Ik weet dat ik niet oud ben maar ik kreeg 2 jaar geleden nog 50 neukverzoeken op grindr per maand, nu is dat bijna nihil gewordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:08 schreef NanKing het volgende:
Op je 25ste janken dat je oud bent maakt je gay. Dat je 25 bent valt nog wel mee.
erg beeldende post, het roept een hoop associaties op. mooiquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, nog een paar jaar en je kunt samen met de rollator- en kunstheupenclub je zuurverdiende AOW in Benidorm uitgeven aan tapas, lauwe sangria en riocha.
Klinkt als een heel goed argument dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:25 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet oud ben maar ik kreeg 2 jaar geleden nog 50 neukverzoeken op grindr per maand, nu is dat bijna nihil geworden
Alleen heb je dan een probleem als het iets serieus is, en je dan toch je leeftijd moet gaan opbiechten na een tijdjequote:Op donderdag 3 juli 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Nog exact drie weken en dan moet ik er ook aan geloven. Ik denk erover om gewoon te gaan doen alsof ik 23 ben. Of 21. Niemand die het verschil zou merken
Ja maar zolang het niet serieus is. Als 21-jarige kan je gewoon tot 17 gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef DSVM het volgende:
[..]
Alleen heb je dan een probleem als het iets serieus is, en je dan toch je leeftijd moet gaan opbiechten na een tijdje
Dat kan als 30 jarige ook nog hoor. Mocht je daar behoefte aan hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar zolang het niet serieus is. Als 21-jarige kan je gewoon tot 17 gaan
Dat hou je ook geen 10 jaar volquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Nog exact drie weken en dan moet ik er ook aan geloven. Ik denk erover om gewoon te gaan doen alsof ik 23 ben. Of 21. Niemand die het verschil zou merken
Uitzonderlijke gevallen wel ja. Meeste jongeren, hebben een leeftijdsgrens. Ikzelf heb dat ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat kan als 30 jarige ook nog hoor. Mocht je daar behoefte aan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |