Dudequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik krijg altijd spleetogen van wiet
jij ook?
ik doe niet aan wietquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij ook?
wpquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij ook?
Flatwoningen speciaal voor studenten. Maar wel met eigen keuken, badkamer, wc enzovoorts.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me zo leuk.
[..]
Leukk, wat voor iets?
wtfquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Flatwoningen speciaal voor studenten. Maar wel met eigen keuken, badkamer, wc enzovoorts.
Neequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat
[..]
denk niet dat ezell zich wat van mij aantrekt verder
Chillie! één kamer is het?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Flatwoningen speciaal voor studenten. Maar wel met eigen keuken, badkamer, wc enzovoorts.
Oh okee, ik kijk allemaal filmpjes op YouTubequote:
Tussen 300 en 400 p.m.quote:
Was vergeten te vragen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chillie! één kamer is het?
[..]
Oh okee, ik kijk allemaal filmpjes op YouTube
dus dan is het ineens gewoon oké om dat soort opmerkingen te maken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk niet dat ezell zich wat van mij aantrekt verder
Dat is nog vet goedkoop, jezus.quote:
Ja, wel één kamer verder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chillie! één kamer is het?
[..]
Oh okee, ik kijk allemaal filmpjes op YouTube
Gewoon in Arnhem. Niet in het centrum, maar de prijzen in het centrum zijn niet veel anders. Arnhem is geen studentenstad, dus relatief goedkoop. Nijmegen is echt asociaal duur vergeleken met Arnhem.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog vet goedkoop, jezus.
Buiten de stad zeker?
Welke stad?quote:
Oh oke, geeft niksquote:
Sociale woningbouw he.. dat ís goedkoop. Ook in de stadquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog vet goedkoop, jezus.
Buiten de stad zeker?
Nouja, je bent toch bijna 23? Dan krijg je huursubsidiequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, wel één kamer verder.
Er is er eentje met een aparte slaapkamer (die tevens huuuuge is), maar die is wel meteen een stuk duurder.
Ja, in Utrecht zit je voor 400 euro met 20 mede-studentenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon in Arnhem. Niet in het centrum, maar de prijzen in het centrum zijn niet veel anders. Arnhem is geen studentenstad, dus relatief goedkoop. Nijmegen is echt asociaal duur vergeleken met Arnhem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |