Nee hoor! Vind ik zeker geen brug te ver!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:32 schreef Shandaly het volgende:
Zo omschreven klinkt het bijna als mishandeling/verwaarlozing... Misschien aan de bel trekken bij officiële instanties? Of is dat weer een brug te ver?
Wat sneu voor zo'n meiske...
Als ze gewend is om met picto's te werken misschien wel. Anders heeft het weinig zin als in die zin, dan bestaat de kans dat ze dat niet snapt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:19 schreef simmu het volgende:
nou, ik vind het wel een brug te ver om een melding te maken op basis van vermoedens en gevoelens. aan het kind kan ik niks vragen, die kan amper verstaanbaar praten. dat ik dan van mening ben dat je die niet als een 10 jarige moet behandelen en domweg naar buiten stuurt (context: klein dorp) is een oordeel mijnerzijds.
laten we het er op houden dat er daar een complexe situatie is, waar ik zeker niet alles van weet. ik probeer open in contact te blijven met de moeder.
zou een grote pictogram zichtbaar vanaf buiten een idee zijn? welke moet dat dan wezen?
is gewoon een dubbelzijdige, met rood en groen een idee? Ik neem aan dat ze het concept stoplicht wel kent .. rood is nee, groen is ja. of denk ik nu veel te simpel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:19 schreef simmu het volgende:
zou een grote pictogram zichtbaar vanaf buiten een idee zijn? welke moet dat dan wezen?
we gaan het proberen, dat heb ik zo zelf gemaakt. volgende week spreek ik die moeder wat uitgebreider dan anders, want ze komen op selene's verjaardag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
is gewoon een dubbelzijdige, met rood en groen een idee? Ik neem aan dat ze het concept stoplicht wel kent .. rood is nee, groen is ja. of denk ik nu veel te simpel?
ik hoop dat het wat opbrengt!quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:35 schreef simmu het volgende:
[..]
we gaan het proberen, dat heb ik zo zelf gemaakt. volgende week spreek ik die moeder wat uitgebreider dan anders, want ze komen op selene's verjaardag.
Oudste begon toen ze bijna 5 was, 2 keer per week en deed ongeveer een jaar over A. Door met B 2 keer in de week en daar mocht ze 3 mnd later voor afzwemmen en nog 2 mnd later (1 keer per week les) mocht ze voor C.quote:[b]Op zondag 3 augustus 2014 07:24 schreef Tinuviel het volgende:[/b
Vraagje over zwemles. Hoe lang deden jullie kindjes (leeftijd?) over zwemdiploma A? En was dat dan met 1 of 2 keer per week of nog vaker les?
amber was bijna 5 toen ze begon, dat was in augustus 2010. A in juli 2012, b in oktober 2012 en c in februari 2013.quote:Op zondag 3 augustus 2014 07:24 schreef Tinuviel het volgende:
Simmu, klinkt alsof het praten met de ouders idd het beste is voor een oplossing voor zowel jou alsook het meisje. Wellicht heb je dan ook meer inzicht of een melding toch beter is.
Vraagje over zwemles. Hoe lang deden jullie kindjes (leeftijd?) over zwemdiploma A? En was dat dan met 1 of 2 keer per week of nog vaker les?
Bijna twee jaar tot A, met een keer in de week zwemles? En oudste van Nijna dus een jaar met twee keer in de week zwemles?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
amber was bijna 5 toen ze begon, dat was in augustus 2010. A in juli 2012, b in oktober 2012 en c in februari 2013.
1x pw zwemles.
Dan hebben ze er evenveel lessen over gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bijna twee jaar tot A, met een keer in de week zwemles? En oudste van Nijna dus een jaar met twee keer in de week zwemles?
Ja, dat snap ik, ik bedoel eigenlijk meer dat het vrij gemiddeld is misschien?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:39 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dan hebben ze er evenveel lessen over gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |