die kinderen hebben ook wel plezier als het een blauwe piet isquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:46 schreef Chai het volgende:
Die mensen gunnen kinderen ook het plezier dat zij vroeger aan dat feest hebben beleefd.
Dat spreek ik niet tegen, ik ga in op de klacht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
die kinderen hebben ook wel plezier als het een blauwe piet is
Voorquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:44 schreef zovty het volgende:
Als we het slim spelen dan worden de Pieten van volgend jaar Rondborstige deernes in strakke latexpakje. Wie is er voor?
Dat doet nu helemaal niet meer ter zake.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben ook tegen zwarte pietquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:56 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat doet nu helemaal niet meer ter zake.
Het gaat erom dat een handjevol azijnpissende subsidieslurpers het even willen beslissen voor iedereen.
Zeg veel, een paar honderd chagarijnige drammers tegenover miljoenen die er geen problemen mee hebben.
Enige wat ik niet snap waarom ze niet gewoon keihard in hun bek uitgelachen zijn geworden en waarom de linkse maffia zo op hun tenen lopen.
Heb zelf, in een ver verleden eens Sinterklaas gespeeld, nog nooit zwarte piet.
Dit jaar ben ik zwarte piet, met alle toeters en bellen.
Hoop dat velen mijn voorbeeld zullen volgen.
Jij bent precies de soort persoon waar ik heb over heb, een beetje een statement maken over de rug van een kinderfeest, rebel die je bentquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:56 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat doet nu helemaal niet meer ter zake.
Het gaat erom dat een handjevol azijnpissende subsidieslurpers het even willen beslissen voor iedereen.
Zeg veel, een paar honderd chagarijnige drammers tegenover miljoenen die er geen problemen mee hebben.
Enige wat ik niet snap waarom ze niet gewoon keihard in hun bek uitgelachen zijn geworden en waarom de linkse maffia zo op hun tenen lopen.
Heb zelf, in een ver verleden eens Sinterklaas gespeeld, nog nooit zwarte piet.
Dit jaar ben ik zwarte piet, met alle toeters en bellen.
Hoop dat velen mijn voorbeeld zullen volgen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben ook tegen zwarte pietIk vind het niet meer van deze tijd, ouderwets, kwetsend en enkel omdat het "traditie" is, staat het boven discussie en ratio. Mensen veranderen opeens in overemotionele oermensen die enkel vanuit hun onderbuik kunnen discussiėren wanneer er aan hun geliefde "tradities (
)" getoornd wordt. Mensen die tegen zijn, zijn "zeurpieten" en willen het voor de rest verpesten
![]()
Het boeit geen reet welke kleur pieten hebben. Ik vind het sneuer dat ogenschijnlijk VOLWASSEN mensen opeens als baby's gaan reageren wanneer er aan hun traditie getoornd wordt.
gegroet mij en de kids
Dat is ook racisme.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit zit nou eenmaal erg diep bij de zwarte medemens.. ik heb oprecht medelijden met deze mensen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mensen die zich uberhaupt laten kwetsen door iets waar ze zich helemaal niet door hoeven laten kwetsen.Ook zij kunnen ervoor kiezen om zich niet te laten kwetsen door dit en het langs hun heen te laten gaan/het los te laten!
Iemand moet voor de kinderen opkomen, je kan en mag de kinderen hier niet mee lastig vallen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent precies de soort persoon waar ik heb over heb, een beetje een statement maken over de rug van een kinderfeest, rebel die je bent
Zelfde geldt trouwens voor de mensen die er zo hard tegen zijn
DENK TOCH AAN DE KINDEREN DENKT ER DAN HELEMAAL NIEMAND AAN DE KINDEREN!!!1quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:22 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Iemand moet voor de kinderen opkomen, je kan en mag de kinderen hier niet mee lastig vallen.
En dat is precies wat dat stelletje gesubsidieerde kneuzen we doen. Demonsteren tijdens de intocht voor de ogen van 1000den kinderen, dreigen met geweld etc.
Wij, de volwassenen, moeten het doen, juist voor de kinderen! Zoveel mogelijk echte, leuke, vrolijke zwarte pieten in iedere stad. Gewoon gek doen, vrolijk, snoepgoed uitdelen. Dat groepje uitvretende "volwassenen" zullen de boodschap begrijpen.
Wel als het om 37 mensen gaat, waarvan meer dan de helft zelfs anoniem, lafaards! En een handjevol meelopers, die het even voor 100.000den kinderen willen verpesten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben ook tegen zwarte pietIk vind het niet meer van deze tijd, ouderwets, kwetsend en enkel omdat het "traditie" is, staat het boven discussie en ratio. Mensen veranderen opeens in overemotionele oermensen die enkel vanuit hun onderbuik kunnen discussiėren wanneer er aan hun geliefde "tradities (
)" getoornd wordt. Mensen die tegen zijn, zijn "zeurpieten" en willen het voor de rest verpesten
![]()
Het boeit geen reet welke kleur pieten hebben. Ik vind het sneuer dat ogenschijnlijk VOLWASSEN mensen opeens als baby's gaan reageren wanneer er aan hun traditie getoornd wordt.
gegroet mij en de kids
Kun je quasi stoer over doen, het is wel zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
DENK TOCH AAN DE KINDEREN DENKT ER DAN HELEMAAL NIEMAND AAN DE KINDEREN!!!1
Die kinderen interesseert het helemaal niks.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kun je quasi stoer over doen, het is wel zo.
want? Je zag toch dat die tolerante Nederlanders en trotse PVV stemnmers opeens een vrouwtje aanvallen op een veldje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:25 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wel als het om 37 mensen gaat, waarvan meer dan de helft zelfs anoniem, lafaards! En een handjevol meelopers, die het even voor 100.000den kinderen willen verpesten.
Groeten terug henk, en doe de groeten aan ingrid.
de kinderen boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeit het geen DROLLL.. je probeert nu je eigen gedachten te projecteren op kinderen... je zit op een totaal ander niveau dan kinderen... kinderen boeit het NIETS of piet nu blauw, paars of geel isquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:22 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Iemand moet voor de kinderen opkomen, je kan en mag de kinderen hier niet mee lastig vallen.
En dat is precies wat dat stelletje gesubsidieerde kneuzen we doen. Demonsteren tijdens de intocht voor de ogen van 1000den kinderen, dreigen met geweld etc.
Wij, de volwassenen, moeten het doen, juist voor de kinderen! Zoveel mogelijk echte, leuke, vrolijke zwarte pieten in iedere stad. Gewoon gek doen, vrolijk, snoepgoed uitdelen. Dat groepje uitvretende "volwassenen" zullen de boodschap begrijpen.
Als het die kinderen geen drol interesseert dan kan Piet net zo goed zwart blijven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
de kinderen boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeit het geen DROLLL.. je probeert nu je eigen gedachten te projecteren op kinderen... je zit op een totaal ander niveau dan kinderen... kinderen boeit het NIETS of piet nu blauw, paars of geel is
Je gedachtegang is: "ik vind het erg, dus vinden de kinderen het ook erg! Ik moet ingrijpen..!!"
hetzelfde als iemand die mensenpsychologie probeert toe te passen op een fucking huisdier die het geen drol boeit en geen secondaire emoties heeft("kijk! nu is mijn goudvis jaloers")
nee want het zwarte (creoolse, slavenverleden) benadrukken is kwetsend voor volwassen mensen onder het mom van racisme (of kan kwetsend zijn).quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als het die kinderen geen drol interesseert dan kan Piet net zo goed zwart blijven.
Ach als je er racisme inziet en je er ook nog eens door gekwetst voelt dan is er iets goed mis met je.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee want het zwarte benadrukken is kwetsend voor volwassen mensen onder het mom van racisme.
Serieus.. ben je nu echt zo dom?
doet er niet toe.. heb je ook nog een serieus argument of ga je nu enkel flauwekul zeggen en op de man spelen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach als je er racisme inziet en je er ook nog eens door gekwetst voelt dan is er iets goed mis met je.
je zegt dat het kwetsend is. Voor wie dan en waar blijkt uit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
![]()
gegroet mij en de kids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |