Dan moet je toch in het 'duistere' gedeelte van het internet ofzo?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is moeilijker te vinden dan zo'n plaatje.
wat darkweb?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan moet je toch in het 'duistere' gedeelte van het internet ofzo?Daar kan je alleen op een speciale manier komen, anders niet. Ben even vergeten hoe dat heet.
omdat ongepastquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom doe je er zo moeilijk over dan?
Ja, inderdaad. Ik las er laatst iets over, maar ben alweer vergeten hoe het heet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan moet je toch in het 'duistere' gedeelte van het internet ofzo?Daar kan je alleen op een speciale manier komen, anders niet. Ben even vergeten hoe dat heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
Psst ama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb stiekem een voetfetisj.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Valt wel meequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef richolio het volgende:
Deep web heb je ook, daar staan dan ook o.a. bankgegevens ed. Dark web kom je gruweldingen tegen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef Snowbells het volgende:
Psst ama
Ah tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaloers haha!
Your beauty never ever scared me.
Jij hebt alleen van een darkroom gehoordquote:
Ik ben al klaar.quote:
Hi-ha-ho.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt alleen van een darkroom gehoord
Die OP alleen al.quote:
Dat zeggen wij elk topic tegen je maar toch blijf je komenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hi-ha-ho.
Nee, dit wordt het hem niet, Fok-it.
Ik hou teveel van jullie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeggen wij elk topic tegen je maar toch blijf je komen
Ja, ik zie het. Ik had op leuke reacties gehoopt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo boeiend is het ook weer niet, maar vind het wel grappige OP.
Sorry hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Ik had op leuke reacties gehoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |