Dat is ze zeker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik stelde dan ook de top 10%. Tenzij Brummetje van het formaat Madame_Paon is en de eerste 20% op zich neemt natuurlijk xD
ik snap de logica van deze post nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik heel FOK! heb kunnen laten inzien dat we de wereld samen zoveel mooier en duurzamer kunnen maken. Helaas zijn er nogal wat mensen hardleers dus het antwoord op je vraag is 'nooit'.
Hou eens op met grapjes makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Aandachtshoeren zijn mensen die aandacht willen, maar dat eigenlijk alleen maar willen omdat ze normaal te saai zijn om aandacht aan te geven. Dus hij is nep.
Hey Etsu, ik vind mezelf ook grappig. Maar op dit moment ben ik vrij serieus en ik vind het jammer dat je me niet gelooft.quote:
Ik merk dat jij nog bevangen moet worden door mijn evangelie. Dat maakt niet uit, maar dat is iets voor de toekomst. Ik voel echter dat jij er wel open voor staat. Dit in tegenstelling tot een aantal andere users. Daardoor zal ik mijn taak hoogstwaarschijnlijk nooit kunnen vervullen en zal ik tot in den treure mod blijven om toch een vergeefse poging te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap de logica van deze post niet
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik merk dat jij nog bevangen moet worden door mijn evangelie. Dat maakt niet uit, maar dat is iets voor de toekomst. Ik voel echter dat jij er wel open voor staat. Dit in tegenstelling tot een aantal andere users. Daardoor zal ik mijn taak hoogstwaarschijnlijk nooit kunnen vervullen en zal ik tot in den treure mod blijven om toch een vergeefse poging te doen.
Sorry.
Ik sta er voor open hoor. Maar ik ga nu douchen en eten dus ik zou het fijn vinden als je me een andere keer kan vertellen over je religie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik merk dat jij nog bevangen moet worden door mijn evangelie. Dat maakt niet uit, maar dat is iets voor de toekomst. Ik voel echter dat jij er wel open voor staat. Dit in tegenstelling tot een aantal andere users. Daardoor zal ik mijn taak hoogstwaarschijnlijk nooit kunnen vervullen en zal ik tot in den treure mod blijven om toch een vergeefse poging te doen.
Sorry.
Komt goedquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik sta er voor open hoor. Maar ik ga nu douchen en eten dus ik zou het fijn vinden als je me een andere keer kan vertellen over je religie.
Boeddhisme is een lachertje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik sta er voor open hoor. Maar ik ga nu douchen en eten dus ik zou het fijn vinden als je me een andere keer kan vertellen over je religie.
Ook niet in een sag hequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt goedDe wereld is immers ook niet in één dag ontpopt.
brugklasquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wachten tot Brugklas begint. Interessant he.
Hoelaat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wachten tot Brugklas begint. Interessant he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |