Dat is ze zeker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik stelde dan ook de top 10%. Tenzij Brummetje van het formaat Madame_Paon is en de eerste 20% op zich neemt natuurlijk xD
ik snap de logica van deze post nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik heel FOK! heb kunnen laten inzien dat we de wereld samen zoveel mooier en duurzamer kunnen maken. Helaas zijn er nogal wat mensen hardleers dus het antwoord op je vraag is 'nooit'.
Hou eens op met grapjes makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Aandachtshoeren zijn mensen die aandacht willen, maar dat eigenlijk alleen maar willen omdat ze normaal te saai zijn om aandacht aan te geven. Dus hij is nep.
Hey Etsu, ik vind mezelf ook grappig. Maar op dit moment ben ik vrij serieus en ik vind het jammer dat je me niet gelooft.quote:
Ik merk dat jij nog bevangen moet worden door mijn evangelie. Dat maakt niet uit, maar dat is iets voor de toekomst. Ik voel echter dat jij er wel open voor staat. Dit in tegenstelling tot een aantal andere users. Daardoor zal ik mijn taak hoogstwaarschijnlijk nooit kunnen vervullen en zal ik tot in den treure mod blijven om toch een vergeefse poging te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap de logica van deze post niet
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik merk dat jij nog bevangen moet worden door mijn evangelie. Dat maakt niet uit, maar dat is iets voor de toekomst. Ik voel echter dat jij er wel open voor staat. Dit in tegenstelling tot een aantal andere users. Daardoor zal ik mijn taak hoogstwaarschijnlijk nooit kunnen vervullen en zal ik tot in den treure mod blijven om toch een vergeefse poging te doen.
Sorry.
Ik sta er voor open hoor. Maar ik ga nu douchen en eten dus ik zou het fijn vinden als je me een andere keer kan vertellen over je religie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik merk dat jij nog bevangen moet worden door mijn evangelie. Dat maakt niet uit, maar dat is iets voor de toekomst. Ik voel echter dat jij er wel open voor staat. Dit in tegenstelling tot een aantal andere users. Daardoor zal ik mijn taak hoogstwaarschijnlijk nooit kunnen vervullen en zal ik tot in den treure mod blijven om toch een vergeefse poging te doen.
Sorry.
Komt goedquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik sta er voor open hoor. Maar ik ga nu douchen en eten dus ik zou het fijn vinden als je me een andere keer kan vertellen over je religie.
Boeddhisme is een lachertje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik sta er voor open hoor. Maar ik ga nu douchen en eten dus ik zou het fijn vinden als je me een andere keer kan vertellen over je religie.
Ook niet in een sag hequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt goedDe wereld is immers ook niet in één dag ontpopt.
brugklasquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wachten tot Brugklas begint. Interessant he.
Hoelaat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wachten tot Brugklas begint. Interessant he.
"Het Mooiste meisje van de klas" is niet van Rob Kamphues maar van Jaap Jongbloed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De rolverdeling is als volgt.
Pax is de mannelijke versie van Rob Kamphues zijn "Mooiste meisje van de klas" en de gehele SC probeert de sleutel naar zijn hart te veroveren. Een sleutel die al lang en breed in het bezit is van Johannes_Vermeer.
Deze complexe situatie levert op dagelijkse basis veel onderlinge spanning op en hier en daar zelfs een ruzie.
Paxcon![]()
![]()
oeh dankjequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:43 schreef appelen het volgende:
[..]moet je zelf maar kijken zometeen, hou de verassing er in
Fylax, jochie.quote:
Yes. Weekend.quote:
Hoi appelmoes.quote:
Je was toch al 14?quote:
O. Serie. Oké.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Brugklas is gewoon de beste serie ooit.
Waar de neuk woon jij dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef badschaap het volgende:
het is gewoon 33,7 graden op mn kamer![]()
maar wel slechts 30% luchtvochtigheid, dat scheelt weer
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:06 schreef badschaap het volgende:
[..]
op een zolder, waar dus de hele dag de zon pal op het platte dak staat
Ik zit gewoon chill in de woonkamer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaahaa. 34 graden ondertussen. Mn pc verwarmt dus de boel wel errug
daar is het ook gewoon koel. Alleen op mijn kamer is het in de zomer net een sauna en in de winter net een vrieskist af en toequote:
Nee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Brugklas is gewoon de beste serie ooit.
ze heeft vakantie en heeft bij de oppas van mijn zusje lopen drinken en nu is ze irritant en moest ik "voor het eten zorgen" alweerquote:
ja dat is idd kut...quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze heeft vakantie en heeft bij de oppas van mijn zusje lopen drinken en nu is ze irritant en moest ik "voor het eten zorgen" alweer
de turk zeker?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja dan maar wat bestellen toch #yoloswag
Wat ga je bestellen danquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja dan maar wat bestellen toch #yoloswag
Heeft Ariane echt kankerquote:
Ook een diehard Brugklas volger?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Heeft Ariane echt kankerZou sneu zijn
Hoe is het met dat vriendje van haar afgelopen?
Ariane vond ik wel lief meisje.quote:
Niet iedereen is nog maagd badschaapquote:
Ik ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ariane vond ik wel lief meisje.
Dat vriendje__
Jij kijkt ook Pokemon dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
Jullie kijken serieus zo'n kinderserie? WTF.
Het brugklas topic heeft al 6 delen ofzo hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
Hier is een apart topic voorquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
Schaam je in je kortzichtigheidquote:
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ookJa, wat had hij nou gedaan? Zo'n seksueel getinte opmerking op facebook gezet ofzo
![]()
Het was een grapje LR, sorry dat had ik beter duidelijk kunnen vermelden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier is een apart topic voor![]()
Ik genoot weer
[..]
[..]
Schaam je in je kortzichtigheid
Ik kijk geen Pokémon. Ik speel alleen de game. Dat is anders.quote:
Jaja. uitzondering dit dat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk geen Pokémon. Ik speel alleen de game. Dat is anders.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja![]()
`Even de theorieles seksuele voorlichting in de praktijk gebracht''![]()
Breivik?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk geen Pokémon. Ik speel alleen de game. Dat is anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |