Mij aan een bikini broekje die tussen je billen zit.. En dat is niet charmant.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat plaatje linksboven doet me denken aan een bavianenkont.
Bijna bijnaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaaaaaaa.Ik word al helemaal enthousiast als ik er aan denk. Ik wil zo graag weer op mezelf wonen.
Sowieso, heb ze al vaker voorbij zien komenquote:
Niet naar luisteren. Die uitspraak van de rechter zegt absoluut niet wat de Telegraaf doet dat er gezegd is en Zwarte Piet is echt niet verboden of zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
Zwarte Piet moet verdwijnen.
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binnenland/22813645/____.html
dat zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
dus dan is het ineens gewoon oké om dat soort opmerkingen te maken?
Ik heb ze!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso, heb ze al vaker voorbij zien komenEens kijken op eBay haha
Ja nu pas.. Na 2 weken ging die jeuken en nu meer dan 4 weken later jeukt die als de motherfuckerquote:
GEEF AAN MIJ, NU!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb ze!Huf sokken
ook met wietblaadjes alleen dan zwart met wietblaadjes in rastakleuren
je kan ook gewoon normaal doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet?
maar sorry dat ik je beledigd hebt hoor
Hahaha Stonersokkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb ze!Huf sokken
ook met wietblaadjes alleen dan zwart met wietblaadjes in rastakleuren
lijkt me dat iets niet goed is gegaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nu pas.. Na 2 weken ging die jeuken en nu meer dan 4 weken later jeukt die als de motherfucker
Ohquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet naar luisteren. Die uitspraak van de rechter zegt absoluut niet wat de Telegraaf doet dat er gezegd is en Zwarte Piet is echt niet verboden of zo.Puur overdrijven en media die niet snapt wat er in een vonnis staat.
Nu houd ik op voor ik weer te serieus ben.
Voet is niet dik, ziet er verder goed uit.. maak me weinig zorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |