Als je er persé een moet kiezen van de twee, dan zou ik Ten Dam kiezen!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat is slimmer
Kruijswijk of Ten Dam selecteren?
Andy Schleck komt nergens in voor terwijl die altijd beter leek/was dan zijn broer? Nu niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:02 schreef TTTT2013 het volgende:
Klassementsrenners die bij mij op alle 4 de klassementslijsten staan:
Nee, die is ver afgegleden. Gaat knechten voor zijn broer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Andy Schleck komt nergens in voor terwijl die altijd beter leek/was dan zijn broer? Nu niet?
Ik zou een aanvaller schrappen. En van Poppel is een sprinterquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:37 schreef Protax het volgende:
Mensen,
Ik zit vast en zie door de bomen het bos niet meer:
Sprinters
- Sagan 5*
- Kittel 5*
- Cavendish 5*
- Demáre 5*
- Rojas 3*
23
Klassementsrenners
- Froome 5*
- Contador 5*
- Bardet 4*
- Talansky 3*
- van den Broeck 1*
- Frank 1*
- van Poppel 1*
20
Aanvallers / Verrassingen
- Acevedo 1*
- Reichenbach 1*
- de Marchi*
3
Totaal 46 punten, en ik mag er max 45 hebben.
Wie zouden jullie dumpen, en wisselen voor een goedkopere renner?
Daarnaast twijfel ik ook nog erg over welke ploeg het best gaat scoren.
Aaah van Poppel is inderdaad een sprinter.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou een aanvaller schrappen. En van Poppel is een sprinter
In dat geval is Demare vrij duur met 5*. Is Greipel ook zo duur?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Protax het volgende:
[..]
Aaah van Poppel is inderdaad een sprinter.
Ik kan wel een aanvaller schrappen maar ik moet op 15 renners uitkomen
Ja, die zijn even duur.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval is Demare vrij duur met 5*. Is Greipel ook zo duur?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:30 schreef Protax het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hier kunnen jullie zien, hoeveel punten iedere renner waard is.
Ik moet dus de juiste mix vinden, maar als ik Viviani wissel voor Cavendish moet ik ik ergens anders weer een wijziging doorvoeren.
Demare wisselen voor Greipel?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:43 schreef Protax het volgende:
[..]
Ja, die zijn even duur.
Hier kan je zien hoe de punten verdeling is:
[..]
Bardet 4* vind ik ook duur. Van Garderen of een andere klassementsrenner voor 3*?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:45 schreef Protax het volgende:
[..]
Demare wisselen voor Greipel?
Moet ook nog iemand switchen die 1 punt minder waard is... zodat ik op 45 kom.
Modolo voor Kittel een slimme keus?
Christophe Péraud 3*quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bardet 4* vind ik ook duur. Van Garderen of een andere klassementsrenner voor 3*?
Zowel Rodriguez als Gerrans zijn kopman (nummer eindigt op 1) dus die mogen we niet kiezen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet wie welke rugnummers heeft (wie is kopman bij Lotto? Ik dacht toch echt VDB of Greipel?), maar dit soort namen komen in me op:
- Porte
- Trofimov/Rodriguez
- Westra
- Viviani
- Slagter
- Atapuma
- Gerrans
Leuke opzet om een poule te maken trouwens
Daar twijfel ik ook ernstig aan!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik geloof echt niet dat VDB een goede Tour gaat rijden.
Dat klopt wel, maar hij staat in de Tour vooral Fränk Schleck en Haimar Zubeldia bij, zie: http://www.wielerflits.nl(...)frank-te-helpen.htmlquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:20 schreef Frutsel het volgende:
quote:
Op donderdag 3 juli 2014 21:02 schreef TTTT2013 het volgende:
Klassementsrenners die bij mij op alle 4 de klassementslijsten staan:
Andy Schleck komt nergens in voor terwijl die altijd beter leek/was dan zijn broer? Nu niet?
In dat geval: Pinot.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:05 schreef Protax het volgende:
[..]
Christophe Péraud 3*
Thibaut Pinot 3*
Fränk Schleck 1*
Haimar Zubeldia 1*
Bryan Coquard 3*
Riblon, Christophe 3*
¦pilak, Simon 3*
Gallopin, Tony 3*
Roelandts, Jürgen 3*
Intxausti, Beñat 3*
Thomas, Geraint 3*
Dumoulin, Tom 3*
Dan moet ik in deze categorie vissen, lees veel over Coquard is dat een optie?
Bardet wel. Pinot verwacht ik toch ook wel weer wat van dit jaar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb geen Pinot en Bardet. Zijn die nou echt in vorm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |