dan krijg je huursubsidie. Zou wel kijken of dat kan.. grote kans dat je er dan langer wil blijven wonen. Eén kamer is wel prima.. maar word je wel zat want ja.. het is één kamer. Tenminste.. dat heb ik en nog paar mensen die ik ken.
Uhu, maar dat heeft Fera ook.. bedoel zij reageert op woningen van sociale woningbouw daarom zo goedkoop. Particulier zal ook in Arnhem duur zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf bij WOningnet nu ingeschreven.
Niet dat ik daar iets krijg omdat mensen die al jaaren ingeschreven staan altijd voorrang krijgen maar oke
Zijn gewoon huisjes van 250 per maand ong,
Ik zie die honden ook inderdaad niet zo vaak.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zie ze noooooit
[..]
[..]
Nouja, je bent toch bijna 23? Dan krijg je huursubsidie. Zou wel kijken of dat kan.. grote kans dat je er dan langer wil blijven wonen. Eén kamer is wel prima.. maar word je wel zat want ja.. het is één kamer. Tenminste.. dat heb ik en nog paar mensen die ik ken.
Mja, dit was voor studenten hequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, maar dat heeft Fera ook.. bedoel zij reageert op woningen van sociale woningbouw daarom zo goedkoop. Particulier zal ook in Arnhem duur zijn. Zo jammer
Op marktplaats stonden ook gewoon maar twee advertenties ofzo.. Bij andere honden zo veel meer. Daarom vroeg ik me af hoe jouw ouders er aan kwamenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zie die honden ook inderdaad niet zo vaak.
Jawelquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, dit was voor studenten he
Zal wel campus-gericht zijn ofzo. Dat vind je niet onder sociale woningbouw toch?
Ik kan sowieso nu al huurtoeslag krijgen, dat stond erbij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zie ze noooooit
[..]
[..]
Ja, Utrecht is helemaal pet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, in Utrecht zit je voor 400 euro met 20 mede-studenten
Zo karakterloos.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In de mooiste stad van Nederland, Almere natuurlijk.
Huh nee haha Crakc wilt een Italiaanse windhond en mijn ouders hadden er 1 en zij wilt weten hoe mijn ouders aan die hond kwamen.quote:
Wel via de woningcorporatie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, dit was voor studenten he
Zal wel campus-gericht zijn ofzo. Dat vind je niet onder sociale woningbouw toch?
Ohja, dan is het wel erg vervelend. Jammer, nouja.. goed over nadenken dan maarquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan sowieso nu al huurtoeslag krijgen, dat stond erbij.Maar ik weet niet of ik er langer dan mijn studie wil wonen. En zelfs met huurtoeslag, stufi en een bijdrage van m'n ouders zal ik nog wat bij moeten lenen. En ik leen het liefst zo min mogelijk.
Aan de andere kant heb ik wel een hond, dus een aparte slaapkamer zou geen overbodige luxe zijn.Maar ja, ik heb het niet echt breed en wil zo min mogelijk lenen.
Ik heb ook wel een bijbaantje, maar de inkomsten wisselen heel erg en ik weet ook niet hoe snel ik een betere baan erbij heb.
Als ik uit mijn ramen kijk lijkt het net of ik in een bos zit.quote:
Huurtoeslag is wel nicequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan sowieso nu al huurtoeslag krijgen, dat stond erbij.Maar ik weet niet of ik er langer dan mijn studie wil wonen. En zelfs met huurtoeslag, stufi en een bijdrage van m'n ouders zal ik nog wat bij moeten lenen. En ik leen het liefst zo min mogelijk.
Aan de andere kant heb ik wel een hond, dus een aparte slaapkamer zou geen overbodige luxe zijn.Maar ja, ik heb het niet echt breed en wil zo min mogelijk lenen.
Ik heb ook wel een bijbaantje, maar de inkomsten wisselen heel erg en ik weet ook niet hoe snel ik een betere baan erbij heb.
Ooohquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Huh nee haha Crakc wilt een Italiaanse windhond en mijn ouders hadden er 1 en zij wilt weten hoe mijn ouders aan die hond kwamen.
Ik reageer gewoon en als ik inderdaad de eerste ben, kan ik komen kijken en daarna altijd nog 'nee' zeggen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dan is het wel erg vervelend. Jammer, nouja.. goed over nadenken dan maar. Ook vooral met je hond enzulks.
Baasquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik heb mijn pak bij mijn ouders vandaan.
Ik zie er weer netjes uit voor morgen.
Wat, ik reageer nu ook want ik krijg ook bijdrage van mn oudersquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huurtoeslag is wel nice
Waarom krijgen zoveel *Ja Krek jij niet, ik weet dat je zou reageren* een bijdrage van zijn ouders
![]()
Ik zou dat echt never nooit krijgen terwijl mijn ouders dat makkelijk kwijt zouden kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |