Vanavond heb ik weekend.quote:
Dan ben ik weer weg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar je een bierglas op kan zetten. Dus niet jouw favoriet.
Beter.quote:
Je hebt PMquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
Bondage is het ook mogelijk om te zien op welke dag ik het meest gepost heb in mijn gehele FOK! carrière?
Castle Crashers op hardcore mode is best pittigquote:
22-08quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Wie wilt voor me zoeken op Google wanneer America's Next Top Model begint in Amerika? Ben als de dood iets te zien wat ik nog niet wil lezen/zien
Ga langs de snackbar en zeg tegen je moeke dat je je misselijk voelt en geen zin hebt in etenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:41 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder zei dat we friet gaan eten en nu zegt ze dat we gewoon pasta gaan etenik had zin in friet meh
Dat is namelijk allang (als in sowieso 9 maanden ofzo) opgenomen, heb in het verleden al vaker gehad dat ik dingen zag die ik pas aan het einde van het seizoen had moeten zienquote:
PASTA! Nomnom. Lekkerrrrrrquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:41 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder zei dat we friet gaan eten en nu zegt ze dat we gewoon pasta gaan etenik had zin in friet meh
nee dat vind ik flauwquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga langs de snackbar en zeg tegen je moeke dat je je misselijk voelt en geen zin hebt in eten
5 van de 7 dagen in de week eet ik pastaquote:
Dat is wel vaak. Ik maar één keer per week of zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
5 van de 7 dagen in de week eet ik pasta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |